quote:Op maandag 10 mei 2004 19:43 schreef kastanova het volgende:
Vanmorgen nog opgeruimd
[afbeelding]
Zo zag het er uit ten tijde van mijn verbrande pizza topic:
[afbeelding]
En die "veel pakjes peuken" opmerkingen; als ik stoer zou willen doen zou ik wel geld op m'n bureau leggen, ik ben simpelweg te lui om telkens naar de prullenbak te lopen.
Zodra ik m'n mok niet meer op het bureau kwijt kan, pleur ik alles in de prullenbak en maak ik alles schoon, inclusief het natte doekje over het bureau![]()
had het zelfde setje als jij, alleen heb ik mijn muis ervan gesloopt.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:51 schreef dopa het volgende:
Precies wel veel mensen met een draadloos Logitech keyboard
omdat ik een bloedneusprobleem heb. Staat altijd in me kamer waar ik ook benquote:Op maandag 10 mei 2004 20:08 schreef augurk het volgende:
Markster, waarom ligt er een pleerol zo prominent voor je monitor?
relaxte stoel!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:35 schreef Jordy-B het volgende:
[afbeelding]
'k had 't vorige week nog opgeruimd... lucky!
(foto is trouwens direct genomen toen ik dit topic zag... 'k kon 'm alleen nog niet uploaden...)
Goede burostoel nemen, die draait.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:43 schreef BrauN het volgende:
Voor allen die hun monitor niet recht voor zich hebben staan, links of rechts van je.... Heb je ook wel eens zo'n tering zere nek?
Was voor 'n prikkie bij de gammaquote:Op maandag 10 mei 2004 20:43 schreef Handsome het volgende:
[..]
relaxte stoel!
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:49 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
Ja dat heb ik wel. En m'n rechtse arm begint RSI tekenen te vertonen volgens mij, maar m'n elleboog rust ook nergens op. Slecht, of...?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goede burostoel nemen, die draait.
ja, je moet een stoel nemen met armsteunen, dan kan je elleboog daarop rusten, dat scheelt een hele hoop.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
maar m'n elleboog rust ook nergens op. Slecht, of...?
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:35 schreef Neutrino het volgende:
[afbeelding]
en nu heel mn bureau, minus een klein stukje
Dat poppetje.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niet zo schokkend vandaag
[afbeelding]
Lambiek !quote:Op maandag 10 mei 2004 21:58 schreef static het volgende:
[..]
Dat poppetje.
Wat een geil zwart toetsenbordquote:Op maandag 10 mei 2004 19:43 schreef kastanova het volgende:
Vanmorgen nog opgeruimd
[afbeelding]
Zo zag het er uit ten tijde van mijn verbrande pizza topic:
[afbeelding]
En die "veel pakjes peuken" opmerkingen; als ik stoer zou willen doen zou ik wel geld op m'n bureau leggen, ik ben simpelweg te lui om telkens naar de prullenbak te lopen.
Zodra ik m'n mok niet meer op het bureau kwijt kan, pleur ik alles in de prullenbak en maak ik alles schoon, inclusief het natte doekje over het bureau![]()
waar dient die rol pleepapier voor, Markster?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:48 schreef Markster het volgende:
Als me moeder weer heeft zitten opruimen (hele erg irritant) ziet het er zo uit:
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
waar dient die rol pleepapier voor, Markster?
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:19 schreef Markster het volgende:
omdat ik een bloedneusprobleem heb. Staat altijd in me kamer waar ik ook ben
Hij is nog niet volquote:Op maandag 10 mei 2004 22:21 schreef DuchessX het volgende:
Jesses Yvonne wat een gore asbak
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:40 schreef rockstah het volgende:
[afbeelding]
ik zou niet weten wat ik erop moet zetten
(let niet teveel op de ikea meubels)
'k hou 't gewoon op ruksel, 'kee?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:34 schreef Markster het volgende:
[..]
[..]
lol het is niet zo dat me neus 24/7 bloedt, maar ik heb een serieus probleem ermee, en ben nu ook onder behandeling bij de KNO-arts.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
wat hangt je neus laag![]()
die speakers zijn ZO kutquote:Op maandag 10 mei 2004 23:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
Die bureau lamp, die groene, dat is wel een mooi ding.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
Dit topic heeft wel een enorm hoog toddik-gehaltequote:Op maandag 10 mei 2004 23:06 schreef Dirkh het volgende:
Enneh, stofdoek.....stofdoek!
I Trusted Trustquote:Op maandag 10 mei 2004 23:05 schreef Markster het volgende:
[..]
die speakers zijn ZO kut
ohja, ik reply in een topic, meteen topic dood.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:15 schreef timbob het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
loopt mooi over dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |