Iedereen zal wel een bepaalde grens hebben en als je daar voorbij gaat dan knapt er iets.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:20 schreef White_Wolf het volgende:
Was zojuist een programma aan het bekijken over een seriemoordenaar. Het cliche dat in elk mens een potientiele (serie)moordenaar zit, kwam weer voorbij. De vraag wat precies de mens triggers om een moordenaar te worden, bleef onbeantwoord. Hebben jullie enig idee?
denk het ook..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:22 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Iedereen zal wel een bepaalde grens hebben en als je daar voorbij gaat dan knapt er iets.
Maar dit gaat niet op voor een seriemoordenaar lijkt me. Of die moet elke keer geconfronteerd worden met iets wat hem die grens doet overschreiden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:22 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Iedereen zal wel een bepaalde grens hebben en als je daar voorbij gaat dan knapt er iets.
niet de drugs de schuld geven, het versterkt je gemoedstoestand, als jij al labiel ben van jezelf moet je vooral gaan roken,slikken,snuiven,spuiten...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:30 schreef Crucisalus het volgende:
Te veel drank/drugs....
Misschien ontbreken de grenzen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:31 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet op voor een seriemoordenaar lijkt me. Of die moet elke keer geconfronteerd worden met iets wat hem die grens doet overschreiden.
t gezonde verstandquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:33 schreef kapstok11 het volgende:
[..]
Misschien ontbreken de grenzen?
Ben je dan geen psychopaat? Of is daar ook nog een nuancering in aan te brengen. Ik weet namelijk dat psychopaten geen gevoel hebben maar houdt dat automatisch in dat je geen grenzen kent?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:33 schreef kapstok11 het volgende:
[..]
Misschien ontbreken de grenzen?
geen gevoel?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:36 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Ben je dan geen psychopaat? Of is daar ook nog een nuancering in aan te brengen. Ik weet namelijk dat psychopaten geen gevoel hebben maar houdt dat automatisch in dat je geen grenzen kent?
Ik meende dat een pscychopaat nooit gevoelens had wat er ook op zijn pad kwam.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:40 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
geen gevoel?
wat versta je onder gevoel?
de ene rijdt met zn auto over een vogel en stapt jankend uit, de ander rijdt door en denkt: ach boeiend.
Ik ben als ik het zo zie en bespreek ook een stuk ongevoeliger dan de mensen om me heen...
Jawel, je verstand.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:49 schreef Maerycke het volgende:
Gebrek aan schuldgevoelens. Wanneer je die niet hebt en sowieso van het lijden van een ander kan genieten, staat niets je meer in de weg volgens mij.
Ja maar die hadden we net ook al geroepen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:55 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Jawel, je verstand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |