ow?quote:Vooruit dan maar...omdat iedereen zo vredig slaapt
Arme jij...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:35 schreef Cybart het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er leuk is aan het jatten van fietsventiellen?
vandaag voor de tweede keer meegemaakt in een maand tijd
kon ik weer lopen
Zolang het maar niet naar mij isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arme jij...
Uhm.. da's toch zo'n kwajongens streek?
Ik heb trouwens zin om een heel vervelend mailtje naar iemand te sturen
Stuur mij er maar 1, ik kan het vandaag wel hebben, ben toch niet wakker, dus het zal me weinig doen denk ik.....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:00 schreef Vlarp het volgende:
Naar jou nooit, dat weet jequote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zolang het maar niet naar mij is
Neh, maar het moet die persoon juist wel wat doen..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Stuur mij er maar 1, ik kan het vandaag wel hebben, ben toch niet wakker, dus het zal me weinig doen denk ik.....
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Naar jou nooit, dat weet je
ja inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arme jij...
Uhm.. da's toch zo'n kwajongens streek?
Uhm.. goed, en slecht....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
![]()
Hoe ist?
en wie is ik dan ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:40 schreef Party_P het volgende:
ik ga straks naar school
wat nou, ik ben alweer ruim 2 uur aan het "werk"quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:40 schreef blublub het volgende:Wakker worden!!!!!
ik heb t tegen iedereenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat nou, ik ben alweer ruim 2 uur aan het "werk"
(cd-hoesjes uitprinten voor mezelf...
nee ik heb ook al wat projectwerk gedaan hier
maar ik kan op dit moment niet echt superveel verder dan gegevens invoeren
maar het leren wil dus niet lukken begrijp ik alweer?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:46 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb t tegen iedereenwakker worden
ik moet leren voor tentamen, das feest(waar is die feesthoedsmiley van Beavje als je m nodig hebt?)
mwah niet al te bestquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar het leren wil dus niet lukken begrijp ik alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |