ff compleet off-topic.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Waar heb jij Dorey (van Finding Nemo) vandaan?
Vandaar dat je een host zoekt...quote:Op maandag 10 mei 2004 23:39 schreef timbob het volgende:
was m'n host niet zo blij mee
goeie ogen!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Waar heb jij Dorey (van Finding Nemo) vandaan?
Ik let er ook opquote:Op maandag 10 mei 2004 23:39 schreef timbob het volgende:
[..]
ff compleet off-topic.
jij hebt dus nu ook een random avatar.
ik had em ook
totdat ik er achter kwam dat ik 3.5 gig aan dataverkeer trok in 10 dagen.
was m'n host niet zo blij meeik denk, ik waarschuw je ff
Spongebob!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:53 schreef BillGates het volgende:
[afbeelding]
[offtopic]quote:Op maandag 10 mei 2004 23:54 schreef timbob het volgende:
maar ik heb tenminste
[afbeelding]
op m'n buro staan,
dus ik ben een echte nerd!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:04 schreef timbob het volgende:
[..]
128 minidisk?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:10 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent er iig klaar voor
Hij is aan de nette kan, want de muis kan nog met gemak verschoven worden/quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:13 schreef Jarkie het volgende:
Durven de meeste mensen hun bureau niet te posten ofzo, ik wil wedden dat er wel meer zo uitzien.
[afbeelding]
De foto is sterk gecomprimeerd zodat je de brieven niet kunt lezen.
Magneetstrip van de IKEAquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:13 schreef Jarkie het volgende:
Durven de meeste mensen hun bureau niet te posten ofzo, ik wil wedden dat er wel meer zo uitzien.
[afbeelding]
heb je mijn buro niet gezien op de vorige pagina?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:13 schreef Jarkie het volgende:
[afbeelding]
Ja de stapels papier liggen er nog niet zo hoog opquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:16 schreef timbob het volgende:
heb je mijn buro niet gezien op de vorige pagina?
is dat opgeruimd dan?
Daar zijn al veel posts gezetquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:17 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Zonder op te ruimen. Serieus! Zo ligt het er altijd bij.
oeeeh een Radeonquote:Op maandag 10 mei 2004 19:43 schreef kastanova het volgende:
Vanmorgen nog opgeruimd
[afbeelding]
Zo zag het er uit ten tijde van mijn verbrande pizza topic:
[afbeelding]
En die "veel pakjes peuken" opmerkingen; als ik stoer zou willen doen zou ik wel geld op m'n bureau leggen, ik ben simpelweg te lui om telkens naar de prullenbak te lopen.
Zodra ik m'n mok niet meer op het bureau kwijt kan, pleur ik alles in de prullenbak en maak ik alles schoon, inclusief het natte doekje over het bureau![]()
Daar heb je een boel ruimte voor nodig.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:19 schreef WebForce het volgende:
[..]
Daar zijn al veel posts gezet
Krijg koppijn van die foto! Zo vaag issie.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:16 schreef Martijntj het volgende:
Netjes ingeklapt:
[afbeelding]
Uitgeklapt:
[afbeelding]
Meerwaarde is dat deze kast in woonkamer staat. Altijd netjes, ook bij bezoek wat niet rechtstreeks interesse toont in mijn monitor. Bovendien scheelt het ook ruimte als ik eens aan een opdracht voor school moet werken; of gewoon effe een groot bureau nodig heb.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:21 schreef WebForce het volgende:
[..]
Krijg koppijn van die foto! Zo vaag issie.
Maar jij blijft maar schuiven met je monitor
En wat is de meerwaarde?
dit vind ik toch wel 1 van de gezelligste pc hoekjesquote:Op maandag 10 mei 2004 21:53 schreef Verbal het volgende:
Wat grappig... net met mijn nieuwe digitale cameraatje aan het spelen en nog geen kwartier geleden fotootjes gemaakt van mijn bureau
[afbeelding]
[afbeelding]
V.
Ja, vind ik ook..........zal ook wel door de belichting komen, maar het is erg cozyquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:39 schreef nikky het volgende:
[..]
dit vind ik toch wel 1 van de gezelligste pc hoekjes
Die stoel heb ik ook.quote:
Me 2 volgens mij, hij (de stoelquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:42 schreef static het volgende:
[..]
Die stoel heb ik ook.
'De directeursstoel' wordt hij in de wandelgangen genoemd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Me 2 volgens mij, hij (de stoel)heeft toch zo'n vrouwennaam
Zo noemde mijn moeder hem ook, maar volgens mij had ie toch echt een vrouwennaamquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:47 schreef static het volgende:
[..]
'De directeursstoel' wordt hij in de wandelgangen genoemd.
Yep, deze is gekocht bij kantoormeubelland.nlquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:47 schreef static het volgende:
'De directeursstoel' wordt hij in de wandelgangen genoemd.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:57 schreef Zenith4ever het volgende:
[afbeelding]
* Sport_Life zelfde muis, ander rambordquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:59 schreef nikky het volgende:
[..]zelfde logitech
maar wel een andere muis
zoals 80% van de mensen die hier gepost hebben.!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:59 schreef nikky het volgende:
[..]zelfde logitech
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:04 schreef Markster het volgende:
[..]
zoals 80% van de mensen die hier gepost hebben.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |