Owja die kan ook ja. Als je niet met apparaten werkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:20 schreef apophis4u het volgende:
Zijwaartse situps helpen je zij wel.
Je kan je benen opzij leggen en dan situps maken of met je rechterhand naar je linker enkel en linker hand naar je rechter enkel.
Om mijn punt nog een keer te benadrukken. Ik zou me dan gewoon richten op het verbranden van vet door te zwemmen als je dat toch al doet. Door extra spiermassa te kweken aan de zijkant accentueer je alleen maar het vet wat daar 'teveel' zit.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:26 schreef Sugarlady het volgende:
hmzz dan ga ik die oefeningen maar een proberen, ga nl nooit fitnessen alleen spinning en aerobics en zwemmen enzo
als iemand nog meer oefeningen weet laat t dan maar ff weten!!
Ik denk idd dat ze thuis traint ofzo. Maar in het fintesscentrum heb je idd die draaischijf. Daarnaast ook verschillende toestellen om je zijspiergroepen te trainen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:23 schreef BossFight het volgende:
[..]
Owja die kan ook ja. Als je niet met apparaten werkt.
Tja, kan niet anders dan het er hier mee eens zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
Plaatselijk vet aftrainen kan ook niet... Gewoon blijven sporten, bijvoorbeeld hardlopen op duurtempo om vet kwijt te raken. Je ziet vanzelf wel waar het eerste vet verdwijnt, en wellicht is zijn dat je heupen/zijkant van je buik anagezien de rest al slank is als ik je mag geloven.
Hoe geweldig dat Mr J. en ik het toch eens kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:57 schreef Mr.J het volgende:
Buikspieroefeningen zijn om spieren te ontwikkelen.
voor vetverbanding dien je je voeding aan te passen en erbij te gaan cardioen.
Wat voor buikspieroefeningen doe je dan? En hoeveel? Had je heirvoor een beetje een mollig buikje? En hoe lang heeft het geduurd om die redelijk strak te krijgen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:18 schreef Sugarlady het volgende:
ik doe geregeld buikspieroefeningen en mijn buikje word al redelijk stak. ook sport ik regelmatig waardoor ik gespierde benen en kontje heb, maar nou heb ik aleen een beetje vet op mijn heupen/zijkant van mijn buik. weet iemand een oefening om dit te trainen?? vind het nl een beetje zonde en gaat dr nl niet zo makkelijk af!!
Maar het zal toch niet veel strakker worden wanneer er geen buikspieroefeningen worden gedaan of zie ik het verkeerd?? Het vet zal er wel afgaan, maar er zal dan toch geen ontwikkeling (=groei) worden veroorzaakt??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:57 schreef Mr.J het volgende:
Buikspieroefeningen zijn om spieren te ontwikkelen.
voor vetverbanding dien je je voeding aan te passen en erbij te gaan cardioen.
Hehe, weer eens wat anders ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Hoe geweldig dat Mr J. en ik het toch eens kunnen zijn
Het heeft gewoon niet te maken met spieren opbouwen... vet afbreken is de sleutel.
Hangt ervanaf hoelag fanatiek je nu gaat trainen en met je voeding bezig bent. In 3 maanden kan je als er voor gaat goed resultaat hebben qua het wegwerken van een klein buikje.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:13 schreef catena het volgende:
[..]
Wat voor buikspieroefeningen doe je dan? En hoeveel? Had je heirvoor een beetje een mollig buikje? En hoe lang heeft het geduurd om die redelijk strak te krijgen?
Sorry voor al die vragen, maar wil mijn buik ook gaan trainen en ben benieuwd na hoe lang je +/- resultaat ziet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:23 schreef pAin het volgende:
[..]
, jullie hebben helemaal gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |