Staan enkele nieuwe leuke nummers tussenquote:Top10 (all) .: June 28, 2004 to July 5, 2004
.: LW .: TW .: Artist .: Track
#03 #01 Usher Burn
#01 #02 OutKast Roses
#04 #03 Britney Spears Everytime
#06 #04 Usher Confessions Part 2
#02 #05 Hoobastank The Reason
#13 #06 Juvenile Slow Motion
#12 #07 Beyonce Knowles Naughty Girl
#05 #08 Petey Pablo Freek-A-Leek
#09 #09 Jojo Leave
#30 #10 D12 How Come
die van Beenie Man is echt wel lekker hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:47 schreef javiergarcia het volgende:
Beenie Man ft.Ms Thing - Dude (Remix)
En van bigchampagne.com top 10 meest gedownloadde nummers:
[..]
Staan enkele nieuwe leuke nummers tussen
oei oei oei wat lekker foutquote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:19 schreef engessa het volgende:
Ik heb nu de nieuwe clip van Günther binnen, Teeny Weenie String Bikini. Bijna net zo goed als Ding Dong Song!
vanacht toen ik thuis kwam van mn werk zapte ik even langs MTV (goede video's toen) en toen zag/hoorde ik hemquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:23 schreef BigB het volgende:
Twista ft.Anthony Hamilton - Sunshine
heerlijk nummer
Dat nummer is eigenlijk gewoon te mooi om op single uit te brengen!quote:Op zondag 4 juli 2004 17:54 schreef Excess_All het volgende:
she will be loved - maroon 5
Sorryquote:Op maandag 12 juli 2004 20:06 schreef Fen het volgende:
En Timo en Karzeuler, ik word een beetje moe van jullie!
das cool, word ook vaak moe van mezelfquote:Op maandag 12 juli 2004 20:06 schreef Fen het volgende:
[..]
En Timo en Karzeuler, ik word een beetje moe van jullie!
jeej...quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:51 schreef Cybart het volgende:
in navolging van DJ Paul Elstak en Charly Lownoise & Mental Theo is er nu ook een Party Animals megamix
Party Animals - Total Confusion (Mash Up 2004)
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
stel je niet zo aan!
Happy Ending is hier nog niet eens uit....wat wel een enorm tof nummer is trouwensquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:55 schreef Kworb het volgende:
Alweer de derde single van Under My Skin... Nobody's Home van Avril Lavigne. Erg goed nummer!
This time around, though, Kells has partnered up with the co-CEO of Cash Money Records, Baby.quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand mij helpen:
komt er een nieuw album uit van R.Kelly maar dan met een andere artiets het heet weer Best Of Both World, maar dan dus niet met Jay-Z
Goh, ik had niet verwacht dat iemand me hiermee voor zou zijn, maar ik bevestig het graag. Naar mijn bescheiden mening is dit namelijk de beste single van 2004 tot nu toe. Ook het nieuwe album Tripomatic Fairytales 3003 (nu uit in Duitsland) is verrassend goed. Hopelijk zien we binnenkort dit album ook in Nederland verschijnen, met de bijbehorende singles. "Set Me Free (Empty Rooms)" is namelijk de tweede single. De eerste was "Cynical Heart", samen met Jim Kerr, zanger van de Simple Minds. De zanger van "Set Me Free", Rea, is trouwens beter bekend als de leadzanger van Reamonn, bekend van de hit "Supergirl".quote:Op maandag 17 mei 2004 02:31 schreef wizarddragon het volgende:
Voor de liefhebbers:
Heel ander soort muziek: Jam & Spoon feat. Rea - Set Me Free. Lekker mainstream-achtig muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |