Tony is capo van New Jersey, Johnny Sack heeft een gelijksoortige positie als Tony, maar dan in New York (Bronx, Brooklyn ofzo)quote:Op maandag 21 juni 2004 01:13 schreef Jeroenus het volgende:
Hoe zit het nou precies daar in New York?
Carmine is boss (capo di tutti capi) en Johnny Sack als underboss. Daarnaast nog Little Carmine Lupertazzi als zoon en mogelijk opvolger.
Is Carmine nou baas van een familie in NY of is hij de baas van 5 families in NY? Hij staat verder niet boven Tony toch?
Junior geeft eigenlijk geen orders meer aan Tony, hij heeft toch min of meer de alleenheerschappij. En als hij capo zou zijn, zou hij niet in S4:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:19 schreef RoK het volgende:
[..]
Tony is capo van New Jersey, Johnny Sack heeft een gelijksoortige positie als Tony, maar dan in New York (Bronx, Brooklyn ofzo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tony is eigenlijk toch wel (waarnemend) baas. Sack moet telkens verantwoording aan Carmine afleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
Ik vond hem wel goed hoor. Pussy weer even 'terug', de kerststress in de Sopranofamilie was mooi verbeeld; al met al nog best opzienbarend.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Gisteravond had hij het dus door...maar hij reageerde nog best "lauw" vond ik...verder was het niet zo'n opzienbarende uitzending...
idem.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Gisteravond had hij het dus door...maar hij reageerde nog best "lauw" vond ik...verder was het niet zo'n opzienbarende uitzending...
En wat wou hij met die info gaan doen? Tony blackmailen? Lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:52 schreef Profesor het volgende:
[..]
idem.
Aan de andere kant gaat hij zelf vreemd bij het leven, dat weet het vriendje ook..
3.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:01 schreef marruuuk het volgende:
welk seizoen is nou op tv?
volgens mij vermoed ze alleen dat hij iets met die restaurant-doos heeftquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En wat wou hij met die info gaan doen? Tony blackmailen? Lijkt me niet verstandigBovendien weet/vermoedt Carmela dat toch al.
Dit zijn dus herhalingen?
Ik denk niet dat hij iets af weet van het Mercedes vrouwtje.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:03 schreef marruuuk het volgende:
[..]
volgens mij vermoed ze alleen dat hij iets met die restaurant-doos heeft
niet met de mercedes-vrouw
vraag mij af hoe dat afloopt..quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:40 schreef niq2001 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij iets af weet van het Mercedes vrouwtje.
En Carmela weet echt wel dat er af en toe een hoertje op Tony\'s schoot \'zit\'.
Gisteravond was het pas echt cool met al die sneeurw enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:39 schreef Pistol_Pete het volgende:
Het was weer een coole aflevring gisterenAlleen jammer dat het altijd pas zo laat wordt uitgezonden
Erg knap voor een binnenhuisarchitect.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:57 schreef Posdnous het volgende:
You\\\'re not gonna believe this...motherfucker killed 16 Czechoslowakians with his bare hands..![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:02 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Erg knap voor een binnenhuisarchitect.
Prachtige aflevering gisteren.
Dat zou je niet zeggen, als je die flat van hem zag!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:02 schreef SuperSiem het volgende:
Erg knap voor een binnenhuisarchitect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |