abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20599637
daarvoor moet ik van het weekend nog eens kijken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!fossiel dinsdag 13 juli 2004 @ 16:20:44 #102
8443 cptmarco
it's captain...
pi_20599878
Dank voor de tip!!
geniet nooit met mate
pi_20600077
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Weet iemand misschien met welke muziek de aflevering van gisteren opende? (toen Meadow met mams in het museum was). Of hoe ik daar achter kan komen? Vond het echt prachtig!!
Een van deze moet het zijn denk ik:

"Sposa Son Disprezzata" Cecilia Bartoli/Vivaldi; "Return to Me" Dean Martin; "Walk Like an Egyptian" The Bangles; Unidentified Kate Bush?; "Return to Me" Bob Dylan; "Affection" The Lost Boys; "No Hay Problema" Pink Martini

The Sopranos: The Music
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:38:07 #105
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20600088
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:20 schreef cptmarco het volgende:
de titel van de aflevering was "Amour fou", misschien dat je daar op zoeken kunt.
'Mo Fo'
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:38:40 #106
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20600096
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:37 schreef Webberr het volgende:

[..]

"Sposa Son Disprezzata" Cecilia Bartoli/Vivaldi; "Return to Me" Dean Martin; "Walk Like an Egyptian" The Bangles; Unidentified Kate Bush?; "Return to Me" Bob Dylan; "Affection" The Lost Boys; "No Hay Problema" Pink Martini

Dan moet het wel die eerste zijn.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:39:45 #107
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20600124
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:18 schreef SuperSiem het volgende:
[afbeelding]

Ik kan er geen genoeg van krijgen.

Samen met College (seizoen 1) toch wel een van de betere Sopranosafleveringen.
Die heb ik dus ook gezien! Was ook de eerste keer dat ik het gezien heb! Moet toch eens vaker gaan kijken!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:40:00 #108
13959 niq2001
Eet Nooit Gele Sneeuw!
pi_20600131
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

'Mo Fo'
Tony!
[URL]http://www.nummer9.com/[/URL]
pi_20600189
op een vreemde manier is Tony best aantrekkelijk eigenlijk
pi_20600300
quote:

[..]

Dank het is de eerste!! Ga rennen naar de klassieke CD-handel!
geniet nooit met mate
  FOK!fossiel dinsdag 13 juli 2004 @ 20:27:20 #111
8443 cptmarco
it's captain...
pi_20605368

Inderdaad, dommer kan je zet niet zijn
  dinsdag 13 juli 2004 @ 23:39:09 #113
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_20609699
quote:

[..]

Leuk om al die nummers te zien. Handige link. Meteen maar ff gebookmarkt.

"Little Steven" van Zandt (Silvio Dante) heeft al aardig wat nummertjes van hem in de serie Heeft hij goed geregeld
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_20612125
Is deze serie ook ergens te huur?
pi_20612216
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 02:45 schreef Webberr het volgende:
Is deze serie ook ergens te huur?
NEE
pi_20613544
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:41 schreef milagro het volgende:
op een vreemde manier is Tony best aantrekkelijk eigenlijk
Verklaar je nader, Milagro! Wat ziet een vrouw in zo iemand?

Als man zijnde zie ik zijn aantrekkelijkheid niet een-twee-drie; 'mooi' is-ie naar geen enkele maatstaf, maar 'iets' heeft hij we degelijk. Tony is een sympathieke hufter (kan dat?), zoals trouwens bijna alle mannelijke hoofdpersonen (op Ralphie na). In dat ambivalente schuilt een belangrijk deel van de aantrekkingskracht van de serie, denk ik.

Dat zo'n mercedes-verkoopster op hem valt, kan ik begrijpen: hij barst van de poen. Voor al die andere dames met wie hij betrekkingen heeft, geldt hetzelfde. Maar iemand als Dr Melfi, een verstandige tante die niet zo gauw van geld onder de indruk is, voelt zich ook wel degelijk tot hem aangetrokken (en ik druk me voorzichtig uit). Waarin zit 'm dat? Misschien dat jij het weet, Milagro.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_20613622
hehe sopranos is wel lachen. paar maanden geleden is mijn vader naar china geweest en heeft daar die hele serie gekocht. was maar 3 dollar per box en hij heeft iets van 5 boxen. zon box is 40 euro in nederland zag ik laatst.
pi_20613681
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 09:43 schreef pyl het volgende:

[..]

Verklaar je nader, Milagro! Wat ziet een vrouw in zo iemand?

Als man zijnde zie ik zijn aantrekkelijkheid niet een-twee-drie; 'mooi' is-ie naar geen enkele maatstaf, maar 'iets' heeft hij we degelijk. Tony is een sympathieke hufter (kan dat?), zoals trouwens bijna alle mannelijke hoofdpersonen (op Ralphie na). In dat ambivalente schuilt een belangrijk deel van de aantrekkingskracht van de serie, denk ik.

Dat zo'n mercedes-verkoopster op hem valt, kan ik begrijpen: hij barst van de poen. Voor al die andere dames met wie hij betrekkingen heeft, geldt hetzelfde. Maar iemand als Dr Melfi, een verstandige tante die niet zo gauw van geld onder de indruk is, voelt zich ook wel degelijk tot hem aangetrokken (en ik druk me voorzichtig uit). Waarin zit 'm dat? Misschien dat jij het weet, Milagro.
Die Mercedes dame viel echt niet voor zijn poen, hoor
Daardor viel hij hoogstens op.
Mannen als Tony maken dat een vrouw zich vrouw voelt, denk ik, hij is een charmeur (als hij verliefd is dan), de babbel, dus, hè.
Ik kan natuurlijk niet zeggen hoe zo iemand over zou komen irl, de figuur Tony volg je in zijn dagelijkse doen en laten, dus het beeld wat je van hem krijgt is veel vollediger dan als je zo iemand irl zou ontmoeten de eerste keer.
Het beeld wat je nu van hem hebt, is idd dubbel, aan de ene kant keihard, aan de andere kant toont hij ook gevoel, hij heeft iets aandoenlijks.

Maar een charmeur, die op een leuke manier werk van je maakt, je het idee geeft dat je het helemaal bent voor hem, ja ik kan me voorstellen dat je daar dan voor valt, als het uiterlijk je niet afstoot en dat doet het niet in dit geval.
Ik hou wel van grote mannen en van mannen die een grotere bek hebben dan ik
pi_20613736
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 09:49 schreef Tomas123 het volgende:
hehe sopranos is wel lachen. paar maanden geleden is mijn vader naar china geweest en heeft daar die hele serie gekocht. was maar 3 dollar per box en hij heeft iets van 5 boxen. zon box is 40 euro in nederland zag ik laatst.
bofbips

To-ni So-pla-no is kuh moda-fu-ka
pi_20613928
ik volg het altijd...maar heb het maandag gemist...nu hoor ik dat er altijd een herhaling is...klopt dit??
pi_20613941
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 10:09 schreef BobRooney het volgende:
ik volg het altijd...maar heb het maandag gemist...nu hoor ik dat er altijd een herhaling is...klopt dit??
Komend weekend laat op Ned 3 dus ook , ik dacht op zaterdag
pi_20614007
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 09:53 schreef milagro het volgende:
Die Mercedes dame viel echt niet voor zijn poen, hoor
Mmm...dat weet ik nog zo net niet. Ze was wanhopig op zoek naar een nieuwe relatie. Met haar uiterlijk kon ze die genoeg krijgen, natuurlijk, maar ze kiest uiteraard voor iemand die onbetrouwbaar is maar ruim in de slappe was zit. Een 'vrouw van de wereld', zoals zij (althans zo moet ze overkomen), had toch op 10 kilometer afstand gezien dat je met Tony beter niets kunt beginnen - tenzij je kickt op en blind bent voor geld en macht.
quote:
Het beeld wat je nu van hem hebt, is idd dubbel, aan de ene kant keihard, aan de andere kant toont hij ook gevoel, hij heeft iets aandoenlijks.
Ja, dat zal de aantrekkingskracht op Dr. Melfi zijn. Bovendien heeft hij iets van een grote machtige beer, onder wiens hoede je per definitie veilig bent (en zij heeft reden te over om zich onveilig te voelen).
quote:
Ik hou wel van mannen die een grotere bek hebben dan ik
Zijn er die dan?
pi_20614070
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 10:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Komend weekend laat op Ned 3 dus ook , ik dacht op zaterdag
dankjewel!!
pi_20614132
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 10:14 schreef pyl het volgende:

[..]

Mmm...dat weet ik nog zo net niet. Ze was wanhopig op zoek naar een nieuwe relatie. Met haar uiterlijk kon ze die genoeg krijgen, natuurlijk, maar ze kiest uiteraard voor iemand die onbetrouwbaar is maar ruim in de slappe was zit. Een 'vrouw van de wereld', zoals zij (althans zo moet ze overkomen), had toch op 10 kilometer afstand gezien dat je met Tony beter niets kunt beginnen - tenzij je kickt op en blind bent voor geld en macht.
[..]

Ja, dat zal de aantrekkingskracht op Dr. Melfi zijn. Bovendien heeft hij iets van een grote machtige beer, onder wiens hoede je per definitie veilig bent (en zij heeft reden te over om zich onveilig te voelen).
[..]

Zijn er die dan?
Gloria zocht liefde juist, vandaar die heftige reactie als ze merkt dat ze hem weer verliest.
Financieel was ze onafhankelijk genoeg om niet puur voor zijn geld te vallen.
Gloria wilde drama, daar loopt ze op, ze zoekt mannen uit die haar weer zullen verlaten, ze wilt afgewezen worden omdat ze bang is afgewezen te worden.

Dat heeft dus niets met geilen op geld en macht te maken

Zo, consult is 120 euro graag

[ Bericht 0% gewijzigd door milagro op 14-07-2004 11:17:41 ]
pi_20614948
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 10:22 schreef milagro het volgende:
Gloria zocht liefde juist, vandaar die heftige reactie als ze merkt dat ze hem weer verliest.
Financieel was ze afhankelijk genoeg
Je bedoelt onafhankelijk, neem ik aan?
quote:
om niet puur voor zijn geld te vallen.
Gloria wilde drama, daar loopt ze op, ze zoekt mannen uit die haar weer zullen verlaten, ze wil afgewezen worden omdat ze bang is afgewezen te worden.
Klinkt aannemelijk.
quote:
Dat heeft dus niets met geilen op geld en macht te maken
Nee, da's waar, maar het kwam haar ook niet slecht uit, zullen we maar zeggen (ook bij minder bedeelden is genoeg drama te halen...)
quote:
Zo, consult is 120 euro graag
Mag ik eerst uw diploma's zien, Frau Freud?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')