Dat is Duits eigen...quote:Op maandag 10 mei 2004 21:05 schreef stame het volgende:
Wat heeft hij trouwens een rotkop, niet dat ik er perfect uitzie, maar je kan je te ver gaan
Volledig mee eens, maar dat is dan ook het enige. Voor de rest is het een prutser.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:14 schreef tong80 het volgende:
Toch iets positiefs over Oliver :
„Oliver Kahn, No. 1”
Megjelent Oliver Kahnnak, a Bayern München világhírű futballkapusának az önéletrajzi könyve.
– Ez a kiadvány nem tartozik a szokásos címlapsztorik közé. Én csak az életről alkotott gondolataimat és a tapasztalataimat akartam közzétenni – mondta a 34 éves hálóőr, aki elárulta: fél évig dolgozott a könyvön.
A hírességekkel ellentétben a vb-ezüstérmes klasszis nem kért fel társszerzőt az „Oliver Kahn, No. 1” című memoárhoz, hanem magnóra mondta, legépeltette, majd saját kezűleg megszerkesztette az anyagot.
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:09 schreef heiden6 het volgende:
Het grote Oliver Kahn fantopic: 4 posts waarvan 4 sarcastisch. Wat is er mis met deze man?
tjah je vind um zelf ook helemaal top, wat is er toch mis met hem?quote:Voor de rest is het een prutser.
maar die maakte volgens mij iets minder blunders op belangrijke momentenquote:Op maandag 10 mei 2004 21:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Z'n uitstraling is afschuwelijk, maar hij heeft vaak genoeg bewezen een absolute wereldkeeper te zijn. Dat hebben goede keepers wel vaker, kijk maar naar Schmeichel, ook een klootzak, maar duidelijk de beste keeper van de jaren '90
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:30 schreef tong80 het volgende:
Hou het een beetje on topic TM.
Ik denk niet dat je me helemaal goed begrepen hebt. Het is en blijft een Duitse übereikel. Ik vroeg me alleen af hoe het kan dat hij er alsnog bovenuit steekt.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:24 schreef stame het volgende:
[..]
[..]
tjah je vind um zelf ook helemaal top, wat is er toch mis met hem?
inderdaad begtrijp je niet helemaal, waar steekt hij dan bovenuit?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je me helemaal goed begrepen hebt. Het is en blijft een Duitse übereikel. Ik vroeg me alleen af hoe het kan dat hij er alsnog bovenuit steekt.
Boven de rest van de Duitsers. Hij is het symbool van hun irritante imago, en is veruit de meest gehate van allemaal. Ik vroeg me af hoe dat kon. Een prutser is hij alleen de laatste maanden pas, jammer genoeg. Maar dat is net goed genoeg, om zich op het EK te blameren.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:36 schreef stame het volgende:
[..]
inderdaad begtrijp je niet helemaal, waar steekt hij dan bovenuit?
Hij speelt langste in Duitse elftal, is het meest in het nieuws geweest vanwege zijn gedrag, maakt de grootste blunders op de belangrijkste momenten (waaronder WK finale en afgelopen zaterdag tegen werder Bremen) en ziet er uit als een aap als hij schreeuwt (laatste hoort er misschien niet helemaal bijquote:Op maandag 10 mei 2004 21:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Boven de rest van de Duitsers. Hij is het symbool van hun irritante imago, en is veruit de meest gehate van allemaal. Ik vroeg me af hoe dat kon. Een prutser is hij alleen de laatste maanden pas, jammer genoeg. Maar dat is net goed genoeg, om zich op het EK te blameren.
Wat een verfrissende kijk op de zaak, iets minder positief dan de rest van de mensen hier, en terecht.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:44 schreef stame het volgende:
[..]
Hij speelt langste in Duitse elftal, is het meest in het nieuws geweest vanwege zijn gedrag, maakt de grootste blunders op de belangrijkste momenten (waaronder WK finale en afgelopen zaterdag tegen werder Bremen) en ziet er uit als een aap als hij schreeuwt (laatste hoort er misschien niet helemaal bij
Ik lach mee als je het niet erg vindt. Maar zo'n gezicht krijgen, nee dat lukt je niet.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als die vent een blunder maakt tegen NL ga ik zo hard lachen dat ik na afloop net zo'n gezicht heb als hij.
Ja Van der Sar is dan wel niet top meer, maar Kahn is ronduit bagger.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:53 schreef stame het volgende:
[..]
Ik lach mee als je het niet erg vindt. Maar zo'n gezicht krijgen, nee dat lukt je niet.
Maar helaas is Kahn niet de enige die blunders maakt, zondag Fulham met Van der Sar gezien
Je hebt er verstand vanquote:Op maandag 10 mei 2004 22:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja Van der Sar is dan wel niet top meer, maar Kahn is ronduit bagger.
Daarbij komt dat het NL elftal in zijn geheel veel meer kwaliteit heeft dan dat van de geografische buren die wij zo verafschuwen.
quote:Vor 65.000 Zuschauern zeigten die Bremer, daß sie in dieser Saison zurecht auf dem ersten Platz stehen. Nach einem katastrophalen Patzer von Nationalkeeper Oliver Kahn gelang Ivan Klasnic bereits in der 19. Minute die Führung für die Bremer. Johan Micoud (26.) und Torjäger Ailton (35.) mit einem Traumtor erhöhten das Ergebnis gegen eine desolate Münchener Elf noch vor der Pause auf 3:0. Für den Brasilianer Ailton war es der 27. Saisontreffer. Die Bayern kamen durch Angreifer Roy Makaay, der zum 23. Mal traf, in der 56. Minute nur noch zum Anschlußtreffer.
Als dat niet voor zich spreekt ben je geen echte fan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:18 schreef BMWM3 het volgende:
Kahn's grote FANTOPICje bedoel Gegner Topic
![]()
Nee hoor. Dan begrijp je het verkeerd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:18 schreef BMWM3 het volgende:
Kahn's grote FANTOPICje bedoel Gegner Topic
![]()
Liever een olliebol dan een apelflap?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:22 schreef CANARIS het volgende:
IK ben een fan van Ollie Dschingis - Khan
Ik geef het toe
de man is gewoon een reus.
de man heeft een goed stel hersens
de man weet zich door te zetten
der man articuleert zich goed.
Doe mij maar Kahn inplaats van die apelflap in ons doel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |