Niemand?? Ik begin afkickverschijnselen te vertonen en lichtelijk depressief te worden...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:43 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer seizoen 5 op DVD zal verschijnen??

November al? Dat is goed nieuws! Ik heb vorige week seizoen 4 gekocht op dvd en daar ben ik nu bijna klaar mee met kijken.quote:Op woensdag 1 september 2004 04:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Niemand?? Ik begin afkickverschijnselen te vertonen en lichtelijk depressief te worden...
-edit- laat maar...
http://www.nl.warnerbros.(...)d_maintouts_sopranos

OMG!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:12 schreef Jeroenus het volgende:
Laat iemand mij aub vertellen dat Janice wordt omgelegd in seizoen 5, want ik zit me helemaal kapot te ergeren aan haar in seizoen 4. Met name in de aflevering Calling All Cars.

I've Tried Everything - Eurythmics ?quote:Op donderdag 9 september 2004 15:19 schreef sir_Tachyon het volgende:
(Soprano-)Vraagje:
In de aflevering 7 (Down Neck van seizoen 1 (ik ben net begonnen) hoor je zon heel mooi nummer (nogal oud nummer gezongen door een vrouw) aan het eind. Wie weet hoe dat nummer heet en van welke band?????

Volgend jaar april geloof ik.quote:Op zondag 12 september 2004 15:33 schreef Frenkel het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk weer uitgezonden op ned. 3??

Verschrikkkkkelijk mens dat, ik kan geen enkel andere tv-personage bedenken die me zooo kan irriteren.quote:[b]Op vrijdag 3 september 2004 02:09 schreef VinnieJones het vo
*Ergert zich kapot aan(kan SPOILERS bevatten) :
-Zus van Tony Soprano(die bolle, heb echt gruwelijke hekel aan haar, de manier waarop ze praat)wat was ik blij toen Richie haar een dreun op d'r bek gaf.. Aaaah heerlijk voelde dat
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |