abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19050524
Hallo,

Ik heb iets heel raars. Ik heb weleens als ik uitga of ergens anders ben, en ik sta in de buurt van iemand die rookt, dat ik ineens ook de behoefte krijg om te roken, puur omdat het mij lekker lijk (heb het nog nooit geprobeerd overigens)

Het is helemaal erg als het bijvoorbeeld een mooie vrouw is die dan op zo'n manier rookt waardoor het nog lekkerder lijkt
Het lijkt mij ook wel iets gezelligs hebben. Vind het ook niet stinken, het ruikt wel gezellig..

Tuurlijk weet het ik dat het verslaafd en heel erg ongezond is, maar het is nu eenmaal een gevoel

Wat zeggen jullie er van?
pi_19050613
Naja, echt extreem vies is het ook niet, maar rook inademen is superirritant om te doen (vind ik vervelend ja). Verder ga je uit je bek meuren, worden je nagels en tanden ranziger, gaan je kleren en haren meuren, en het kost nog geld ook!
Als je persee iets in je mond moet hebben omdat je anders zenuwachtig word omdat je andere mensen iest vast ziet houden gewoon een lollie in je bek steken.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 17:21:31 #3
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19050633
*kuch*
  dinsdag 11 mei 2004 @ 17:22:06 #4
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_19050645
2 keuzes:

1 dit gevoel houden en niet proberen.

2 wel proberen en risico nemen dat je het lekker vind en dat je verlsaafd raakt.

Optie 1 is het beste.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_19050668
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:20 schreef ParanoidEv het volgende:
Naja, echt extreem vies is het ook niet, maar rook inademen is superirritant om te doen (vind ik vervelend ja). Verder ga je uit je bek meuren, worden je nagels en tanden ranziger, gaan je kleren en haren meuren, en het kost nog geld ook!
Als je persee iets in je mond moet hebben omdat je anders zenuwachtig word omdat je andere mensen iest vast ziet houden gewoon een lollie in je bek steken.
Duh

Daar gaat het toch ook niet over... tis meer de vraag hoe het kan als je nog nooit gerookt hebt
  Milf dinsdag 11 mei 2004 @ 17:23:19 #6
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_19050680
begin er maar niet aan

kost veel geld. je huis ruikt naar rook en verkleurd. je adem stinkt..... etc etc.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_19050688
Roken jullie allemaal dan?
  Milf dinsdag 11 mei 2004 @ 17:24:03 #8
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_19050697
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:22 schreef ReserveBandit het volgende:

[..]

Duh

Daar gaat het toch ook niet over... tis meer de vraag hoe het kan als je nog nooit gerookt hebt
rook ruikt anders wanneer je het zelf inhaleerd... probeer maar eens... dan kun je je niet voorstellen dat iemand het lekker vind om te roken
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_19050736
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:17 schreef ReserveBandit het volgende:
Hallo,

Ik heb iets heel raars. Ik heb weleens als ik uitga of ergens anders ben, en ik sta in de buurt van iemand die rookt, dat ik ineens ook de behoefte krijg om te roken, puur omdat het mij lekker lijk (heb het nog nooit geprobeerd overigens)

Het is helemaal erg als het bijvoorbeeld een mooie vrouw is die dan op zo'n manier rookt waardoor het nog lekkerder lijkt
Het lijkt mij ook wel iets gezelligs hebben. Vind het ook niet stinken, het ruikt wel gezellig..

Tuurlijk weet het ik dat het verslaafd en heel erg ongezond is, maar het is nu eenmaal een gevoel

Wat zeggen jullie er van?
Gewoon nooit aan beginnen. Ik ben 6 mnden gestopt geweest. En nu weer begonnen. Het is echt de grootste klotezooi dat je maar je lichaam in kan werken.

Suc6
pi_19050766
Nog een voorbeeld:

Op een vliegveld wanneer iedereen staat ''bij'' te roken na een lange vlucht, of ervoor
Vooral dan weer een mooie dame.. als ik dat dan zie lijkt het me nog lekkerder

Maar idd, ik wil dus niet beginnen maar ja, ik vind het vreemd omdat ik nog nooit gerookt hebt
pi_19050769
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:25 schreef Marczilla het volgende:

[..]

Gewoon nooit aan beginnen. Ik ben 6 mnden gestopt geweest. En nu weer begonnen. Het is echt de grootste klotezooi dat je maar je lichaam in kan werken.

Suc6
pi_19050959
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
*kuch*
  dinsdag 11 mei 2004 @ 17:40:05 #13
93574 yF
Yvonneke
pi_19051058
Ik heb vroeger ooit een klein beetje gerookt en dat beviel me absoluut niet. Stank, duizeligheid en hoofdpijn. Dus stoppen was voor mij erg makkelijk (was ook totaal niet verslaafd ofzo, wilde het gewoon beetje uitproberen). Als ik nu uitga dan neem ik wel eens een hijsje van een vriendin, gewoon omdat ik er zo'n zin in heb. Ik denk dus wel dat dat normaal is
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin.
pi_19051209
Ik rook ook al een paar jaar en ik vind het erg lekker.
Ik zal ermee stoppen nadat ik mijn opleiding voltooid heb maar nu heb ik behoorlijk veel stress.
En een peuk is dan altijd lekker.
Dat het stinkt..ok maarja als je zweet stink je ook.
En ikzelf vind het niet stinken en het interresseert mij niet wat de rest denkt.
En dat geld kan ik wel missen hoor..Anders geef ik het toch uit aan andere troep want ik ben niet zo'n spaarder
Verder eet ik behoorlijk gezond en sport ik ook dus ik heb nog wat wisselgeld voor het roken.
Ik vind van dikke mensen viezer dan rokende mensen.
Maargoed iedereen moet het voor zichzelf weten he..!!
Leuke site trouwens voor wat info
pi_19051313
Wat een kutsite

Ik wil toch helemaal niet beginnen met roken

Dit snap ik ff niet:

Je eet gezond en sport DUS heb je geld om te roken
pi_19051865
Is logisch toch? In die oude reclames, op posters enzo, zag je altijd aantrekkelijke mensen met een peuk. Dus dan wordt het aantrekkelijker.
Ik heb 4 jaar gerookt en inmiddels 2,5 jaar gestopt. Nu word ik kotsmisselijk van de geur alleen al.
pi_19056401
hou het bij die gedachte alleen, en doe er verder niks mee.
want voor je het weet ben je verslaafd, heb je een vieze bek en stink je een uur tegen de wind in...... en dan is het al te laat.
geen enkele roker was ooit van plan om de rest van zijn / haar leven te blijven roken, maar stoppen lijkt zo moeilijk als je eenmaal verslaafd bent.
pi_19061780
hmm... toen ik me een tijdje terug vaak kut voelde, had ik soms ook opeens zin in een sigaretje, terwijl ik dat nog nooit gerookt heb het is heel raar, maar heb me ervan weerhouden het te doen, en vandaag de dag rook ik dan nogsteeds niet

het is trouwens niet van de rooklucht dat ik er trek in krijg.. het is wel dat ik soms irritant vind om in iemand zn rook te zitten, en soms juist helemaal niet.. maar zelf eraan beginnen op zon moment - nee..
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:31:22 #19
90546 kasd0lf
0906-kasd0lf
pi_19067912
ik rook, maar ik ben muziekant ( dus dan mag het ) lol,

ik ben begonnen omdat ik niet tegen de rook van anderen kon, en als ik zelf een sigaret opstak had ik er de rest van de avond geen last meer van.
I always get criticized. If I could walk on water some people would say I cant swim.
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:11:09 #20
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19077003
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:50 schreef ReserveBandit het volgende:
Wat een kutsite

Ik wil toch helemaal niet beginnen met roken

Dit snap ik ff niet:

Je eet gezond en sport DUS heb je geld om te roken
Dat heet een gezegde
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:33:59 #22
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_19077106
Ik rook ook niet , heb een keer bij het uitgaan gerookt, maar na de 1e ging ik al bijna over mijn nek, nee dan drink ik liever mee, dan ik een mee-roker word
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_19077229
Ik heb het ook wel eens, en neem ook wel eens 'n sigaretje in 't weekend.. Maar ga er nooit aan beginnen..
- je stinkt uit je mond
- het is smerig voor alles, je tanden, je huid, je haar etc.
- ik vind het heel fout staan als iemand rookt, ik knap gelijk af...
etc. etc.

Dus niet beginnen.. maar proberen kan altijd.. als je dan maar NEE kunt zeggen
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:55:33 #24
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19077569
Zelfs Froukje de Both rookt
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:38:29 #25
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19081830
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik rook ook al een paar jaar en ik vind het erg lekker.
Ik zal ermee stoppen nadat ik mijn opleiding voltooid heb maar nu heb ik behoorlijk veel stress.
En een peuk is dan altijd lekker.
Dat het stinkt..ok maarja als je zweet stink je ook.
En ikzelf vind het niet stinken en het interresseert mij niet wat de rest denkt.
En dat geld kan ik wel missen hoor..Anders geef ik het toch uit aan andere troep want ik ben niet zo'n spaarder
Verder eet ik behoorlijk gezond en sport ik ook dus ik heb nog wat wisselgeld voor het roken.
Ik vind van dikke mensen viezer dan rokende mensen.
Maargoed iedereen moet het voor zichzelf weten he..!!
Leuke site trouwens voor wat info
Waarom ga je stoppen dan?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')