Jij zit elk jaar klaar met een lijstje om bij te houden wie hoeveel punten van wie krijgt?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Het Eurovisiesongfestival..
Timmah!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:36 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Haaiquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:36 schreef Timmah het volgende:
Hoi
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:39 schreef Timmah het volgende:
Pfff.. Zondag ben ik een paar dagen weg. Ik moet een album opnemen.En ik heb er geen zin in.
Dat noemen ze schoolreisjes tegewnoordig. Huur een paar dagen een studio af en laat je leerlingen een paar liedjes doen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat noemen ze schoolreisjes tegewnoordig. Huur een paar dagen een studio af en laat je leerlingen een paar liedjes doen.
Nee bedankt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Als je maar niet "Keep the soul alive!" gaat roepen..
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:41 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
Flo heeft een hidden-homage aan Fok in zijn stripje
Oh .. serieus? In welke?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat heeft ie al eens eerder gedaan geloof ik..
even zoeken...quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oh .. serieus? In welke?![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:49 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Ja, ik had het al gelezenquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:50 schreef Timmah het volgende:
[..]Ok...
Dit was trouwens zijn antwoord op mijn bedankje dat hij op Fok was :
"Vond het ook ff gezellig, maar wat kunnen jullie lullen zeg...kolere"
![]()
Pfft! We zullen die snotneus van een Flo nog eens hartelijk welkom heten hier.. De brutale vlegel.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:50 schreef Timmah het volgende:
"Vond het ook ff gezellig, maar wat kunnen jullie lullen zeg...kolere"
We kunnen toch ook behoorlijk kletsen hierquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pfft! We zullen die snotneus van een Flo nog eens hartelijk welkom heten hier.. De brutale vlegel..
Maar whoeeeei, wat is-ie schattig..
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:25 schreef Cybart het volgende:
hoeveel heb je nu weer gegeten
Wedden dat als ie nog een keer hier komt jij net zo verlegen en nerveus gaat doen als de vorige keer?quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pfft! We zullen die snotneus van een Flo nog eens hartelijk welkom heten hier.. De brutale vlegel..
Maar whoeeeei, wat is-ie schattig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |