Een van deze moet het zijn denk ik:quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Weet iemand misschien met welke muziek de aflevering van gisteren opende? (toen Meadow met mams in het museum was). Of hoe ik daar achter kan komen? Vond het echt prachtig!!
'Mo Fo'quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:20 schreef cptmarco het volgende:
de titel van de aflevering was "Amour fou", misschien dat je daar op zoeken kunt.
Dan moet het wel die eerste zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:37 schreef Webberr het volgende:
[..]
Een van deze moet het zijn denk ik:
"Sposa Son Disprezzata" Cecilia Bartoli/Vivaldi; "Return to Me" Dean Martin; "Walk Like an Egyptian" The Bangles; Unidentified Kate Bush?; "Return to Me" Bob Dylan; "Affection" The Lost Boys; "No Hay Problema" Pink Martini
The Sopranos: The Music
Die heb ik dus ook gezien! Was ook de eerste keer dat ik het gezien heb! Moet toch eens vaker gaan kijken!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:18 schreef SuperSiem het volgende:
[afbeelding]Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Samen met College (seizoen 1) toch wel een van de betere Sopranosafleveringen.
Tony!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
'Mo Fo'![]()
Dank het is de eerste!! Ga rennen naar de klassieke CD-handel!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:37 schreef Webberr het volgende:
[..]
"Sposa Son Disprezzata" Cecilia Bartoli/Vivaldi; "Return to Me" Dean Martin; "Walk Like an Egyptian" The Bangles; Unidentified Kate Bush?; "Return to Me" Bob Dylan; "Affection" The Lost Boys; "No Hay Problema" Pink Martini
Leuk om al die nummers te zien. Handige link. Meteen maar ff gebookmarkt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:37 schreef Webberr het volgende:
[..]
NEEquote:Op woensdag 14 juli 2004 02:45 schreef Webberr het volgende:
Is deze serie ook ergens te huur?
Verklaar je nader, Milagro! Wat ziet een vrouw in zo iemand?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:41 schreef milagro het volgende:
op een vreemde manier is Tony best aantrekkelijk eigenlijk
Die Mercedes dame viel echt niet voor zijn poen, hoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Verklaar je nader, Milagro! Wat ziet een vrouw in zo iemand?
Als man zijnde zie ik zijn aantrekkelijkheid niet een-twee-drie; 'mooi' is-ie naar geen enkele maatstaf, maar 'iets' heeft hij we degelijk. Tony is een sympathieke hufter (kan dat?), zoals trouwens bijna alle mannelijke hoofdpersonen (op Ralphie na). In dat ambivalente schuilt een belangrijk deel van de aantrekkingskracht van de serie, denk ik.
Dat zo'n mercedes-verkoopster op hem valt, kan ik begrijpen: hij barst van de poen. Voor al die andere dames met wie hij betrekkingen heeft, geldt hetzelfde. Maar iemand als Dr Melfi, een verstandige tante die niet zo gauw van geld onder de indruk is, voelt zich ook wel degelijk tot hem aangetrokken (en ik druk me voorzichtig uit). Waarin zit 'm dat? Misschien dat jij het weet, Milagro.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:49 schreef Tomas123 het volgende:
hehe sopranos is wel lachen. paar maanden geleden is mijn vader naar china geweest en heeft daar die hele serie gekocht. was maar 3 dollar per box en hij heeft iets van 5 boxen. zon box is 40 euro in nederland zag ik laatst.
Komend weekend laat op Ned 3 dus ook , ik dacht op zaterdagquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:09 schreef BobRooney het volgende:
ik volg het altijd...maar heb het maandag gemist...nu hoor ik dat er altijd een herhaling is...klopt dit??
Mmm...dat weet ik nog zo net niet. Ze was wanhopig op zoek naar een nieuwe relatie. Met haar uiterlijk kon ze die genoeg krijgen, natuurlijk, maar ze kiest uiteraard voor iemand die onbetrouwbaar is maar ruim in de slappe was zit. Een 'vrouw van de wereld', zoals zij (althans zo moet ze overkomen), had toch op 10 kilometer afstand gezien dat je met Tony beter niets kunt beginnen - tenzij je kickt op en blind bent voor geld en macht.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:53 schreef milagro het volgende:
Die Mercedes dame viel echt niet voor zijn poen, hoor![]()
Ja, dat zal de aantrekkingskracht op Dr. Melfi zijn. Bovendien heeft hij iets van een grote machtige beer, onder wiens hoede je per definitie veilig bent (en zij heeft reden te over om zich onveilig te voelen).quote:Het beeld wat je nu van hem hebt, is idd dubbel, aan de ene kant keihard, aan de andere kant toont hij ook gevoel, hij heeft iets aandoenlijks.
Zijn er die dan?quote:Ik hou wel van mannen die een grotere bek hebben dan ik
dankjewel!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Komend weekend laat op Ned 3 dus ook , ik dacht op zaterdag
Gloria zocht liefde juist, vandaar die heftige reactie als ze merkt dat ze hem weer verliest.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Mmm...dat weet ik nog zo net niet. Ze was wanhopig op zoek naar een nieuwe relatie. Met haar uiterlijk kon ze die genoeg krijgen, natuurlijk, maar ze kiest uiteraard voor iemand die onbetrouwbaar is maar ruim in de slappe was zit. Een 'vrouw van de wereld', zoals zij (althans zo moet ze overkomen), had toch op 10 kilometer afstand gezien dat je met Tony beter niets kunt beginnen - tenzij je kickt op en blind bent voor geld en macht.
[..]
Ja, dat zal de aantrekkingskracht op Dr. Melfi zijn. Bovendien heeft hij iets van een grote machtige beer, onder wiens hoede je per definitie veilig bent (en zij heeft reden te over om zich onveilig te voelen).
[..]
Zijn er die dan?![]()
Je bedoelt onafhankelijk, neem ik aan?quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:22 schreef milagro het volgende:
Gloria zocht liefde juist, vandaar die heftige reactie als ze merkt dat ze hem weer verliest.
Financieel was ze afhankelijk genoeg
Klinkt aannemelijk.quote:om niet puur voor zijn geld te vallen.
Gloria wilde drama, daar loopt ze op, ze zoekt mannen uit die haar weer zullen verlaten, ze wil afgewezen worden omdat ze bang is afgewezen te worden.
Nee, da's waar, maar het kwam haar ook niet slecht uit, zullen we maar zeggen (ook bij minder bedeelden is genoeg drama te halen...)quote:Dat heeft dus niets met geilen op geld en macht te maken
Mag ik eerst uw diploma's zien, Frau Freud?quote:Zo, consult is 120 euro graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |