quote:Op maandag 10 mei 2004 23:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dan is je haar niet goed uitgedund door de kapper en gaat het vallen!
De kapster heeft een groot gedeelte uitgedund, daarmee bedoel ik vespreid over het haar steeds weer een stuk. Dat kan misschien een optie zijn, maar lijkt mij sterkt, omdat zoals ik al zij een groot gedeelte uitgedund isquote:Op maandag 10 mei 2004 23:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dan is je haar niet goed uitgedund door de kapper en gaat het vallen!
mijn haardikte is gewoon normaal (niet dik niet dun) en haarkleur is middelblond, maar nu de puntjes + voorkant lichtblond gepaintquote:Op maandag 10 mei 2004 23:48 schreef DuchessX het volgende:
Heb je dik/zwaar haar?
probeer deze eens te onderbouwenquote:Op maandag 10 mei 2004 23:51 schreef heiden6 het volgende:
Niet te lang aan zitten, dan worden je haren zwaar door de hitte van je handen. Ik heb een tijdje spikes gehad dus ik weet dat het echt zo is.
In verf zit gewicht.. in bleken natuurlijk nietquote:Op maandag 10 mei 2004 23:53 schreef George1985 het volgende:
[..]
mijn haardikte is gewoon normaal (niet dik niet dun) en haarkleur is middelblond, maar nu de puntjes + voorkant lichtblond gepaint
Bij mij deed ze met een kwast dikkig lichtpaars/ blauwachtig op smeren en na 20/25 minuten uitwassen. Is dit dan bleken of verfenquote:Op maandag 10 mei 2004 23:53 schreef Evie het volgende:
[..]
In verf zit gewicht.. in bleken natuurlijk niet
"Niet te lang aan zitten, dan worden je haren zwaar door de hitte van je handen."quote:Op maandag 10 mei 2004 23:53 schreef Evie het volgende:
[..]
probeer deze eens te onderbouwen
Staat mij nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:07 schreef DaDemoMan het volgende:
Ach er is 1 optie. Gewoon kaalscheren en even als een kaalkopje door het leven gaan. En daarna kan je weer mooi een kapsel nemen.
is het lichter geworden of donkerder?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:57 schreef George1985 het volgende:
[..]
Bij mij deed ze met een kwast dikkig lichtpaars/ blauwachtig op smeren en na 20/25 minuten uitwassen. Is dit dan bleken of verfen
(Het verkleurd niet/ is niet uitwasbaar)
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:21 schreef Evie het volgende:
[..]
is het lichter geworden of donkerder?
Zal wel gebleekt zijn
idd het is gebleektquote:Op maandag 10 mei 2004 23:53 schreef George1985 het volgende:
[..]
mijn haardikte is gewoon normaal (niet dik niet dun) en haarkleur is middelblond, maar nu de puntjes + voorkant lichtblond gepaint
Groene zeepquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:57 schreef niksan het volgende:
Andere gel proberenof groene zeep??
Zou kunnen, maar is wax zo stevig dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:54 schreef SEX het volgende:
wax gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |