Duhquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:20 schreef ParanoidEv het volgende:
Naja, echt extreem vies is het ook niet, maar rook inademen is superirritant om te doen (vind ik vervelend ja). Verder ga je uit je bek meuren, worden je nagels en tanden ranziger, gaan je kleren en haren meuren, en het kost nog geld ook!
Als je persee iets in je mond moet hebben omdat je anders zenuwachtig word omdat je andere mensen iest vast ziet houden gewoon een lollie in je bek steken.
rook ruikt anders wanneer je het zelf inhaleerd... probeer maar eens... dan kun je je niet voorstellen dat iemand het lekker vind om te rokenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:22 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Duh
Daar gaat het toch ook niet over... tis meer de vraag hoe het kan als je nog nooit gerookt hebt
Gewoon nooit aan beginnen. Ik ben 6 mnden gestopt geweest. En nu weer begonnen. Het is echt de grootste klotezooi dat je maar je lichaam in kan werken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:17 schreef ReserveBandit het volgende:
Hallo,
Ik heb iets heel raars. Ik heb weleens als ik uitga of ergens anders ben, en ik sta in de buurt van iemand die rookt, dat ik ineens ook de behoefte krijg om te roken, puur omdat het mij lekker lijk (heb het nog nooit geprobeerd overigens)
Het is helemaal erg als het bijvoorbeeld een mooie vrouw is die dan op zo'n manier rookt waardoor het nog lekkerder lijkt
Het lijkt mij ook wel iets gezelligs hebben. Vind het ook niet stinken, het ruikt wel gezellig..
Tuurlijk weet het ik dat het verslaafd en heel erg ongezond is, maar het is nu eenmaal een gevoel
Wat zeggen jullie er van?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:25 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Gewoon nooit aan beginnen. Ik ben 6 mnden gestopt geweest. En nu weer begonnen. Het is echt de grootste klotezooi dat je maar je lichaam in kan werken.
Suc6
Dat heet een gezegdequote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:50 schreef ReserveBandit het volgende:
Wat een kutsite
Ik wil toch helemaal niet beginnen met roken
Dit snap ik ff niet:
Je eet gezond en sport DUS heb je geld om te roken
Waarom ga je stoppen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik rook ook al een paar jaar en ik vind het erg lekker.
Ik zal ermee stoppen nadat ik mijn opleiding voltooid heb maar nu heb ik behoorlijk veel stress.
En een peuk is dan altijd lekker.
Dat het stinkt..ok maarja als je zweet stink je ook.
En ikzelf vind het niet stinken en het interresseert mij niet wat de rest denkt.
En dat geld kan ik wel missen hoor..Anders geef ik het toch uit aan andere troep want ik ben niet zo'n spaarder
Verder eet ik behoorlijk gezond en sport ik ook dus ik heb nog wat wisselgeld voor het roken.
Ik vind van dikke mensen viezer dan rokende mensen.
Maargoed iedereen moet het voor zichzelf weten he..!!
Leuke site trouwens voor wat info
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |