joh ik heb precies zo'n zelfde stoelquote:Op maandag 10 mei 2004 20:35 schreef Jordy-B het volgende:
[afbeelding]
'k had 't vorige week nog opgeruimd... lucky!
(foto is trouwens direct genomen toen ik dit topic zag... 'k kon 'm alleen nog niet uploaden...)
Ik heb lekker Microsoft.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:04 schreef Markster het volgende:
[..]
zoals 80% van de mensen die hier gepost hebben.!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 07:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb lekker Microsoft..
McDonald's Happy Mealquote:Op maandag 10 mei 2004 23:36 schreef WebForce het volgende:
Waar heb jij Dorey (van Finding Nemo) vandaan?
mooi gemaakt, maar ik heb, net als bij een aantal andere hier gepostte bureaus trouwens, niet echt het idee dat je veel beenruimte hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:03 schreef Sorella het volgende:
[afbeelding]
ff kijken of het werkt.
Bureautje is zelfbouw
toffe bureauquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan dus niet tegen rommel...![]()
lekker warm, zeker?quote:
idd hoefgeen verwarming meer aanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
lekker warm, zeker?
Zo met die gigantische ruimte boven de beeldschermen onder dat schuine dak...
Wat zonde om die poster van ¤99 zo daar neer te zetten!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:53 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
kheb een nieuwe stoel eindelijk maar toch
thx!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:13 schreef Jump het volgende:
[..]
toffe bureau
hehe.. zo ongeveer wel jah, met de posters ben ik ook wel blij. Ziet er zo kaal uit zonder die dingen.quote:je hebt er alles liggen dat je nodig hebt inclusief de muurversiering![]()
je bedoelt óf er staat bier óf allemaal sapjesquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:03 schreef blublub het volgende:
je kunt aan de foto eigenlijk al zien of de geposte user een man of een vrouw is
jah ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
je bedoelt óf er staat bier óf allemaal sapjes
nix mis met de "directeursstoel" (wel met nep-leer)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:14 schreef blublub het volgende:
jah ook
of of er staat een (mooie) stoel of er staat zon lelijke neppe leren stoel
ik vind ze lelijk, sorry!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
nix mis met de "directeursstoel" (wel met nep-leer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |