Juist!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alle factoren tellen mee.
Ik voel me zo vereerd...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:50 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Huh, nee, de rest van de argumenten waren niet aan mij gericht. Deze ook niet, maar die viel me gewoon op. Maar als je wilt kan ik je argumenten wel even bekijken en ze vervolgens de grond in boren. Maar aangezien het hele bericht eigenlijk niet aan mij is gericht mag je blij zijn dat ik uberhaupt aandacht aan 1 van jouw miezerige postjes heb besteed.
Dan heb je m'n eerste post niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Als je dat speciaal uit mijn antwoord wilt lezen, moet je dat vooral doen, maar zo heb ik het niet bedoeld in ieder geval.
En "Ik ken genoeg goede moslims" is natuurlijk een beetje om te janken. Vooral niet aangezien je het in je eerste post nog over alle moslims had.
fundi landjes? Iran, bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:50 schreef Refragmental het volgende:
Juist!![]()
Cultuur, geloof, macht.
Jammergenoeg komt dit dus vooral voor in die fundi landjes, waarvan er een groot deel moslim is.
Elk land waar het geloof de controle heeft op de wetten die er gesteld worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
fundi landjes? Iran, bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dan heb je m'n eerste post niet helemaal begrepen.
Oh ja, ik heb het inderdaad vast niet helemaal begrepenquote:Fucking hoere moslims! Op dit soort momenten hoop je echt dat dat volk diep in de stront zakt!
Eigenlijk zou ik je 100 virtuele stokslagen moeten geven, maar je hebt geluk dat ik in een vrijgevige bui ben.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik voel me zo vereerd...
Oh wacht.. dat lieg ik.. nevermind
De meeste landen zijn seculier, hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Elk land waar het geloof de controle heeft op de wetten die er gesteld worden.
Vaak (altijd?) zijn deze landen niet democratisch.
En de rest van m'n post?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, ik heb het inderdaad vast niet helemaal begrepen
Fundi landen zijn voor mij landen waar het volk het geloof de wetten laat bepalen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
De meeste landen zijn seculier, hoor.
Egypte, Irak, Syrië, Jordanië, Libanon, Algerije, Libië, Marokko. Ook de PLO. Pakistan en Indonesië zijn seculier, maar hebben islamitische partijen of deelrepublieken.
Iran en Saudi-Arabië, dat zijn islamitische staten. Voor de rest valt het wel mee, misschien wat islamitissche invloeden, zoals de westerse landen christelijke invloeden hebben.
Die is precies van dezelfde toonzetting, jongen. Je mag jezelf nu nog zo proberen in te dekken, maar zo was de toonzetting van je eerste posts absoluut niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En de rest van m'n post?
Als je selectief leest en quote dan kun je inderdaad verkeerde conclusies trekken.
Kan iedereen gebeuren.
Cursus "begrijpend lezen" iets voor jou?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die is precies van dezelfde toonzetting, jongen. Je mag jezelf nu nog zo proberen in te dekken, maar zo was de toonzetting van je eerste posts absoluut niet.
"Dit soort terroristen" staat in verband met de vorige regels, en daarmee bedoel ik die idioten die de onthoofding doen en de idioten die het goedkeuren.quote:Net het filmpje gezien!
Fucking hoere moslims! Op dit soort momenten hoop je echt dat dat volk diep in de stront zakt!
Overal waar die apen zijn zijn problemen... maar dat is uiteraard de schuld van het kwade westen.
Hoe meer van dit soort terroristen gemarteld wordt hoe beter.
Ja soort zoekt soortquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:53 schreef Tikorev het volgende:
Wat een ongelofelijk ranzig filmpje is dat, smeriger heb ik ze zelden gezien
Maar dit soort barbarisme maakt eens te meer duidelijk dat de soldaten in Irak onmisbaar zijn...
Dit was de toonzetting:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:59 schreef Refragmental het volgende:
Ik vind het trouwens netjes voor vandaag... ik ga naar bed.
hoere moslims...... ..=moslimhaatquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:01 schreef Refragmental het volgende:
Net het filmpje gezien!
Fucking hoere moslims! Op dit soort momenten hoop je echt dat dat volk diep in de stront zakt!
Overal waar die apen zijn zijn problemen... maar dat is uiteraard de schuld van het kwade westen.
Hoe meer van dit soort terroristen gemarteld wordt hoe beter.
Linker kolom is wat er daadwerkelijk staat.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hoere moslims...... ..=moslimhaat
dat volk.......=het hele iraakse volk word shit toegewenst =moslimhaat
apen..... =racistisch ondertoontje
gemarteld....... =terreurneigingen
Als je het niet impliceert, heb je toch niet genoeg moeite gedaan om het te laten blijken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Linker kolom is wat er daadwerkelijk staat.
Rechter kolom is wat jij ervan maakt, of wat jij WILT lezen, maar ik dus absoluut niet heb gezegd of impliceer.
want?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:11 schreef _Robinovic_ het volgende:
Filmpje is nep man...
Ze onthoofden een etalagepopquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
want?
gadverdamme.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja soort zoekt soort
Het lichaam van de man werd zaterdag in Bagdad aangetroffen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:12 schreef _Robinovic_ het volgende:
[..]
Ze onthoofden een etalagepop
Juist. Onthoofd. En de vader wist het al.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Het lichaam van de man werd zaterdag in Bagdad aangetroffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |