abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22096813
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nieuwe single wordt Cordelia BTW
Echt???
Cordelia
pi_22097236
Ja? Cordelia! Beter!
Back in business.
  dinsdag 21 september 2004 @ 01:29:19 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_22097577
Boh Rush

Wat een zeldzaam zielig figuur.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:29:35 #204
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_22189173
Boris is nu te gast bij Giel Beelen op 3FM
Sympathieke gozer...
  donderdag 30 september 2004 @ 19:35:21 #206
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_22314273
Was net bij RTL Boulevard. Hij zou vanavond een concert geven in Venlo, maar het AT had bekend gemaakt dat het niet door ging omdat Boris ziek zou zijn.

Nu blijkt Glen Corneille, leider van de band, te zijn opgestapt, heeft deze zelf bevestigd. Hij wil niet zeggen waarom om Boris' zijn carriere niet te schaden. Vlak hierna heeft de hele band gezegd op te stappen.

AT houdt vol van niets te weten en dat Boris ziek is..

Als je het mij vraagt..... zal Boris' z'n zachte bescheiden persoonlijkheid wel de oorzaak zijn..
pi_22324528
Is gewoon een overschatte droplul.
Life is a bitch
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 14:26:12 #208
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_22331185
L1.nl:
quote:
Idols-winnaar Boris weer op de planken

Zanger Boris uit Venlo staat vanavond weer gewoon op de planken.

Dat laat zijn manager weten. Hij heeft een gastoptreden bij Edwin Evers in Rotterdam, zónder zijn eigen band. Gisteravond liet de Idols-winnaar in de Maaspoort in Venlo nog verstek gaan. Volgens zijn manager was hij ziek vanwege spanningen in zijn vaste begeleidingsband. De meeste leden daarvan zijn deze week opgestapt na een ruzie. Bij het optreden vanavond in Rotterdam zijn ook de zanger en de accordeonist van Rowwen Hèze te gast.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:20:59 #209
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_22336960
Bandjesgevoel Boris is voorbij door ruzie

Niet een ziekte maar onenigheid in de band is de belangrijkste oorzaak van de afgelasting van het concert van Boris Titulaer gisteravond in de Venlose Maaspoort.

De eveneens uit Venlo afkomstige muzikaal leider Glenn Corneille is opgestapt uit ongenoegen over de opstelling van de Idolswinnaar, waarna alle andere groepsleden hem zouden zijn gevolgd. Boris' manager Debbie Schouten ontkent dat iedereen vertrokken is. Volgens haar gaat het slechts om een deel van de band.
Corneille, die ook intensief betrokken was bij het album Rely on me, zegt "bitter, bitter teleurgesteld" te zijn in "Boris' kijk op het leven en op mensen".

Vlak voor het optreden in De Maaspoort, waar de hele groep iets bijzonders van wilde maken, probeerde de bandleider een statement te maken door op te stappen. "Het was een signaal. Als Boris op dat moment nog tot inkeer had willen komen en zijn opportunisme had laten varen, had het nog goed kunnen komen. Maar dat gebeurde niet. Ik heb niemand gevraagd om me te volgen, maar ze zijn en masse achter me gaan staan."

Over de exacte reden van zijn vertrek wil Corneille verder niet uitweiden. "Over tien jaar doe ik mijn volledige verhaal nog wel eens. Nu is alles al pijnlijk genoeg."

Verder in de krant:

Corneille en Boris hadden al eerder ruzie

Corneille wil de carrière van Boris verder niet in de weg staan. "Misschien maakt hij alles kapot, misschien wordt hij zonder mij nog wel succesvoller dan voorheen."

Titulaer en Corneille hadden al eerder ruzie. Na een gezamenlijke deelname aan de nationale voorronde van het Eurovisie Songfestival in 2003 gingen de twee al eens na een zakelijk verschil uit elkaar. Boris betuigde later spijt, waardoor alles nog goed kwam. Nu sluit Corneille een nieuwe hereniging uit.

"Het doet me veel verdriet. Ik had er zoveel zin in en Boris had ook zijn mond vol over een echt bandjesgevoel."
Inderdaad had de Idolswinnaar een vastomlijnd idee van zijn groep. In juni zei hij nog tegen deze krant: "Ik wil mensen die dedicated zijn. Muzikanten die ervoor gaan en het talent hebben om een show uit te bouwen."

Boris' manager Debbie Schouten bagatelliseert desondanks de problemen met de band. "Het ging om inhuurmuzikanten. Voor de vertrokken muzikanten hebben we al weer nieuwe."

Schouten bezweert dat Boris echt ziek is: "Losich, hij is artiest en een emotioneel mens. Stress slaat meteen op zijn stem. Ik hoop dat hij snel weer beter is, want er staan nog een heleboel afspraken."

Bron: De Limburger
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:24:05 #210
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22337044
Heerlijk dat ik dit al voorspelde. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_22357658
Jammer voor Boris dat Glenn weg is. Hij is echt heel goed, en heel aardig. Vreemde reactie van zijn manager. Wat maakt het uit dat het inhuurmuzikanten zijn??? Zijn ze dan makkelijker te vervangen. Volgens mij maakt dat niks uit en gaat het om kwaliteit, inhuurmuzikant of niet. Het zal moeilijk zijn voor de nieuwe bandleider om Glenn te vervangen.
Allan Eshuijs site: http://www.allaneshuijs.nl
pi_22358637
http://groups.msn.com/nie(...)ala.msnw?albumlist=2 staan een aantal foto's van Boris, voor de liefhebber! Was tijdens een optreden van hem tijdens het film by the sea gala in vlissingen.
pi_22370711
Opstappen band

Bevestigd kan worden dat de hele vaste band van Boris, gevolgd is na het opstappen van hun bandleider Glenn op dinsdagmiddag 28 september. Enkel de Amerikaanse achtergrond zangeres, die net nieuw bij de band was, is teruggegaan. Alle vaste vervangers van de band en daarnaast diverse onafhankelijke ervaren muzikanten - hebben bedankt om de nieuwe Borisband te formeren, toen het management en Boris hen dit heeft gevraagd. Met het management heeft Glenn altijd goed contact gehad. +++++++ De ware reden van het opstappen houdt Glenn voor zich. Hij wil de carrière van Boris niet schaden.

www.glenncorneille.com
Allan Eshuijs site: http://www.allaneshuijs.nl
pi_22372476
Boris is vandaag jarig. Hieperdepiep.
  zondag 19 december 2004 @ 12:42:50 #215
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_24078497
Pffff ik moest ver zoeken maargoed toch gevonden

Je vraagt je af zou die jongen nu ook niet enorm van zichzelf gaan walgen als je onder staand stukje leest

Sweet Sweet fans Boris is checkin in
Amsterdam | 14-12-2004 | By: Boris alias Bo-Rush

MISSION: SEARCHIN THE ASSINS OF SOUL
Ik wil jullie allereerst allemaal meer dan groots bedanken voor jullie steun van de afgelopen maanden. Zoals ik al eerder vermelde op het podium afgelopen zaterdag ga ik nu een periode tegemoet waarin ik weer op zoek ga in mezelf naar de juiste inspiratie voor nieuwe songs voor het tweede album. Ik kan jullie er in ieder geval bij vertellen dat jullie in het eerste proces een belangrijke rol hebben gespeelt met alles wat ik heb meegemaakt, gezien en vooral gevoeld heb. Alles wat jullie me meegeven hebben aan liefde neem ik mee in mijn gedachte. Ik kijk uiteraard enorm uit naar periode maart 2005 waarin ik weer lekker veel kan gaan spelen en jullie blij kan maken met een presentatie van mijn nieuwe repertoire. Ik zal jullie aankomende maanden regelmatig op de hoogte houden van mijn verdere muzikale ontwikkeling en activiteiten. As usual peace love & happiness Bo-Rush

Bron: Borismusic.nl

En wat is in godsnaam assins
pi_24078682
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:42 schreef marky het volgende:

Het is "essence", Bo-Rush!
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_24078700
quote:
Pffff ik moest ver zoeken maargoed toch gevonden

Je vraagt je af zou die jongen nu ook niet enorm van zichzelf gaan walgen als je onder staand stukje leest

Sweet Sweet fans Boris is checkin in
Amsterdam | 14-12-2004 | By: Boris alias Bo-Rush

MISSION: SEARCHIN THE ASSINS OF SOUL
Ik wil jullie allereerst allemaal meer dan groots bedanken voor jullie steun van de afgelopen maanden. Zoals ik al eerder vermelde op het podium afgelopen zaterdag ga ik nu een periode tegemoet waarin ik weer op zoek ga in mezelf naar de juiste inspiratie voor nieuwe songs voor het tweede album. Ik kan jullie er in ieder geval bij vertellen dat jullie in het eerste proces een belangrijke rol hebben gespeelt met alles wat ik heb meegemaakt, gezien en vooral gevoeld heb. Alles wat jullie me meegeven hebben aan liefde neem ik mee in mijn gedachte. Ik kijk uiteraard enorm uit naar periode maart 2005 waarin ik weer lekker veel kan gaan spelen en jullie blij kan maken met een presentatie van mijn nieuwe repertoire. Ik zal jullie aankomende maanden regelmatig op de hoogte houden van mijn verdere muzikale ontwikkeling en activiteiten. As usual peace love & happiness Bo-Rush

Bron: Borismusic.nl

Mijn god, Boris lijkt me wel zo dom als het achtereind van een varken zeg. . Ik denk dat hij met 'assins' het woord 'essence' bedoelt. Omdat hij dan op zoek gaat naar de kern van soul voor het nieuwe album.
En wat een vreselijke spelfouten in dat stukje zeg. Vermelde moet met dubbel d in die context. Gespeelt moet met een d (voltooid deelwoord, Boris!). 'Alles wat jullie me meegeven hebben' is ook geen lopende zin. Dat moet meegegeven zijn. En volgens mij kun je geen nieuw repertoire opbouwen, maar heb je een repertoire dat je uitbreidt.

.
  zondag 19 december 2004 @ 13:03:58 #218
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24079032
Tja, hoe ga ik dit nu eens zeggen.....

De mensen die altijd gezegd hadden dat ie arrogant was enzo en tegen wie ik dan weer zei dat het best wel meeviel, dat hij gewoon serieus bezig was.

JULLIE HADDEN/HEBBEN GELIJK

Die jongen valt me enorm tegen achteraf. Okay, hij is nog steeds serieus bezig met zijn werk en eist van iedereen een zelfde instelling. Maar hij moet er ook rekening mee houden dat je sámen speelt en dat niet één de baas kan zijn. Anderen volgen niet automatisch als je als knulletje van 24 hen de wet voor wilt schrijven...

De concerten die hij geeft zijn overigens weer wél heel erg goed begreep ik. Hij wil zichzelf alleen te 'zwart' voordoen en dat lukt niet altijd even goed. Is niet echt natuurlijk.

Zonde hoor, dit gaat hem 'nekken'. En hij zou best groot kunnen worden.

En waar de hel komt ineens dat Bo-Rush vandaan?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_24095742
quote:
Assassins?

iets met de moordenaars van de ziel zoeken ofzo...
Life is a bitch
  ESF Reporter maandag 20 december 2004 @ 07:10:52 #220
87554 Cee
Welluk?
pi_24096034
Bo-Rush? Ah nee, jongen. Nee, nee, nee!

Zou ie ook 'Keep the sole alive' spellen?
pi_24103485
Bo-rush is de bijnaam die boris kreeg van de jongens van Relax. Met die jongens heeft hij een paar maanden terug opgetreden en 2 daarvan hebben meegeproduceerd aan zijn album.
Zoals jullie weten is dat album in 2 weken in elkaar gezet en is het niet helemaal het repertoire waar Boris mee verder wilde. Daarom neemt hij de komende maanden ruimschoots de tijd om het album te maken zoals hij dat graag wil, en om zo een repertoire op te bouwen dat beter bij hem ligt. Het stukje op de site heeft inderdaad spelfouten, maar so what, het gaat hier even om de inhoud, het is in ieder geval geen voorgekauwd stukje van het management zelf, en dat heeft ook wel weer zijn charme.
Boris is een ongelooflijk goede zanger en dat gezeur over zijn vermeende arrogantie moet ook eens een keertje over zijn. Ga eerst een keer naar een concert van hem en zie hoe leuk hij met zijn fans omgaat en hoeveel tijd en aandacht hij ze geeft. pas dan kun je een oordeel vellen.

Overigens heeft hij de afgelopen tijd met een band gespeeld waar de vorige band een puntje aan kon zuigen, het klonk fantastisch en het plezier van het samen muziek maken van alle bandleden en Boris zelf was duidelijk merkbaar. Alle muzikanten zijn (net zoals de vorige band) ingehuurd gedurende een periode, dus of de band in dezelfde bezetting terugkomt straks in is nog maar de vraag, die hebben misschien andere verplichtingen tegen die tijd.
pi_24103541
quote:
Zou ie ook 'Keep the sole alive' spellen?
die zin heeft hij na 1 juni (toen hij idols won) nooit meer uitgesproken.
beetje achterhaald om daar nu ook weer 'leuk' over te gaan doen
pi_24103844
Oeh, een blinde diehard fan! .

Henk-Jan noemt Boris ook arrogant. En die heeft er verstand van.
  maandag 20 december 2004 @ 16:45:57 #224
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24103915
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:03 schreef flugeltje het volgende:

JULLIE HADDEN/HEBBEN GELIJK
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. .

Dat Bo-Rush is inderdaad vrij lachwekkend. .

HJ zei inderdaad ook dat Bo-Rush te arrogant is en dat hij het zo nóóóoit zal redden. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 20 december 2004 @ 16:46:50 #225
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24103923
Sorry..maar Boris is niet arrogant..
Heb m zelf ook meerdere malen ontmoet en hij is echt een van de meest aardige artiesten..
Maar kan me voorstellen dat als hij iemand niet mag dat ie dan bot kan doen(bv tegen HJ Smits)
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')