![]()
dit is een vergroeide ruggenwervel die wel wat op de mijne lijkt. alleen de mijne schiet niet zoveel naar buiten maar scheelt niet zo heel veel. de onderste zoveel wervels zitten daarbij ook nog eens vast dus ik zal nooit mijn handen met gestrekte benen ( staand) de grond kunnen aantikken.
mijn ene been is iets korter dan de ander en daardoor staat mijn heup een beetje scheef en daardoor is mijn ruggegraad verkeerd gegroeid. nu heb ik vroeger wel fisio gehad omdat ik vaak en veel pijn had. de optie was of hiermee door blijven lopen en dan later bv een pen in mijn rug krijgen.
of je neemd nu steunzolen erin zodat je heupen gelijk komen te staan. ( toen was ik 14 ofzo )
maar goed. ik heb dat altijd gehad en als ik nu een steunzool in mijn ene schoen zou gaan doen zou ik veel pijn krijgen omdat ik ineens weer echt zou gaan lopen. immers mijn rug was al vergroeid en mijn spieren zorgen ervoor dat ik recht loop.
de pijn..... die is soms verschrikkelijk. ik heb nu al twee dagen bv last van mijn rug. en het doet verschrikkelijk veel pijn maar ik weet niet hoe het komt. ik heb geen zware dingen getild ik draag al jaren geen schoenen meer met hakken ( heel soms wel met nette dingen ) en heb naar mijn idee ook niet in een rare houding gezeten. ( misschien wel in mijn slaap btw )
soms schiet het ineens in mijn rug en moet ik op de grond gaan liggen omdat ik dan geen adem meer krijg door de pijn. ik kan dan werkelijk niks. is leuk als je alleen thuis bent btw
![]()
dit kan ik al krijgen door bv het bed op te maken
![]()
maar goed. ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem. en zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die dit hebben en hoe zij hier mee omgaan. en of er mensen zijn die er aan zijn "geholpen" mbv. steunzolen of misschien met een pen in de rug en hoe het hen is vergaan.
ik ga binnen nu en twee weken naar de dokter hiermee dus oik ga er nu wel wat aan laten doen als er nog iets aan te doen valt
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.