abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19039069
Vraagje aan de vrouwen, wat is een goede föhn om kado te doen aan en vrouw? Met welk type en merk heb jij goede ervaring? Bestaan er types waar mee je het droog kan blazen en eventueel ook kan krullen als jezelf geen krul hebt?
pi_19041467
een fohn is een fohn?
pi_19041699
Ik heb de Babyliss Ionic 2000, klinkt heel boeiend, is gewoon een föhn.

Zit ook een difusser bij (dat is voor die krullen ), twee temperatuurstanden, een koude blaasstand en een ionisator (die bij mij niet werkt, heeft geen effect op mijn haar) die je aan en uit kunt zetten.

Zit ook nog een losse, smalle "mond" bij voor als je die diffuser niet gebruikt.

Mooi dingetje, niet zwaar, hij blaast me alleen iets te hard, ook op de lage stand.
pi_19048311
Mijn zus heeft de Babyliss Jazz ofzo, helemaal niet duur maar wel relaxt. 2 Blaasstanden en nog een koude blaasstand.. Ik gebruik hem soms ook wel ff (voordat ik clay in me haar doe ), want ik krijg m'n haar nooit helemaal droog met een handdoek .
pi_19059979
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 11:50 schreef Evil-Cherry het volgende:

Zit ook een difusser bij (dat is voor die krullen ), twee temperatuurstanden, een koude blaasstand en een ionisator (die bij mij niet werkt, heeft geen effect op mijn haar) die je aan en uit kunt zetten.
Nou heeft ze steil haar, heb je dan wat aan een difusser of is dat alleen voor als je al krullen hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')