abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2004 @ 16:54:22 #61
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_19174028
Tienduizend mensen bij huldiging Boris
quote:
Boris Titulaer, de winnaar van Idols 2004, is vanmiddag door meer dan tienduizend uitgelaten fans toegejuicht in zijn woonplaats Venlo. Boris heeft aangegeven uit Venlo te vertrekken. Hij gaat in de Randstad wonen. Over een huldiging in de Limburgse hoofdstad Maastricht wordt nog overlegd.

Om 15.00 uur werd Boris samen met zijn vriendin en familie op het stadhuis van Venlo ontvangen. Daarna vertrok hij naar het Monseigneur Nolensplein, waar nog twee nummers ten gehore gebracht werden. Gisteren bleek dat de huldiging voor Maud Mulder, verliezend finalist van Idols, die ook voor vandaag was gepland, werd afgeblazen. Maud is te moe van alle publiciteit en wil zich richten op de Meet en Greet-toer die na volgende week begint.
  zondag 16 mei 2004 @ 18:53:31 #62
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19176779
Op www.songfestival.nl staat trouwens nog het filmpje van zijn deelname vorig jaar .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 16 mei 2004 @ 19:03:48 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19177064
Ik hoorde dat nummer nu pas voor het eerst, maar echt schitterend .

Komt het op zn album?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_19177224
quote:
Boris heeft aangegeven uit Venlo te vertrekken. Hij gaat in de Randstad wonen
Utrecht?!?
pi_19177925
She Would is idd een mooi nummer. Heb 't een paar weken geleden al van Kazaa gevist.
Ik zag het live optreden net pas voor 't eerst. Vooral het eerste jury commentaar op de performance van Boris is heel grappig te noemen, vooral als je weet wat je nu weet. Zou hij daar op 't idee gebracht zijn om met Idols mee te doen?

Als je 't niet meteen begrijpt, bekijk en luister dan even de stream van het optreden en het jury commentaar:
"http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/tros/songfestival/bb.20030208.asf?start=00:28:43&end=00:35:38"

ps. even gedeelte tussen aanhalingstekens copy-pasten naar de adresbalk in je browser...
pi_19177967
Sterf Boris!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19177993
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 12:20 schreef -moi- het volgende:
ik zou deze singel iig eerder kopen dan die flut singel van Jamai van vorig jaar... maar ik vraag me af wie er tegenwoordig zowiezo nog singels koopt..
Idd een paar jaar geleden deed ik het nog weleens toen koste zo'n single 7 gulden als ik me niet vergis en die extra nummers waren ook wel grappig.

Maarja wat kost zo'n single tegenwoordig... 5 euro ofzo??
pi_19178056
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:47 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Idd een paar jaar geleden deed ik het nog weleens toen koste zo'n single 7 gulden als ik me niet vergis en die extra nummers waren ook wel grappig.

Maarja wat kost zo'n single tegenwoordig... 5 euro ofzo??
Single van Boris was 1 euro bij de mediamarkt
pi_19178978
quote:
Op zondag 16 mei 2004 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tienduizend mensen bij huldiging Boris
[..Om 15.00 uur werd Boris samen met zijn vriendin en familie op het stadhuis van Venlo ontvangen. Daarna vertrok hij naar het Monseigneur Nolensplein, waar nog twee nummers ten gehore gebracht werden..]
Mijn zusje is daar vandaag geweest, en ze zei dat hij 3 nummers heeft gezongen?
Maar het was er inderdaad echt super druk zei ze
pi_19191084
en nu dan gewoon weer even echt nieuws over datgene waar het eigenlijk om gaat, namelijk het optreden van Boris.

Boris zingt bij Marco Borsato in De Kuip

Uitgegeven: 17 mei 2004 11:15

HILVERSUM - Idols-winnaar Boris treedt in juni vijf keer op met Marco Borsato in het voetbalstadion De Kuip in Rotterdam. Dat bevestigde het management van Borsato maandag. Wat het 23-jarige idool verder precies gaat doen na zijn behaalde succes in het televisieprgramma, wilde de manager niet zeggen.

Volgens de manager staan er nog meer gastoptredens gepland, maar ook daarover wilde hij nog niets kwijt.

(c) ANP
  woensdag 19 mei 2004 @ 06:15:29 #71
798 voyeur
bemoeit zich
pi_19235468
Maar nog steeds geen persbericht.... Denk dat het meer een gewapende vrede is tussen Gino en Boris dan hartelijkheid.
Wat ik begrepen heb is dat die Corneille waarmee hij ook het songfestival nummer gezongen heeft, nu de 'musical director' van Boris is. De rol van Gino zal dus, zoals ik al voorspelde, beperkt blijven tot het aanleveren van een of twee liedjes voor de nieuwe cd.
Here we are now, entertain us.
pi_19249860
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 06:15 schreef voyeur het volgende:
Maar nog steeds geen persbericht.... Denk dat het meer een gewapende vrede is tussen Gino en Boris dan hartelijkheid.
Wat ik begrepen heb is dat die Corneille waarmee hij ook het songfestival nummer gezongen heeft, nu de 'musical director' van Boris is. De rol van Gino zal dus, zoals ik al voorspelde, beperkt blijven tot het aanleveren van een of twee liedjes voor de nieuwe cd.
Ik hoop dat hij meer gaat werken met GT. De sofuja nummers zijn echt heerlijk....het is nu nog maar af te wachten wat crap hij anders mag gaan zingen. Naar mijn mening mag hij lekker een cd gaan maken met die Gino!!!
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
  woensdag 19 mei 2004 @ 19:57:24 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19251594
Grappig, er worden een aantal Fokkers gequote in de nieuwste Nieuwe Revu, waaronder CraZaay
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 19 mei 2004 @ 20:16:01 #74
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19252040
Boris heeft idols 2004 gewonnen en Maud niet! Dat las ik net in de krant
  maandag 24 mei 2004 @ 22:11:17 #75
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19379959
Ik vind z'n single echt schijt. Ik verwacht van z'n album dat nummer 1 t/m 10 fluitsma en van tijn nummers zijn. Kan leuk zijn voor de jaren '80 en '90, maar niet nu.
pi_19384247
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:56 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind z'n single echt schijt. Ik verwacht van z'n album dat nummer 1 t/m 10 fluitsma en van tijn nummers zijn. Kan leuk zijn voor de jaren '80 en '90, maar niet nu.
Ik vind zijn single ook echt kut....ik ben ook bang dat de cd zo gaat worden!! maar laten we hopen dat het toch meeerr like sofuja zal zijn!!!!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 09:37:21 #78
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19384377
Boris kan nadenken over een carrièreswitch tot voorlezer:
quote:
Stichting Lezen wil het voorlezen bevorderen en deed in de aanloop naar de landelijke finale van de Nationale Voorleeswedstrijd een onderzoek onder kinderen van 10 tot 12 jaar.

Gebleken is dat 44% van de kinderen het liefst door hun moeder voorgelezen wordt.13% hoort liever de stem van een bekende Nederlander, waarbij Boris of Carry Slee het vaakst genoemd werden.

Vaders komen op een derde plek met 12%, gevolgd door de juf of meester (10%).Op school worden kinderen vaak voorgelezen (91% van de ondervraagden) maar thuis gebeurt dit veel minder (ongeveer 50%), en dat kan beter, vindt stichting Lezen.
Bron: teletekst
pi_19401133
quote:
Het kan niemand ontgaan zijn dat de single 'When you think of me' van Boris erg goed verkocht wordt en veel te horen is op de radio zenders. Afgelopen vrijdag kreeg Boris een award van de Top 40 omdat hij de 600ste nummer 1 hit heeft gescoord!

Zoals de meeste van jullie al weten, is Boris op dit moment druk bezig met het opnemen van zijn eerste solo album. Hij werkt samen met drie verschillende productieteams. Het eerste team bestaat uit Jochem Fluitsma en Eric van Tijn, jullie welbekend. Het tweede team zijn de mannen van Relax; Llewy Issel en Burdell. Het derde team bestaat uit twee jonge producers die al eerder voor Gordon en Replay produceerden en zelf ook actief zijn in de muziek, Alain Clark en Chris Hof.

Het repertoire is zeer verrassend. Het is een mix van Funk, Soul en R&B. Boris heeft zelf een aantal tracks geschreven.

Vanaf juni zal Boris optreden op diverse evenementen. Boris zal op 9, 10, 12, 14 en 16 juni te zien zijn in het voorprogramma van Marco Borsato. Op 10 juni treedt Boris op in Ahoy samen met de andere negen finalisten van het populaire televisieprogramma Idols. Het wordt een spetterende show met alles erop en eraan. Nog één maal terug naar dat gevoel van afgelopen maanden Idols op zaterdagavond. Vanaf augustus gaat Boris met z'n nieuwe band spelen. Als je wilt weten waar, dan moet je de website in de gaten houden. Daar zullen alle optredens aangekondigd worden.
bron: boris nieuwsbrief
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:04:32 #80
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_19434185
wel populair maar nog (lang) niet de beste

Boris is populair, maar inmiddels is duidelijk geworden dat zijn populariteit niet zo groot was als ten tijde van JAMAI met zijn single ‘Step right up’, vorig jaar. Daarvan werden in de eerste week 185.000 stuks uitgeleverd tegen ‘slechts’ 90.000 nu van ‘When you think of me’ van Boris. Maar uitleveren betekent nog geen verkoop! Dat bewijzen de jaarcijfers, verstrekt door Michel Admiraal van Mega Charts, waarvoor dank.

Op basis van tien verkoopdagen, komt de single van Boris uit op de vijfde plaats, met een aandeel van 59% ten opzichte van de #1 van 2004. Hierbij de top 10 van bestverkochte singles over bijna de eerste vijf maanden:

1. Dinand Woesthoff: ‘Dreamer (Gussie’s song)’
2. Marco Borsato: ‘Afscheid nemen bestaat niet’ (65)
3. Frans Bauer: ‘Heb je even voor mij?’ (59)
4. Marco & Do: ‘Voorbij’ (59)
5. Boris: ‘When you think of me’ (59)
6. Treble: ‘Ramaganana’ (48)
7. Usher ft. Lil’ Jon & Ludacris: ‘Yeah!’ (39)
8. Eamon: ‘F**k it (I don’t want you back)’ (34)
9. 3T: ‘Stuck on you’ (33)
10. Black eyed peas: ‘Shut up!’ (29)

De kans dat Boris zijn single nog de bestverkochte single over 2004 wordt, is heel klein. Wel zal hij binnen een paar weken, ‘Afscheid nemen bestaat niet’, de #2 van Marco Borsato, inhalen. Maar die zal daar niet om treuren, want Marco staat al met twee singles in de top 5

Bron: Planet.nl

Volgens mij zijn er van Dreamer 80 a 90 duizend werkelijk verkocht dus iemand blijft met een flinke stapel onverkochte singles zitten.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:10:41 #81
88788 Novelle
Ook wel Noof genoemd..
pi_19479141
Boris vrijdagavond te gast in Pulse
Den Haag | 27-05-2004 | By: AT Productions

Aanstaande vrijdag 28 mei zal Boris te gast zijn in het programma Pulse. Reinout Oerlemans is naar de studio gekomen om Boris te interviewen en om te horen waar hij mee bezig is op dit moment. Pulse wordt op rtl4 uitgezonden om 21.30 uur
"beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald"
  ESF Reporter vrijdag 28 mei 2004 @ 22:00:57 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_19483194
Ze lieten net een stukje achter de schermen zien, en je hoorde hem een liedje opnemen. Het klonk erg 'funky', beetje 'Rock your body' achtig.
pi_19489825
Sinds Idols voorbij is komt hij trouwens veel zekerder en meer relaxed over. Alleen maar goed lijkt me.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 19:43:48 #84
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19499489
Wordt pulse ook herhaald? Ik had gisteren een bruiloft.... wil het toch wel graag zien.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:55:10 #85
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_19511659
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 22:00 schreef Cee het volgende:
Ze lieten net een stukje achter de schermen zien, en je hoorde hem een liedje opnemen. Het klonk erg 'funky', beetje 'Rock your body' achtig.
Klonk goed ja! Kan niet wachten totdat z'n album uitkomt!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_19511942
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik vond de muziek eerlijk gezegd onwijs tegen vallen...vond het veel weg hebben van de Alain Clark muziek...ik had gehoopt op meer soulmuziek en minder JustinT beats maar helaasss!
  maandag 31 mei 2004 @ 23:33:11 #87
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19550219
We horen haast niks van dit figuur, als je dat vergelijkt met Jamai en Jim na Idols...
Jammer voor je Boris maar je bent een zwakke schakel.

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_19550409
quote:
Op maandag 31 mei 2004 23:33 schreef HarigeKerel het volgende:
We horen haast niks van dit figuur, als je dat vergelijkt met Jamai en Jim na Idols...
Jammer voor je Boris maar je bent een zwakke schakel.

Kuch, mischien is ie gewoon erg druk bezig met zijn album?

Denk dat we op de lange duur meer van Boris zullen horen dan van Jam en Jimai...
  dinsdag 1 juni 2004 @ 09:52:39 #89
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19555011
Op 11 juni komt zijn album uit. Dan zullen we echt wel wat van hem horen hoor
pi_19662654
Kun je dingen over boris praten.. is dit voor fans? of niet
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties