Idd vooral omdat je hem niet verwacht. Verder steengoede aflevering weer gisteravond.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen, als je die flat van hem zag!![]()
Dat was even een hilarische dialoog, ja.![]()
Gisteren zag ze er niet zo fris uitquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef Busta het volgende:
Meadow was trouwens ook weer super, zou het wel weten als ik Jackie Jr. was, ik ben echt helemaal weg van dat meisje![]()
Godver, houd je bek man!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:40 schreef Nynex het volgende:
Jackie Jr. ain't gonn' be around too long ;P
quote:Op maandag 12 juli 2004 23:59 schreef Tinkiebell het volgende:
En weer een vette, vette aflevering van The Sopranos!!!Geweldig genoten...Wat een serie...
1) Zal Gloria uiteindelijk zelfmoord plegen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2) Zal Tony weer een "normale" huisvader worden???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3) en wat gaat er met Jackie Jr. gebeuren???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie het weet mag het zeggen!!!!![]()
![]()
Net gedaanSenatus Populus Que Romanus![]()
Ben ik raar als ik die Gloria een enorm stijlvol lekkerding vind?
Ik ga alle shit maar op DVD halen want ik ga vind deze serie toch iets te cool om eens in de 3 maanden te kijken (ik volgde dit nooit).![]()
Neequote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:04 schreef Webberr het volgende:
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I![]()
nee, echt zo'n vrouw waar je verslaafd aan raakt, ondanks haar outbursts..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:04 schreef Webberr het volgende:
Ben ik raar als ik die Gloria een enorm stijlvol lekkerding vind?[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]![]()
neequote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:04 schreef Webberr het volgende:
Ben ik raar als ik die Gloria een enorm stijlvol lekkerding vind?![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:04 schreef Webberr het volgende:
[URL]http://www.nummer9.com/[/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |