Die gladjanus?...quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:01 schreef babette21 het volgende:
hey wisten jullie dat Nienke Römer (Robin) in 't echt wat heeft met die gozer die Otto speelde?! kweenie of ze getrouwd zijn, maar hij is iig de vader van haar (toekomstige) kind!! grappig he
Otto was die vent die haar 50.000 E bood voor sex.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:14 schreef Shir het volgende:
Wie is Otto? Ik had namelijk wel gelezen dat zij ging met een gast uit Wodkalime, maar ik had geen idee wie het was....
Nu nog maar een uurtjequote:Op zondag 16 mei 2004 18:28 schreef babette21 het volgende:
Nog 3 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
tja ze heeft inmiddels twee koters, daar krijg je een verlepte kop van...quote:Op maandag 17 mei 2004 11:23 schreef Shir het volgende:
Ik vond Corinne er heeeel anders uitzien. Jullie ook?
No way, dat zou veel te snel zijn!!!quote:En ik vond dat Finette en Adriaan moesten gaan zoenen!
Voor zolang als het duurtquote:Ook ben ik blij dat Cath nu weer een goeie huismoeder gaat spelen!
Ja, dat laatste ben ik zeker voorstander van hahaha!!quote:Hopelijk daat Babette nu Nathalie dumpen, of pakt Nathalie zelf haar spullen. Geef Babette maar weer een echte vent! (een leuke, zodat wij ook wat te kijken hebben)
Go Donna, Go Donna, Go Donnaquote:En Donna en Menno, leuk! "Ik vind dat je me nu moet pakken." - lekker direct!
Helemaal mee eens!!!quote:Kortom: Leuke aflevering!
Jaja, was zelfs errug komisch. Menno kwam langs en noemde alle mogelijke manieren van versieren op... en niks werkte! Dus nou wist hij het ook niet meer.... Toen zei Donna dus dat hij haar maar gewoon moest pakken. Maar wannneer dan?? Eh, nu... misschien?!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat hij Donna gepakt heeft he`
Mijn god nou die heeft ook een trauma voor het leven nuquote:Op maandag 17 mei 2004 18:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jaja, was zelfs errug komisch. Menno kwam langs en noemde alle mogelijke manieren van versieren op... en niks werkte! Dus nou wist hij het ook niet meer.... Toen zei Donna dus dat hij haar maar gewoon moest pakken. Maar wannneer dan?? Eh, nu... misschien?!
Erg leuke scene!!!!!![]()
Ik dacht dat ze haar eigen huis in de brang ging steken ivm haar schulden. Ik zal wel weer niet goed opgelet hebben. En Bob & Robin komen ook weer terug? Dan staat ze heel wat te wachten.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:08 schreef babette21 het volgende:
volgende week wordt wel heftig: Cath gaat 't huis van Robin in de hens steken!!!![]()
wel leuk dat Robin en Bob weer terugkomen, had ze eigenlijk niet meer verwacht![]()
Ik dacht dat het die werkplaats van Bob en Bart was, dacht het poppenhuis te zien.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:16 schreef Shir het volgende:
Ik dacht dat ze haar eigen huis in de brang ging steken ivm haar schulden. Ik zal wel weer niet goed opgelet hebben.
Maar dat poppenhuis stond niet in het huis van Robin toch???? Dat was toch die werkplaats waar ook die schommel stond???quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:32 schreef dunn0w het volgende:
Ja je zag die Barbies.. dus het was het huis van Robin.
Volgens mij wel hoor... en die barbies lagen in het huis van Robin.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Maar dat poppenhuis stond niet in het huis van Robin toch???? Dat was toch die werkplaats waar ook die schommel stond???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |