abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19069797
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:14 schreef niet_links het volgende:

Niet westerse wereld.. wordt iemand onthoofd.. nergens maar dan ook nergens verontwaardiging... zou het zelfs al goed vinden als zon koning zn verontwaardiging zou uispreken ook al is ie niet door volk gekozen
Kun jij een paar bronnen van verontwaardiging geven bij het laatste indcident? En dan niet het nieuwsbericht van huilende papa, en ook geen nieuwsberichten over barbaarse moslims.
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:44:02 #277
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19069806
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef niet_links het volgende:

[..]

Mijn vooroordelen kloppen blijkbaar.. anders had je het gelijk ontkracht.. doet pijn he niet gelijk hebben.
Ik bedoel geef me 1 voorbeeld.. 1 arabische krant die er schande over spreekt.. iets op al jazheera dat zegt dat dit niet kan .. een intelectueel.. ect...
Joh, want hij leest natuurlijk ook alle Arabische kranten incl. columns en volgt Al Jazhera net zoals hij de Nederlandse media volgt!
Nogal logisch dat jij de verontwaardiging hier beter meemaakt dan de verontwaardiging daar, je zit er hier middenin!

Geef jij mij trouwens eens een voorbeeld van een Nederlandse krant die er schande over spreekt? De meeste Nederlandse media proberen directe uitspraken als "Een schande!!" vaak te vermijden, dus dat soort koppen zul je meestal niet snel vinden. Hiervoor zul je vaak toch bij columnisten en interviews e.d. moeten zijn. Iets wat je als buitenstaander een stuk minder snel zal tegen komen dan als insider.
Krekker is de bom!
pi_19069939
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:22 schreef robh het volgende:

[..]

Nah, jij zit gewoon te hengelen met je vooroordelen.

Zolang de Sjeik van Zandbakkistan geen paginagrote advertentie in de Telegraaf laat zetten waarin hij het onthoofden afkeurd is hij voor dit soort geweld, als ik jou mag geloven.
Er hoeven ook geen advertenties te komen ofzo. Maar dat een deel van de Arabische wereld dergelijke gruwelijkheden eerder als een soort van overwinning/heldendaad ziet in plaats van een misselijkmakende wanvertoning is toch wel ook een teken. Ohja, en van alle kanten vergoelijken natuurlijk. We mogen natuurlijk niet de acties van de Amerikanen vergeten. Die onthoofding is slechts een reactie daarop...
pi_19069962
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:49 schreef nikk het volgende:
We mogen natuurlijk niet de acties van de Amerikanen vergeten. Die onthoofding is slechts een reactie daarop...
Is dat niet zo dan?
pi_19070095
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dat niet zo dan?
Die man was zowieso onthoofd. Was het niet om de foto's van mishandelde gevangenen, dan wel om de bezetting van Irak, dan wel om de bezetting van Palestina, dan wel het gebeuren rond Fallujah en Al-Sadr, dan wel om de positie van de nieuwe regering, etc, etc, etc.

Dat soort lui moet je niet serieus nemen of mee onderhandelen. Keihard aanpakken en het liefst nog zo snel mogelijk elimineren.
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:59:05 #281
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_19070187
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:44 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Joh, want hij leest natuurlijk ook alle Arabische kranten incl. columns en volgt Al Jazhera net zoals hij de Nederlandse media volgt!
Nogal logisch dat jij de verontwaardiging hier beter meemaakt dan de verontwaardiging daar, je zit er hier middenin!

Geef jij mij trouwens eens een voorbeeld van een Nederlandse krant die er schande over spreekt? De meeste Nederlandse media proberen directe uitspraken als "Een schande!!" vaak te vermijden, dus dat soort koppen zul je meestal niet snel vinden. Hiervoor zul je vaak toch bij columnisten en interviews e.d. moeten zijn. Iets wat je als buitenstaander een stuk minder snel zal tegen komen dan als insider.
Je hebt gelijk dat het moeilijker voor hem te vinden is daarom vraag ik er maar 1 en niet meerdere. Je ziet hier gewoon dat mensen het afkeuren (dat van die gevangenen of wil jij dat ontkennen)
mai pen rai
pi_19070239
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:55 schreef nikk het volgende:

[..]

Die man was zowieso onthoofd. Was het niet om de foto's van mishandelde gevangenen, dan wel om de bezetting van Irak, dan wel om de bezetting van Palestina, dan wel het gebeuren rond Fallujah en Al-Sadr, dan wel om de positie van de nieuwe regering, etc, etc, etc.

Dat soort lui moet je niet serieus nemen of mee onderhandelen. Keihard aanpakken en het liefst nog zo snel mogelijk elimineren.
Tuurlijk, we gaan net zo doen als de landen waar we zoveel commentaar op hebben
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:01:11 #283
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_19070243
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:55 schreef nikk het volgende:

Het doel was een gevangenenruil. Dat ging niet door. Dus toen dit maar.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:03:22 #284
16625 robh
pi_19070303
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:59 schreef niet_links het volgende:

Je hebt gelijk dat het moeilijker voor hem te vinden is daarom vraag ik er maar 1 en niet meerdere. Je ziet hier gewoon dat mensen het afkeuren (dat van die gevangenen of wil jij dat ontkennen)
Ik zat te zoeken naar een uitspraak van Bush waarin hij dit afkeurt, maar dat heeft hij nog niet eens gedaan.

!
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_19070317
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:01 schreef robh het volgende:

[..]

Het doel was een gevangenenruil. Dat ging niet door. Dus toen dit maar.
Laten we die lui vooral geloven. Daarnaast, het onthoofden van iemand is natuurlijk een doodnormale reactie wanneer je geen terroristen uit de gevangenis kan krijgen.
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:05:08 #286
16625 robh
pi_19070343
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:04 schreef nikk het volgende:

Laten we die lui vooral geloven. Daarnaast, het onthoofden van iemand is natuurlijk een doodnormale reactie wanneer je geen terroristen uit de gevangenis kan krijgen.
Geloven? Nee natuurlijk niet. Alhoewel het (godzijdank) voor die Italianen wél goed is afgelopen (na de demo zijn ze vrijgelaten)....
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:05:11 #287
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_19070345
Heeft bush niet bij die koning zn verontschuldigenen gemaakt ? Robh...

Maar blijkt toch dat ik gelijk heb en heeft niets met vooroordelen te maken maar met feiten.
mai pen rai
pi_19070386
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk, we gaan net zo doen als de landen waar we zoveel commentaar op hebben
Wat wil je dan doen met dit soort lui? Uitnodigen voor een kopje thee en de boel bij mekaar houden? Het zijn terroristen, en Al-Qaida heeft al duidelijk laten blijken dat ze niet zullen stoppen totdat ze 'gewonnen' hebben.
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2004 @ 13:06:57 #289
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19070398
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef niet_links het volgende:

Ik bedoel geef me 1 voorbeeld..
quote:
Nou nee het is gewoon in strijd met alles om iemand zo te onthoofden. Wat voor excuus wil je nou gaan aanvoeren om hem te onthoofden terwijl hij ongewapend is en zo totaal geen gevaar voor je vormt?

Dit kan je net zo min goed praten als wat er in die gevangenissen is gebeurd.
quote:
Zeker!!! Dit is erg verboden in de Islam.... Subhana Allah... dat ze mensen kunnen VERMOORDEN in Zijn naam...
quote:
Zoals blizzard op pagina 1 het heeft gezegd vind ik een MashAllah mooie stuk. Zo hoort het in de Islam , we horen niet de ander na te doen Martelen en Moorden uit wraak is Haram.

Ik vind het vreselijk hoe door zulke stomme acties weer de islam wordt verlaagd naar barbaarse geloof. En dan nog luidt Allahou Akbar schreeuwen!!!
vreselijk gewoon
quote:
In mijn ogen is dt een groe fout van de mensen die deze onthoofding op hun geweten hebben.

Bush en Rumsfeld zaten tot hun kin in de stront met de problemen over de mishandeling van Iraakse gevangenen.
Nog nooit had Bush zo weinig vertrouwen van het Amerikaanse volk.

En wat doen deze idioten. Zij sturen een gruwelijk filmpje de wereld in wat in één keer alle aandacht van de gevangenisschandalen af leidt. Er wordt in Amerika ineens niet meer gepraat over de mishandeling van Iraakse gevangenissen en Bush word weer in het zadel geholpen met de roep om een reactie op dit soort wandaden.
quote:
" Waarom nu van het onderwerp afwijken? Het gaat er om dat er een soldaat op een laffe en onmenselijke manier is geexecuteerd. Er is nooit een excuus om dit soort laffe moorden te begaan. Door niemand!"

HUSSLER een laffe moord...wat vind jij dan van de daden die de amerikanen in de gevangenissen uithalen...en de marteling processen en de onschuldige slachtoffers?....dat vind jij cker wel humanitair?.....
quote:
Onthoofden van krijgsgevangenen is naar mijn weten tegen de Islam die Alqaida zo voorstaat volgens hen maar er zijn wel meer dingen die ze doen tegen de Islam als het ze uitkomt.

Het is gewoon ziek en tegen ieder moraal in.
quote:
Voor welke Islaam staat al-Qaida?

Zelfmoord is verboden in de Islaam net als zelfmoordaanslagen en al-Qaida doet bijna niets anders.
(van een Marokkaans forum )

quote:

En het ergste vond ik wel da ze in Naam van Allah spraken!

woensdag 12 mei 2004 @ 13:08:07 #290
16625 robh
pi_19070433
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:05 schreef niet_links het volgende:
Heeft bush niet bij die koning zn verontschuldigenen gemaakt ? Robh...

Maar blijkt toch dat ik gelijk heb en heeft niets met vooroordelen te maken maar met feiten.
Daar ga je weer.

Heeft Bush al z'n afkeur uitgesproken tegen deze onthoofding? NEE.

Dus hij is er voor Feiten hè
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_19070479
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:06 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat wil je dan doen met dit soort lui? Uitnodigen voor een kopje thee en de boel bij mekaar houden? Het zijn terroristen, en Al-Qaida heeft al duidelijk laten blijken dat ze niet zullen stoppen totdat ze 'gewonnen' hebben.
Als we zo'n grote bek hebben over de de methodes van andere regimes, zijn we volstrekt ongeloofwaardig als we hetzelfde doen.
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:10:04 #292
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_19070489
Loedertje .. geaccepteerd.. zie hier verontwaardiging

mea culpa mea culpa
mai pen rai
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:12:17 #293
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19070543
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:10 schreef niet_links het volgende:

mea culpa mea culpa
Zozo, iemand die niet eerst nog uren probeert te konte-draaien wanneer hij ernaast zit.

Krekker is de bom!
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2004 @ 13:12:56 #294
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19070565
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:10 schreef niet_links het volgende:

mea culpa mea culpa
pi_19070575
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Als we zo'n grote bek hebben over de de methodes van andere regimes, zijn we volstrekt ongeloofwaardig als we hetzelfde doen.
Hoezo ongeloofwaardig? We maken ons al Nederlandse staat toch ook niet ongeloofwaardig als we bijvoorbeeld moordenaars opsluiten in een gevangenis maar vrijheidsberoving strafbaar stellen?
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:16:00 #296
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_19070647
Is het zo erg inzien dat je fout zit ?
mai pen rai
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2004 @ 13:22:54 #297
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19070833
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:16 schreef niet_links het volgende:
Verre van dat
pi_19070938
Natuurlijk erg voor die man en nabestaanden wat er gebeurd is. Heb al zowat alle gore filmpjes gezien wat er te vinden zijn op internet dus zo geschokt was ik niet.

En waarom kijk ik zo'n filmpjes? Tja, zo zie je waar de mens echt toe in staat is. Ik weet nog een aantal jaren geleden als ik hoorde dat iemand vermoord of onthoofd was dat het me niet echt veel boeide, maar door het te zien ben ik pas echt gaan inzien hoe verschrikkelijk de mens wel niet kan zijn.
You only live once so live your life to the fullest!
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2004 @ 13:34:58 #299
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19071167
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:26 schreef GangstaX het volgende:
Natuurlijk erg voor die man en nabestaanden wat er gebeurd is. Heb al zowat alle gore filmpjes gezien wat er te vinden zijn op internet dus zo geschokt was ik niet.

En waarom kijk ik zo'n filmpjes? Tja, zo zie je waar de mens echt toe in staat is. Ik weet nog een aantal jaren geleden als ik hoorde dat iemand vermoord of onthoofd was dat het me niet echt veel boeide, maar door het te zien ben ik pas echt gaan inzien hoe verschrikkelijk de mens wel niet kan zijn.
Daar had ik het afgelopen week nog over met iemand, de vervlakking die juist komt doordat beelden als deze vrij toegankelijk zijn.
Het maakt het gebeuren niet minder, dat blijft schokkend en walgelijk.
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:42:32 #300
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19071372
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:16 schreef niet_links het volgende:
Integendeel.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: