ow?quote:Vooruit dan maar...omdat iedereen zo vredig slaapt
Arme jij...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:35 schreef Cybart het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er leuk is aan het jatten van fietsventiellen?
vandaag voor de tweede keer meegemaakt in een maand tijd
kon ik weer lopen
Zolang het maar niet naar mij isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arme jij...
Uhm.. da's toch zo'n kwajongens streek?
Ik heb trouwens zin om een heel vervelend mailtje naar iemand te sturen
Stuur mij er maar 1, ik kan het vandaag wel hebben, ben toch niet wakker, dus het zal me weinig doen denk ik.....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:00 schreef Vlarp het volgende:
Naar jou nooit, dat weet jequote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zolang het maar niet naar mij is
Neh, maar het moet die persoon juist wel wat doen..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Stuur mij er maar 1, ik kan het vandaag wel hebben, ben toch niet wakker, dus het zal me weinig doen denk ik.....
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Naar jou nooit, dat weet je
ja inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arme jij...
Uhm.. da's toch zo'n kwajongens streek?
Uhm.. goed, en slecht....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
![]()
Hoe ist?
en wie is ik dan ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:40 schreef Party_P het volgende:
ik ga straks naar school
wat nou, ik ben alweer ruim 2 uur aan het "werk"quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:40 schreef blublub het volgende:Wakker worden!!!!!
ik heb t tegen iedereenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat nou, ik ben alweer ruim 2 uur aan het "werk"
(cd-hoesjes uitprinten voor mezelf...
nee ik heb ook al wat projectwerk gedaan hier
maar ik kan op dit moment niet echt superveel verder dan gegevens invoeren
maar het leren wil dus niet lukken begrijp ik alweer?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:46 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb t tegen iedereenwakker worden
ik moet leren voor tentamen, das feest(waar is die feesthoedsmiley van Beavje als je m nodig hebt?)
mwah niet al te bestquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar het leren wil dus niet lukken begrijp ik alweer?
hoe komt het?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:50 schreef blublub het volgende:
[..]
mwah niet al te best
kweenie. tis saai en ik heb geen zin om te lerenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe komt het?
je kan natuurlijk altijd de stad inquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:59 schreef blublub het volgende:
[..]
kweenie. tis saai en ik heb geen zin om te leren
playerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:59 schreef Cybart het volgende:
je kan natuurlijk altijd de stad in
hmm nou nee. want als ik dit blok niet haal moet ik in de zomervakantie een her doen. dus dan ga ik liever nu even een dagje leren dan dat ik straks een week van mn vakantie kwijt benquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
je kan natuurlijk altijd de stad in
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:06 schreef blublub het volgende:
[..]
hmm nou nee. want als ik dit blok niet haal moet ik in de zomervakantie een her doen. dus dan ga ik liever nu even een dagje leren dan dat ik straks een week van mn vakantie kwijt ben
jaaah die bedoelde ik!quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:13 schreef blublub het volgende:
[..]
jaaah die bedoelde ik!
"The jerruh gives The Black Waxxah een pilletje"quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:39 schreef Waxxer het volgende:
Oh wat toevallig, vandaag geldt voor mij: Being Sick Volume 3
Ik wil beter zijn
Naja, 'mogge dan maar![]()
waar heb je dan allemaal last van jongen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:39 schreef Waxxer het volgende:
Oh wat toevallig, vandaag geldt voor mij: Being Sick Volume 3
Ik wil beter zijn
Naja, 'mogge dan maar![]()
*slik*quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"The jerruh gives The Black Waxxah een pilletje"
en nu beter worden!
verstopte neus, lopende neus, hoofpijn, vastzittende hoest, duizeligheidquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:46 schreef blublub het volgende:
[..]
waar heb je dan allemaal last van jongen?
*aai*
je zeurt niet hoor, ik vind het schattig hahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*slik*
Ja, dan ben jij van het gezeur af
Nee maar ik heb nu twee paracetamolpillen gehad, een hoestdrankje en neusspray. En het vreeeet energie teksten te schrijven op deze manierNaja, ik zal er iig niet meer over zeuren
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je zeurt niet hoor, ik vind het schattig hahaha
hej Jerruhquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:54 schreef Jerruh het volgende:
hey blublub
jaaaa, studievertraging oplopen, reden: waxxerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou kom me dan verzorgen!dat tentamen bestaat volgend jaar ook nog wel
jah ik denk dat ik wel weet dat is (maar ik denk dat iedere idioot dat wel kan bedenken)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
verstopte neus, lopende neus, hoofpijn, vastzittende hoest, duizeligheid
Ow nee laat dan maarquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jaaaa, studievertraging oplopen, reden: waxxer.
en ik zit zelf al aan de diarree.
neequote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow nee laat dan maarDat kan ik er nu echt niet bij gebruiken
En ik ben toch een heeeellle goede reden voor wat voor vertraging dan ook?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:01 schreef blublub het volgende:
[..]
jah ik denk dat ik wel weet dat is (maar ik denk dat iedere idioot dat wel kan bedenken)
er is een kleine kans, maar wie weet met wat transplantatietjes, wat kuurtjes en een nieuwe hartklep kun je over een jaar gaan beginnen met revaliderenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en??
Ben ik nog te genezen??
haha nee dat zou toch wat zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee.
moet ikw eer compensatie gaan vragen. en ik weet niet of de dokter jou als goede reden ziet haha
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:14 schreef blublub het volgende:
[..]
er is een kleine kans, maar wie weet met wat transplantatietjes, wat kuurtjes en een nieuwe hartklep kun je over een jaar gaan beginnen met revalideren
kutjeslikkerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]sfeerverpester
.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:34 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh schatjes
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
En Semi met nog steeds dezelfdequote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:48 schreef Semisane het volgende:
Woei! Wizzard met weer een andere Avater!!![]()
*niet mee dans-*quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
*niet mee dans-*
hoiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:31 schreef Waxxer het volgende:
hai
*rondedansje doe*quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:50 schreef error het volgende:
nou, het is weer volop gezelligheid
ik dus niet.. ik ben wie ik ben, inclusief mijn depressies.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:59 schreef Waxxer het volgende:
internet is een en al masker
Ik doe ook alsof ik beter ben
*ssssnnnniiiiffffff*
wat heeeeeerrrlijk om te ademen
wat heeeeeerrrlijk niet meer te hoesten
Nou, ok, iets leuks dan:
Ik heb de dvd gekocht van U2, the best of 1990-2000
U2 is zoooooooo goed!
Buenos dias, Cybartzquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:06 schreef Cybart het volgende:
alleen waren ze in de periode 80-90 beter
anywyaz, aloha waxx
Ho ho, ik neem aan dat je in het echt geen Xiance heetquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:14 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik dus niet.. ik ben wie ik ben, inclusief mijn depressies.
Johannes "Xiance" Hendrikus Jacobs,quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ho ho, ik neem aan dat je in het echt geen Xiance heetdus een minimaskertje heb je sowieso
Maar neem het allemaal toch niet te hoog op
oohhh maar die disco-acts zijn toch cool??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:18 schreef Cybart het volgende:
dan ben ik wel weer jaloers op je waxx
heb u2 nog nooit live gezien ... helaas
ben wel ooit naar spice girls, robbie williams en tmf awards (98) geweest.
verder heb ik heel veel discotheek-acts gezien... van vengaboys (5x) tot t-spoon, da boy tommy, milk inc, eiffel65 enzo
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
Johannes "Xiance" Hendrikus Jacobs,
Tja. als je jong bent vind je van alles leuk...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oohhh maar die disco-acts zijn toch cool??
Ik ben al sinds mijn 11e fan van U2heb alle cd's enz.
En Robbie Williams en Spice Girls.... EN nog de TMF-awards!naar dat soort dingen ben ik dus nog nooit geweest. Ik woon planologisch gezien ook niet bepaald gunstig
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Hendrikus!!
Pffffff je zult maar Hendrik heten!!!![]()
Dan ben je mooi de lul!
ben ik blij dat ik jan heetquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Hendrikus!!
Pffffff je zult maar Hendrik heten!!!![]()
Dan ben je mooi de lul!
onder welke stoeptegel heb jij ontbeten de laatste 2 jaar?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:59 schreef Xiance het volgende:
wies norah jones?
Want anders vallen ze om?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom waarom zijn bananen krom
't Is me ook wel eens overkomen... een concert van Robbie Williamsquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
Tja. als je jong bent vind je van alles leuk...
ja nu ook nog wel.. maar ik zou nu naar hele andere concerten gaan
(nouja op die van robbie na, dat was vorig jaar echt mega, en ik zou de volgende keer echt meteen weer gaan)
oja Soulvation, mijn favo Nlse band vergeet ik helemaal daar ben ik pas ook nog geweest
heb nu een paar concerten (mochten ze naar NL komen) op mijn verlanglijstje staan
Robbie natuurlijk, The Corrs, U2, Joss Stone, Jamie Cullum...
en ik had ook nog geporbeerd om naar marco in de kuip te gaan, maar was te laat voor kaartjes
arena concert?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is me ook wel eens overkomen... een concert van Robbie Williams![]()
Nee, was in de Ahoy. Was ongeplanned. M'n beste vriend zou met z'n toenmalige lover gaan, maar die was ziek... heeft ie mij meegesleurd ghehe.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
arena concert?
dat was echt super... Skin in het voorprogramma was ook
meteen toen haar solo album aangeschaft!
Altijd nog beter dan..pak 'em beet (of niet natuurlijk) Marco "Ik zing enkel teksten van anderen" Borsatuut.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is me ook wel eens overkomen... een concert van Robbie Williams![]()
ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:21 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een popmuziekhater
ok, ik behoed dit topic alvast van een discussiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan..pak 'em beet (of niet natuurlijk) Marco "Ik zing enkel teksten van anderen" Borsatuut.
Nope, ik ben wat intelligenter dan de meeste popmuziekhatersquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja.
was dat moeilijk?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:24 schreef Jerruh het volgende:
wieeeeeej tentamen gehad, da mwoa gingf.
dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nope, ik ben wat intelligenter dan de meeste popmuziekhaters
En anders zou ik Coldplay, Muse, Enya of Evanescence ook niet goed vinden toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat blijkt maar weer
Dat beweer ik niet, beweer alleen dat hij niet bijster origineel/interesant is qua muzikant.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok, ik behoed dit topic alvast van een discussie
"je bent pas echt artiest als je je eigen muziek schrijft/zingt/speelt"
nee, da's waar.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En anders zou ik Coldplay, Muse, Enya of Evanescence ook niet goed vinden toch?
Wat is de wereld toch heerlijk verdeeld zo af en toe he?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, da's waar.
maar daar vind ik (als popliefhebber) ook maar de helft interesant van!
en zo overlapt alles elkaar weer
ehm, draai de cijfers omquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:24 schreef Cybart het volgende:
[..]Jerbeeb
da's alweer een 9.5 voor je
nouja...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, beweer alleen dat hij niet bijster origineel/interesant is qua muzikant.![]()
haha...maak dat unicef wijsquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat is de wereld toch heerlijk verdeeld zo af en toe he?
gaat om het idee hequote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, draai de cijfers om.
en dankzij de postbode volgende weekquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
YES YES YES YES YES!
Morgen heb ik Twin Peaks Season 1 in huis dankzij de Wehkamp!
psiesquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaat om het idee he
Neh... doe maar die stichting waar die Marco Borsato voor bezig is... gut, hoe heet het... Warchild?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha...maak dat unicef wijs
Tja...hij weet zich goed in de markt te plaatsen, maar dat maakt je nog niet origineel/interesant....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja...
hij krijgt het toch voor elkaar om 10x sportpaleis en 6 keer kuip te doen... compleet uitverkocht..
dat betekent 600.000 bezoekers...
als je dat lukt als nederlandse artiest. doe je toch iets goed
joa. vandaag wilde de tijd alleen niet opschietenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
psies.
alles goe met bart??
Als ik morgen niets in huis heb, dan vlieg ik de postbode aan zodra ik 'em zie!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dankzij de postbode volgende week
nouja, je kan het ook andersom bekijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...hij weet zich goed in de markt te plaatsen, maar dat maakt je nog niet origineel/interesant....
Of beter gezegd zijn managementteam weet hem goed in de markt te plaatsen
Wehkamp post komt toch niet met de postbodequote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als ik morgen niets in huis heb, dan vlieg ik de postbode aan zodra ik 'em zie!
ik zal ze zo even bellenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neh... doe maar die stichting waar die Marco Borsato voor bezig is... gut, hoe heet het... Warchild?
Om even in die Marco discussie te blijven
Reken er maar op dat je pas over een paar dagen de dvd in huis hebt, tenzij je Jimmy hebt gebeldquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
YES YES YES YES YES!
Morgen heb ik Twin Peaks Season 1 in huis dankzij de Wehkamp!
Ach ja....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, je kan het ook andersom bekijken
hij is niet interesant voor jou
maar voor 600.000 anderen wel
je valt niet in de doelgroep/je vind de muziek niet mooi...
maar goed we kunnen ook ons voegen bij de "top40muziekiskuttopics"
maar dat wordt ook saai
Ik vind 'm ook totaal niet interessant. Ik val gewoon niet in de doelgroep, ik negeer stelselmatig de radio, bij TMF en MTV wil m'n tv zelf al doorzappen...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, je kan het ook andersom bekijken
hij is niet interesant voor jou
maar voor 600.000 anderen wel
je valt niet in de doelgroep/je vind de muziek niet mooi...
maar goed we kunnen ook ons voegen bij de "top40muziekiskuttopics"
maar dat wordt ook saai
hehehe brakjes, maar goedquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
joa. vandaag wilde de tijd alleen niet opschieten
en ik moet dadelijk weer lopen
maar verder gaat ie wel lekker, beetje moe alleen
en met u dan?
...And when I get to my destination... I'm gonna KILL the Wehkamp delivery guy!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehehe brakjes, maar goed.
morgen kill billen!!!!!
Timmah!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:42 schreef Timmah het volgende:
Hoi
hopenlijk de film...niet het strafblad?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehehe brakjes, maar goed.
morgen kill billen!!!!!
hopelijk nadat ie jouw materiaal heeft afgeleverdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
...And when I get to my destination... I'm gonna KILL the Wehkamp delivery guy!
Yeah rightquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
...And when I get to my destination... I'm gonna KILL the Wehkamp delivery guy!
Moet je snel zien joh. Kill Bill2 is erg cool, maar naar mijn mening vond ik Kill Bill 1 leuker.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:47 schreef Timmah het volgende:
Ik moet Kill Bill 2 ook nog steeds zien eigenlijk...
vrijwel iedereen zegt dat, inclusief ikquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moet je snel zien joh. Kill Bill2 is erg cool, maar naar mijn mening vond ik Kill Bill 1 leuker.
Ja meer verhaal. Maar ik vond deel 1 filmisch mooier en het verhaal ging ook vlotter.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
vrijwel iedereen zegt dat, inclusief ikDeel II heeft meer verhaal dan deel I
wat hij zegt....alleen heet ik dan geen SJquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:52 schreef Sunjammer het volgende:
SJ is off to home. Laterzz
Nou... ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja meer verhaal. Maar ik vond deel 1 filmisch mooier en het verhaal ging ook vlotter.
Hoezo? Wil je oorbellen ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb er spijt van dat ik de gaatjes in m'n oren heb dicht laten groeien.
ik had ze al, twee in 1 oor.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je oorbellen ofzo?
Serieus? Nooit opgevallenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik had ze al, twee in 1 oor.
Hoi Mark...hmm owja...the days nu op Yorinquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Hallo
Helemaal coolquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:14 schreef Jerruh het volgende:
* jerruh luistert cappella megamix.
uhuh!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Helemaal cool![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:38 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet vanavond weer barren
Ik kan wel naar Zwolle komen... maar dan kom ik niet meer terug..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:38 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet vanavond weer barren, dus wie zin heeft om langs te komen.... ivm afdansen van uniparen (![]()
) gaat het vanavond een uur eerder open, dus va. 20u in Zwolle
Rustig maar.. dat komt allemaal door je nesteldrang. Gaat vanzelf weer voorbijquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:52 schreef blublub het volgende:
[..]ik las "ik moet vanavond weer baren"
same problem here.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik kan wel naar Zwolle komen... maar dan kom ik niet meer terug..
bij vrouwen blijft dat zolang ze ongesteld kunnen worden, dan slaat de meno-pauze toe, en klagen ze dat ze het niet meer kunnen. Mocht het geluk toeslaan dat ze zwanger worden en uiteindelijk met hun benen wijd op een tafel komen te liggen terwijl er een paarse larve uit wordt geperst, dan zijn ze een kleine twee a drie jaar verlost van hun nesteldrang, maar na die periode, als de herrinering aan de pijn is verzwakt en ze niet meer lekken iedere keer als ze een kind horen janken, dan staan ze weer helemaal paraat, misschien zelfs nog parater, om bezwangerd te worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Rustig maar.. dat komt allemaal door je nesteldrang. Gaat vanzelf weer voorbij
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
bij vrouwen blijft dat zolang ze ongesteld kunnen worden, dan slaat de meno-pauze toe, en klagen ze dat ze het niet meer kunnen. Mocht het geluk toeslaan dat ze zwanger worden en uiteindelijk met hun benen wijd op een tafel komen te liggen terwijl er een paarse larve uit wordt geperst, dan zijn ze een kleine twee a drie jaar verlost van hun nesteldrang, maar na die periode, als de herrinering aan de pijn is verzwakt en ze niet meer lekken iedere keer als ze een kind horen janken, dan staan ze weer helemaal paraat, misschien zelfs nog parater, om bezwangerd te worden.
jouw pappa is een pusher en jij bent z'n mule, en ik kom maar wat graag op bezoekquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:59 schreef Waxxer het volgende:
Nou..... voordat ik ga baren.... moet er HEEEEELLLL wat gebeuren
Ziek en gaan werken
Zal ik wel van pappa hebben, die gaat ook door totdat hij zichzelf valium inspuit van de pijn
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:03 schreef Cazman het volgende:
http://users.skynet.be/fa393817/
DIT is humor
Dat is zeker humor ...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:03 schreef Cazman het volgende:
http://users.skynet.be/fa393817/
DIT is humor
* Waxx probeert voor te stellen met borsten... *quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:23 schreef Waxxer het volgende:
Dat wil ik ook doen!!
dat kan ik niet doenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:23 schreef Waxxer het volgende:
Dat wil ik ook doen!!
*toch maar geen foto maak van bovenlijf*quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Waxx probeert voor te stellen met borsten... *![]()
![]()
Met een banaan in je onderbroek kun je een heel eind komen, denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef blublub het volgende:
[..]
dat kan ik niet doen
Ga jij Ho's uitdagen. ( Eerst alles even strak vastbinden.) Om ze er vervolgens bij het uitdoen van je shirtje er uit te laten floepenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef blublub het volgende:
[..]
dat kan ik niet doen
stop jij gewoon een sok in je broekquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef blublub het volgende:
[..]
dat kan ik niet doen
Sok, banaan, augurk, augbergine, net wat ze wil.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
stop jij gewoon een sok in je broek
lege colafles.....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sok, banaan, augurk, augbergine, net wat ze wil..
Nou Blubs.. Opties genoegquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
lege colafles.....
Dan moet je het toch maar op alleen een kruisshot houden..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:39 schreef blublub het volgende:
goh, wat zijn jullie allemaal creatief zeg
maar vastbinden, jongen, ik denk niet dat dat gaat werken enzow
ielhquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:47 schreef Jerruh het volgende:
_aan de boerenkool zit *.
n'avond
ik vind het heerlijk!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:54 schreef blublub het volgende:
[..]
ielh
avond
ik ook niet in het leren van mijn tentamen maar jahquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk!.
bwhuh ik heb geen zin in differentiaalvergelijkingen en matrices.
we moeten wel...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:00 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ook niet in het leren van mijn tentamen maar jah
persoonlijk vind ik dat wel komisch.. rond deze tijd van het jaar gaan de honden van de buren elkaar dan oprekken, en ze zitten altijd weer vast aan elkaarquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:34 schreef Timmah het volgende:
Ik HAAT loopse honden... en de reutjes die daarmee gepaard gaan.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zin in morgen!
en ik heb zin in Temptation Island!
Gelukkig komt het bij die van ons nooit zo ver...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:39 schreef WAik het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat wel komisch.. rond deze tijd van het jaar gaan de honden van de buren elkaar dan oprekken, en ze zitten altijd weer vast aan elkaaraltijd leuk om de buurman in het tukkers te horen schreeuwen en vloeken om een pannetje water
rofl
![]()
Bevermeneer!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
Titatovermeneer!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:54 schreef Timmah het volgende:
[..]
Bevermeneer!![]()
Mijn icoon heeft nergens last van.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:34 schreef Timmah het volgende:
Ik HAAT loopse honden... en de reutjes die daarmee gepaard gaan.
Hoe is het met bevermeneer?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Titatovermeneer!
Is ie onzijdig? Zelfs als het een reutje was had ie nu op mijn been moeten lopen hijgen hoor. Het geurtje van Misty zit ook al in mijn kleren vrees ik..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn icoon heeft nergens last van..
Misschien komt dat omdat ie alles Eng vind.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn icoon heeft nergens last van..
goed hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoe is het met bevermeneer?
Misschien valt-ie helemaal niet op teefjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Is ie onzijdig? Zelfs als het een reutje was had ie nu op mijn been moeten lopen hijgen hoor. Het geurtje van Misty zit ook al in mijn kleren vrees ik..
Prima.. Primaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
goed hoor.
Hoest met dierenwinkelmeneer?
Verdomd.. dat fenomeen bestond ook nog..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien valt-ie helemaal niet op teefjes..
Maar op Schattige kleine hondjes die voor het kleine AHtje zitten terwijl hun baasjes bij de rijstafdeling hun zakje notenrijst in het mandje van een ander kieperen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien valt-ie helemaal niet op teefjes..
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar op Schattige kleine hondjes die voor het kleine AHtje zitten terwijl hun baasjes bij de rijstafdeling hun zakje notenrijst in het mandje van een ander kieperen..
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar op Schattige kleine hondjes die voor het kleine AHtje zitten terwijl hun baasjes bij de rijstafdeling hun zakje notenrijst in het mandje van een ander kieperen..
Was je weer te laat voor je eigen kleine AHtje?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Trouwens, het viel daarstraks erg tegen, wat Schattige Jongens betreft, bij de AH XL..
Alleen bij mij in de winkel hebben ze schattige kleine hondjes hoor..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was je weer te laat voor je eigen kleine AHtje?
Waren er wel Schattige kleine hondjes?
ow jaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Alleen bij mij in de winkel hebben ze schattige kleine hondjes hoor..
Dan is het goed..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow ja
Neej, ik moest speciale dingetjes inslaan, die ze bij mijn kleine ahtje niet hebben, zoals beenham, pain de madeleine, roomboterwafels van Jules Destrooper, Groene thee-ijsthee en Rooibos ijsthee, enzovoort.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was je weer te laat voor je eigen kleine AHtje?
Rooibosquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej, ik moest speciale dingetjes inslaan, die ze bij mijn kleine ahtje niet hebben, zoals beenham, pain de madeleine, roomboterwafels van Jules Destrooper, Groene thee-ijsthee en Rooibos ijsthee, enzovoort.
Krijg je bezoek?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej, ik moest speciale dingetjes inslaan, die ze bij mijn kleine ahtje niet hebben, zoals beenham, pain de madeleine, roomboterwafels van Jules Destrooper, Groene thee-ijsthee en Rooibos ijsthee, enzovoort.
*ook doe*quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
Rooibos![]()
Gaan we zometeen het boodschappenspel spelen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Krijg je bezoek?
Of is dit gewoon een aflevering van Winkel Mee Met G_E?
Dit zijn gewoon wekelijkse boodschappen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Krijg je bezoek?
Of is dit gewoon een aflevering van Winkel Mee Met G_E?
Mireillemode]quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gaan we zometeen het boodschappenspel spelen?
[monotoom] Hokje 5: Rooi-bos [/monotoom]
![]()
Ow.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon wekelijkse boodschappen..
Volgens mij hebben ze dat niet bij de Edah.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[[url=http://www.pickwick.nl/files/afbeeldingen/f_ijsthee_rooibos.jpg]afbeelding][/url].
Ik snap hier geen ruk van, dus het zal wel iets zijn wat overdag op een commerciele zender wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mireillemode]
Ja Hans, we zijn weer toegekomen aan ons boodschappenspel. De kandidaat van vandaag is Ans. Ans is 43 jaar en komt uit Zwolle. Ze heeft drie kinderen van 9, 12 en 15 en is getrouwd met Jan. Welkom Ans en succes.
[/Mireillemode]
Tis eerder jeugdsentiment. Mijn jeugd dan..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik snap hier geen ruk van, dus het zal wel iets zijn wat overdag op een commerciele zender wordt uitgezonden..
Tis heel fout, maar het liedje vind ik wel leukquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist iets heel erg verschrikklijk fouts gezien...
O-zone.
drie Turke/Italiaanse jongens die op een vliegtuig staan en een of ander gruwelijk kuttig hoerenliedje zingen waar ik de ballen niet van kan verstaan!
Hoiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:41 schreef Semisane het volgende:
*Avond lieverds!*![]()
Je hebt nooit Koffietijd gekeken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik snap hier geen ruk van, dus het zal wel iets zijn wat overdag op een commerciele zender wordt uitgezonden..
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:41 schreef Andyvie het volgende:
En waarom is die teaser van QaF voor volgende week zo damned spannend? ik kan niet wachten tot volgende weekGoeie aflevering trouwens weer
Jaaaaaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:43 schreef Semisane het volgende:
Will&Grace strakjes weerleuk
Met Madonna!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:43 schreef Semisane het volgende:
Will&Grace strakjes weerleuk
Deed bij jou de VCD versie ook zo raar? Ik heb hem 2 keer moeten downloaden omdat de eerste verrot wasquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Euh... neej?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt nooit Koffietijd gekeken?
Iedereen keek dat toch altijd vroeger?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh... neej?.
Ik heb die andere gepakt, die avi van 349 MB.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Deed bij jou de VCD versie ook zo raar? Ik heb hem 2 keer moeten downloaden omdat de eerste verrot was
Ook niet heel toevallig één keer?!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh... neej?.
Die was dus goed inderdaad. Nou jaaaa, gelukkig was die binnen 30 minuten binnen, viel ook wel weer meequote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb die andere gepakt, die avi van 349 MB.
nou ja, kijken is een groot woord. Maar (bijna) iedereen heeft het toch wel eens gezien dacht ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
Iedereen keek dat toch altijd vroeger?
Maar 30 minuten?! Ik doe er altijd veel langer over. Nou ging deze snel, Maar 2 uurtjes geloof ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die was dus goed inderdaad. Nou jaaaa, gelukkig was die binnen 30 minuten binnen, viel ook wel weer mee
Ik heb ook een iets snellere internetverbinding dan jij hebt, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar 30 minuten?! Ik doe er altijd veel langer over. Nou ging deze snel, Maar 2 uurtjes geloof ik..
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb ook een iets snellere internetverbinding dan jij hebt, waarschijnlijk
*prrr*quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*aai*
Tis nogal een verschil!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:05 schreef Andyvie het volgende:
0759 - 00462 (00464) Andyvie 50
Ik doe het lekker rustig aan
Ja, maar ik ben alleen 's avonds online he? In het weekend ben ik er ook niet. Dus jij hebt veel meer gelegenheid om te posten!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis nogal een verschil!
Jij 50 posts in een week en ik 726
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:07 schreef Timmah het volgende:
2353. (2959) Timmah 1322![]()
ik 38quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:07 schreef Andyvie het volgende:
0462. (0464) Andyvie 8462
Ik ben ook weer 2 plekjes omhoog gegaan
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben alleen 's avonds online he? In het weekend ben ik er ook niet. Dus jij hebt veel meer gelegenheid om te posten!
Ja he? 343 posts in een week is best veel voor een (voormalig) lurker.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:10 schreef Semisane het volgende:
Timmah post veel voor een (ex)lurker
2412. (2534) Semisane 1273quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:11 schreef Semisane het volgende:
ik kan me zelfs niet eens terug vinden daaro...kan je nagaan hoe weinig ik post
na ja...sta ik er toch nog in.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
2412. (2534) Semisane 1273
Nu ga ik nog met Honderdtallen tegelijk omhoog de ranglijsten inquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo zijn we allemaal begonnen!
Je staat iig al hoger dan Semiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nu ga ik nog met Honderdtallen tegelijk omhoog de ranglijsten in
En je bent nog heel veel plaatsen gestegen ook!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
na ja...sta ik er toch nog in.
Timmah roeleerd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nu ga ik nog met Honderdtallen tegelijk omhoog de ranglijsten in
Sorry Semi..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je staat iig al hoger dan Semi
Ja ik zit er ook zooooo mee :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Sorry Semi..![]()
Uuuuuh....Retro is in???quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Jezelf quoten is zoo 2003
Dan kijk ik geloof ik liever naar Koffietijd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:22 schreef Andyvie het volgende:
O, wat leuk. Op National Geographic zenden ze nu een docu uit over het Marin hier in Wageningen. Een instituut voor mensen die gek zijn op bootjes op schaalmodel
Maar zo snel gaat het nog niet Semiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuuuh....Retro is in???![]()
Niet!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar zo snel gaat het nog niet Semi
Tis nog niet zo dat als je je kleren van de stomerij terugkrijgt ze alweer retro zijn.
Goed bekekenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan kijk ik geloof ik liever naar Koffietijd.
Altijd al geweten, ik ben top, jij bent bottom.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:03 schreef beaverhausen het volgende:
Fok!Totals - De Stand
0410. (0420) Great_Expectations 9414
0411. (0449) beaverhausen 9414
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Altijd al geweten, ik ben top, jij bent bottom..
Of is dit te nathanistisch?
0151. (0151) Vlarp 19021quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:03 schreef beaverhausen het volgende:
Fok!Totals - De Stand
0410. (0420) Great_Expectations 9414
0411. (0449) beaverhausen 9414
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:59 schreef Timmah het volgende:
Zow.. Hij was wel weer grappig
Na. Ik vond het vandaag wat minder. Alhoewel een verslaafde Will best wel cute uitzag vandaag.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:59 schreef Timmah het volgende:
Zow.. Hij was wel weer grappig
Byeeeequote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:20 schreef Andyvie het volgende:
Mensen, ik ga lekker slapen. Truste!
@GE: volgens mij maakt dat niks uit. Hij rijdt er alleen beter op
Hmmz... dat zal dan wel marketing blabla zijn. Het is vooral duurder geloof ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:20 schreef Andyvie het volgende:
@GE: volgens mij maakt dat niks uit. Hij rijdt er alleen beter op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |