quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rotnummer, nee dan vind ik O-Zone - Despre Tine toch beter.
Ja wat vinden jullie daar nou van?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:15 schreef Staaf het volgende:
Do - Love is killing me (de langverwachte opvolger van haar solo-hit 'Heaven (unplugged)'
Verschrikkelijk ja, ze probeert met dit liedje gewoon wat ze jaren terug ook probeerde. Ik vind Do maar een tutje met aangepraat sterrenstatus..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:29 schreef Fen het volgende:
[..]
Ja wat vinden jullie daar nou van?
Liever niet, haar gezicht is al erg genoeg om naar te kijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:44 schreef Gerrit_Knol het volgende:
do moet sowieso der muil houden en gewoon naakt in de playboy gaan staan, ofzo...
Mja niet echt een bijster bijzonder nummer. Beetje standaardpopliedje wat er duidelijk gericht op is om ook in Amerika aan te slaan. Ik ben benieuwd of het gaat scoren, het vallt in ieder geval best tegen wat mij betreftquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:15 schreef Staaf het volgende:
Do - Love is killing me (de langverwachte opvolger van haar solo-hit 'Heaven (unplugged)'
hahaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:55 schreef Fen het volgende:
[..]
Jeej die dans die ze in de clip doet kan ik al zo'n driekwart jaar, dus als jij ooit nog zeurt dat mensen laat nummers tippen, dan neem ik je niet meer serieus!![]()
Weet niet of ie al uit is, maar draai m al n week of 6. erg lekker liedje hoorquote:Die van Natasha Bedingfield - Single, is die hier al uit?
Ik niet. Hoewel de eerste single van Daniel wel tof was, waren die ballads echtquote:Op maandag 7 juni 2004 01:29 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Sorry. Persoonlijk vind ik haar broertje muzikaal gezien beter te pruimen.
eenschquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mja niet echt een bijster bijzonder nummer. Beetje standaardpopliedje wat er duidelijk gericht op is om ook in Amerika aan te slaan. Ik ben benieuwd of het gaat scoren, het vallt in ieder geval best tegen wat mij betreft
Ok dan, liv had ik niet verwacht in dit topic, goeie zaak!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:28 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[afbeelding]
Voor de Liv Kristine fans: ze probeert het weer onder de naam "Leaves' Eyes".
Na uit Theatre of Tragedy te zijn gestapt, en een (iewat kleine) solocarriére gestart te zijn, gaat de zwoele blondine eens aan de slag met haar man die in Atrocity speelt. Op haar nieuwe cd Lovelorn verzorgt Atrocity dan ook de muziek, en Liv natuurlijk voor de o-zo superzoete vocalen.
Voor mensen die eens een nieuwe, zuivere, stem willen proberen, zou eens naar de nummers Leaves' Eyes - Into your light, Theatre of Tragedy - A distance there is en Liv Kristine - In the heart of Juliet van de cd 'Deus ex machina proberen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals ik al zei in m'n reactie, Leaves' Eyes is wat harder en steviger dan Deus Ex Machina, maar wat luchtiger dan ToT. Zeker het proberen waard.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:13 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ok dan, liv had ik niet verwacht in dit topic, goeie zaak!!!
Heb Deus ex Machina, en mijn god, das wel echte superchille muziek. Vind Theatre trouwens ook erg lekker klinken, ook zonder haar. Zal uitkijken naar de nieuwe cd van Liv![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |