Jij bent hier degene die het niet snapt... er staat duidelijk in het artikel:quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:38 schreef BVO het volgende:
Je snapt het niet he. Dat eerste nummer zal in de week voor de halve finale gepresenteerd zijn, dat werd afgekeurd, de woensdag voor de finale kwam dan dit nummer tevoorschijn. Zo duidelijker?
.
Bovendien heeft JK ook nog uitgebreid op TV zitten vertellen over het nummer "When you think of me" en dat hij geen country wilde. Je zag zelfs beelden ervan, dat ze alledrie naar dat nummer zaten te luisteren.quote:Zoals op die woensdag voor de finale, toen hij het nummer te horen kreeg dat voorbestemd was de eerste single te worden van hem of tegenstrever Maud. ,,Het was een ramp; ongelooflijk cheap, commerciële rotzooi
Dara heb je een puntquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die het niet snapt... er staat duidelijk in het artikel:
[..]
Bovendien heeft JK ook nog uitgebreid op TV zitten vertellen over het nummer "When you think of me" en dat hij geen country wilde. Je zag zelfs beelden ervan, dat ze alledrie naar dat nummer zaten te luisteren.
Mij maak je niets wijs hoor!
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:23 schreef Christine het volgende:
Ach, arrogantie vind ik voor een popster niet meteen een slechte eigenschap... wanneer je beter bent dan iemand, dan mag je dat toch zelf ook wel doorhebben? Ik vind het zo politiek correct dat je dat dan niet mag zeggen. Valse bescheidenheid is ook maar niks.
Van haar kan ik het hebbenquote:Maarreh... over arrogant gesproken... ik herinner me een zekere dame, die (in mijn optiek) Boris dubbel en dwars in arrogantie overtreft... volgens mij lijkt ze op je avatar...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:19 schreef beautiful_world het volgende:
Gaat iemand nog kijken vanavond...naar boris op rtl4 ???
Ja ik zie hetquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
villa bvd.
Geen idee. Ik kan 't podium bijna vanaf m'n balkon zien. jammer dat 't verkeerd om staat. Maar ik ben bang dat 't erg druk gaat worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ga je er naartoe, Roel?
Ik moet hem denk ik een paar keer horen. Ik was om 18.45 klaar met werken en liep even naar de mediamarkt die tot 21.00 open is om gewoon even te kijken en toen zag ik hem dus al liggen voor 9.99! Heb hem gelijk meegenomen. Misschien hebben ze hem net voor sluitingstijd in de rekken gelegd, alvast voor morgen.. en had ik gewoon gelukquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:29 schreef Cee het volgende:
En? Hoe is ie? Ik wilde vandaag eigenlijk al naar de stad gaan om te kijken of ie er al ligt, maar ik was te lui.
Damm it!!! ik ben net uit de stad terug....ook bij de media markt geweest en ik kon hem niet vinden!! Morgenochtend nog maar een poging dan!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:34 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik moet hem denk ik een paar keer horen. Ik was om 18.45 klaar met werken en liep even naar de mediamarkt die tot 21.00 open is om gewoon even te kijken en toen zag ik hem dus al liggen voor 9.99! Heb hem gelijk meegenomen. Misschien hebben ze hem net voor sluitingstijd in de rekken gelegd, alvast voor morgen.. en had ik gewoon geluk
Ik denk van wat ik nu heb gehoord, dat ik de revue cd toch beter vind. Daar had ik al gelijk bij het begin zoiets van "wow", zonder dat ik de nummers vaker hoefde te horen. Maar ik vind dat zijn nieuwe cd wel een lekkere sound heeft, moet hem alleen iets vaker horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |