Echt???quote:Op maandag 20 september 2004 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nieuwe single wordt Cordelia BTW
quote:Idols-winnaar Boris weer op de planken
Zanger Boris uit Venlo staat vanavond weer gewoon op de planken.
Dat laat zijn manager weten. Hij heeft een gastoptreden bij Edwin Evers in Rotterdam, zónder zijn eigen band. Gisteravond liet de Idols-winnaar in de Maaspoort in Venlo nog verstek gaan. Volgens zijn manager was hij ziek vanwege spanningen in zijn vaste begeleidingsband. De meeste leden daarvan zijn deze week opgestapt na een ruzie. Bij het optreden vanavond in Rotterdam zijn ook de zanger en de accordeonist van Rowwen Hèze te gast.
quote:Op zondag 19 december 2004 12:42 schreef marky het volgende:
En wat is in godsnaam assins
Mijn god, Boris lijkt me wel zo dom als het achtereind van een varken zeg.quote:Op zondag 19 december 2004 12:42 schreef marky het volgende:
Pffff ik moest ver zoeken maargoed toch gevonden
Je vraagt je af zou die jongen nu ook niet enorm van zichzelf gaan walgen als je onder staand stukje leest
Sweet Sweet fans Boris is checkin in
Amsterdam | 14-12-2004 | By: Boris alias Bo-Rush
MISSION: SEARCHIN THE ASSINS OF SOUL
Ik wil jullie allereerst allemaal meer dan groots bedanken voor jullie steun van de afgelopen maanden. Zoals ik al eerder vermelde op het podium afgelopen zaterdag ga ik nu een periode tegemoet waarin ik weer op zoek ga in mezelf naar de juiste inspiratie voor nieuwe songs voor het tweede album. Ik kan jullie er in ieder geval bij vertellen dat jullie in het eerste proces een belangrijke rol hebben gespeelt met alles wat ik heb meegemaakt, gezien en vooral gevoeld heb. Alles wat jullie me meegeven hebben aan liefde neem ik mee in mijn gedachte. Ik kijk uiteraard enorm uit naar periode maart 2005 waarin ik weer lekker veel kan gaan spelen en jullie blij kan maken met een presentatie van mijn nieuwe repertoire. Ik zal jullie aankomende maanden regelmatig op de hoogte houden van mijn verdere muzikale ontwikkeling en activiteiten. As usual peace love & happiness Bo-Rush
Bron: Borismusic.nl
Assassins?quote:Op zondag 19 december 2004 12:42 schreef marky het volgende:
die zin heeft hij na 1 juni (toen hij idols won) nooit meer uitgesproken.quote:Zou ie ook 'Keep the sole alive' spellen?
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |