quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoi, ik ben Boris en ik heb mijn neus verbouwd.
Zal ik je er een geven?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
Grappig om een gebroken neus te hebben![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zal ik je er een geven?
Whehehe.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:19 schreef Tania18 het volgende:
Kom maar op [afbeelding]
Jammerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe..
Nee, zo ben ik niet, natuurlijk..
Anders wordt schatje nog boos op me.
Jij houdt wel van ruig en wild?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:26 schreef Tania18 het volgende:
Jammer
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij houdt wel van ruig en wild?.
quote:Boris Titulaer, de winnaar van Idols 2004, is vanmiddag door meer dan tienduizend uitgelaten fans toegejuicht in zijn woonplaats Venlo. Boris heeft aangegeven uit Venlo te vertrekken. Hij gaat in de Randstad wonen. Over een huldiging in de Limburgse hoofdstad Maastricht wordt nog overlegd.
Om 15.00 uur werd Boris samen met zijn vriendin en familie op het stadhuis van Venlo ontvangen. Daarna vertrok hij naar het Monseigneur Nolensplein, waar nog twee nummers ten gehore gebracht werden. Gisteren bleek dat de huldiging voor Maud Mulder, verliezend finalist van Idols, die ook voor vandaag was gepland, werd afgeblazen. Maud is te moe van alle publiciteit en wil zich richten op de Meet en Greet-toer die na volgende week begint.
Idd een paar jaar geleden deed ik het nog weleens toen koste zo'n single 7 gulden als ik me niet vergis en die extra nummers waren ook wel grappig.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:20 schreef -moi- het volgende:
ik zou deze singel iig eerder kopen dan die flut singel van Jamai van vorig jaar... maar ik vraag me af wie er tegenwoordig zowiezo nog singels koopt..
Single van Boris was 1 euro bij de mediamarktquote:Op zondag 16 mei 2004 19:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Idd een paar jaar geleden deed ik het nog weleens toen koste zo'n single 7 gulden als ik me niet vergis en die extra nummers waren ook wel grappig.
Maarja wat kost zo'n single tegenwoordig... 5 euro ofzo??
Mijn zusje is daar vandaag geweest, en ze zei dat hij 3 nummers heeft gezongen?quote:Op zondag 16 mei 2004 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tienduizend mensen bij huldiging Boris
[..Om 15.00 uur werd Boris samen met zijn vriendin en familie op het stadhuis van Venlo ontvangen. Daarna vertrok hij naar het Monseigneur Nolensplein, waar nog twee nummers ten gehore gebracht werden..]
Ik hoop dat hij meer gaat werken met GT. De sofuja nummers zijn echt heerlijk....het is nu nog maar af te wachten wat crap hij anders mag gaan zingen. Naar mijn mening mag hij lekker een cd gaan maken met die Gino!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 06:15 schreef voyeur het volgende:
Maar nog steeds geen persbericht.... Denk dat het meer een gewapende vrede is tussen Gino en Boris dan hartelijkheid.
Wat ik begrepen heb is dat die Corneille waarmee hij ook het songfestival nummer gezongen heeft, nu de 'musical director' van Boris is. De rol van Gino zal dus, zoals ik al voorspelde, beperkt blijven tot het aanleveren van een of twee liedjes voor de nieuwe cd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |