Ik zie juist wat grappigs. Er waren geen terroristen, toen kwamen de Amerikanen en toen kwamen de terroristen pas.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:01 schreef Refragmental het volgende:
Overal waar die apen zijn zijn problemen... maar dat is uiteraard de schuld van het kwade westen.
Ah, toe, laat die mensen nou even frusten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:06 schreef Monidique het volgende:
Trouwens, hebben we het al over de christenen, hindoes en de joden gehad? Balken, Palestina, Irak, Afghanistan, Kashmir, Soedan, Nigeria..
Heb je het ook al over Kosovo gehad? Daar waar de Navo onder leiding van de Amerikanen de onderdrukking van de moslims door de Serviers de kop in hebben gedrukt?quote:Trouwens, hebben we het al over de christenen, hindoes en de joden gehad? Balken, Palestina, Irak, Afghanistan, Kashmir, Soedan, Nigeria. .
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:10 schreef koalaschaap het volgende:
[..]
Heb je het ook al over Kosovo gehad? Daar waar de Navo onder leiding van de Amerikanen de onderdrukking van de moslims door de Serviers de kop in hebben gedrukt?
Misschien toevallig dat je dat over het hoofd hebt gezien, maar wellicht blijft je linker knipperlicht wel hangen?
Mja...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:10 schreef Maerycke het volgende:
Je doet te subtiel Monidique
Wanneer er een moslimextremist ergens een wandaad pleegt, dan moet je uitbundig gaan zitten roepen hoe kut al die moslims wel niet zijn enzo.
Toch?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:07 schreef schatje het volgende:
Ik ben er helemaal naar van geworden, had ik maar niet gekeken.
Gelukkig komt Temptation Island zo..
Je begint het te begrijpen. Dan hoor je er helemaal bij en ben je stoer en volwassen enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mja...
En zeggen dat alle MArrokane het land uit moeten?
Ik las Ik ben er helemaal nat van geworden].quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:07 schreef schatje het volgende:
Ik ben er helemaal naar van geworden, had ik maar niet gekeken.
Gelukkig komt Temptation Island zo..
Jah gelukkig is het maar 1 amerikaan...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:08 schreef Monidique het volgende:
Nee, nu even serieus.
Jij gaat alle moslims veroordelen, slechts omdat wat tuig een Amerikaan vermoorden. Dat is me toch wat generaliserend. Gelukkig zijn ze bruin, dan mag dat.
Nee, dat zet me niet aan het denken. Wel maakt je post het een en ander duidelijk over jou.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:14 schreef Refragmental het volgende:
Volgens mij bestaat er niet eens zoiets als een vredig democratisch moslim land.
Elk land waar ze in grote getallen fokken raakt in de shit... zet je toch aan het denken he?
idd, het is erg schokkend.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:14 schreef cptmarco het volgende:
Volgens mij is dit een filmpje die ik niet hoef te zien.....
Uiteraard doet de rest van de wereld elkaar nix aan natuurlijk. Grow up, kleuter.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
- Stompzinnig geblaat -
Wat impliceer je?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:15 schreef robh het volgende:
Wie zijn 'we' Refragmental?
Jij en je kazernevriendjes?
CNN.comquote:
"Michael Berg, left, collapses to the ground in front of their house in West Chester, Pennsylvania, and is comforted by his son, David."
Nee denk vooral niet verder na.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dat zet me niet aan het denken. Wel maakt je post het een en ander duidelijk over jou.
En ergens anders zijn weer filmpjes te zien van Amerikanen die Irakezen martelen en in plasjes bloed laten liggen en vastleggen op video.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:14 schreef Refragmental het volgende:
Ergens anders worden mensen gestenigd (hoezo fucking achterlijk?)
Andere plaatsen worden mensen gekidnapped, mishandeld, gemarteld en vermoord.
Dan onploft er weer eens iets ergens op de wereld.
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Uiteraard doet de rest van de wereld elkaar nix aan natuurlijk. Grow up, kleuter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |