Ja, idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:35 schreef nikky het volgende:
[ ik ga binnen nu en twee weken naar de dokter hiermee dus oik ga er nu wel wat aan laten doen als er nog iets aan te doen valt![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:36 schreef static het volgende:
[..]
Ja, idd.Ik sleep je erheen.
ik werd doorgestuurd door mijn arts naar de fisio en dat was het eigenlijk. die raadde me aan om een steunzool in mijn schoen te doen zodat ik dus omhoog zou komen. of idd aangepaste schoenen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:39 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom kreeg je vroeger dan niet meteen aangepaste schoenen om recht te lopen? Zodat je beide benen weer even lang zouden zijn, bedoel ik. Of begrijp ik het niet?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:48 schreef wingerd het volgende:
Een scoliosis.... op de buik, knieen gebogen, kuiten omhoog, druk geven met benen, zwembewegingen maken met armen en klaar![]()
Is een goede oefening!
En even nog een plaatje
ja lijkt er veel op. ik heb geen scan gehad toen dus weet ik niet hoeveel graden het van mij isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:49 schreef wingerd het volgende:
[..]
Waarvoor dank....:)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:53 schreef nikky het volgende:
[..]
ja lijkt er veel op. ik heb geen scan gehad toen dus weet ik niet hoeveel graden het van mij is
heb je andere posts even weggehaald![]()
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:59 schreef nikky het volgende:
euhhet edit knopje moet je hebben
dat is de middelste ....de rechter is de quote knop
ja naar rechts toe netzoals op het plaatjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:00 schreef Golf het volgende:
Maar het gaat hier toch om een uitpuilende wervel? De verschijnselen zijn hetzelfde als ik had.
Eerst dacht ik dat het wel over ging, tijdje op krukken gelopen.
Later bleek dat als ik iets langer door was blijven strompelen, dat er verlammingsverschijnselen
op hadden kunnen treden. Dan had ik (met deze wervel, 5e van onderen) spontaan in m'n broek kunnen pissen!
Laat het nu even scannen voor de zekerheid Nikky.
ja ik weet dat ik er waarschijnlijk nooit meer vanaf zal komenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:16 schreef Golf het volgende:
Je weet dus zelf ook al dat je er nooit meer helemaal vanaf komt neem ik aan , maar om op de grond te liggen van de pijn! Dan moet je inderdaad iets gaan ondernemen.
Sterkte Nikky! Doeg.![]()
![]()
bed is redelijk... met zo'n schuimlaag wat ondersteuning bied enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:19 schreef De_Baazz het volgende:
sterkte nikky, ik heb er zelf geen ervaring mee maar..
hebben jullie wel een goed bed , een waterbed ( heb ik zelf al jaren en het bevalt prima) zou misschien wat verlichting kunnen brengen?![]()
het zal het probleem niet oplossen maar misschien dat je lichaam wat meer rust krijgt door de gelijkmatige ondersteuning van het matras.
whahaha lol.....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:00 schreef Golf het volgende:
Dan had ik (met deze wervel, 5e van onderen) spontaan in m'n broek kunnen pissen!
Ik had de keuze tussen een aantal programma's waaronder ook de Ceasartherapie.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:05 schreef nikky het volgende:
oke ben geweest
Ik heb nu een doorverwijzing naar Cesartherapie ( en nee dat is geen hondenvoer in dit geval)
en over drie weken kan ik terecht. Hij zat volgende week vol en daarna issie twee weken op vakantie..... Zwemmen was heel goed zei hij me nog wel dus als het even kon rustig moest gaan zwemmen.
Mensen die deze therapie kennen? Ik hoorde iets over de houding van je lichaam verbeteren
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:51 schreef Golf het volgende:
[..]
Ik had de keuze tussen een aantal programma's waaronder ook de Ceasartherapie.
Het komt er op neer dat je spieren moet versterken, welke therapie je ook kiest.
Maar i.i.g kan je nu terecht!![]()
damn! daar wordt je toch wel eventjes stil van........quote:Op zondag 16 mei 2004 19:43 schreef janique het volgende:
Jouw verhaal komt in grote lijnen overeen met wat ik ook heb.
Ik ben rond mijn veertiende ook hiermee naar de dokter gegaan en die gaf aan dat met fysio ook wel een en ander te doen was. Voor de zekerheid toch maar wat foto's laten maken in het ziekenhuis. Daar bleek dat fysio absoluut niet zou werken, integendeel ik moest zo snel mogelijk geopereerd worden omdat anders de niet volgroeide wervel uit de wervelkolom "geschoten" zou worden. Om dit te voorkomen is bij mij een rib uit de ribbenkast gezaagd om hiermeede onvolgroeide wervel op te vullen. Daarnaast zou een H-frame langs de wervelkolom geplaatst worden. Tijdens het plaatsen van dit frame is echter iets niet goed gegaan, waardoor ik nu een dwarslaesie heb en daarmee verlamd vanaf mijn heupen. Waarschijnlijk heeft het met de vergroeiing te maken en is het niet de fout de orthopeed geweest maar een duidelijk antwoord heb ik hierop nooit gehad.
Ik raad je dus aan goed erover na te denken voordat je je laat opereren, maar ik wil je niet bang maken, er zijn meer mensen die deze operatie hebben gehad die er wel baat bij hebben gehad.
Een operatie aan je rug is iets wat je absoluut nooit licht moet opvatten!
Ik wens je heel veel sterkte met de keuze die je moet maken, het zal een van de moeilijkste uit je leven zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |