nee maar veel mensen doen dat wel.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:00 schreef aatje88 het volgende:
Ik draag nooit zonnebrillen, ik weet eigenlijk niet waarom, gewoon geen behoefte aan. En wat is er patserig aan een zonnebril? Er zijn wel patserige zonnebrillen, maar een simpele zonnebril komt toch niet patserig over?
ook om die reden ja, maar ik heb een "gewone" zonnebril.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:04 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik draag zelf vrij vaak een zonnebril. Sowieso omdat mijn ogen zo nu en dan nogal gevoelig zijn voor wind met als gevolg dat ik traanogen krijg, en verder regelmatig voor de zon/fel licht.
Op z'n tijd moet het kunnen. Zolang je het maar niet doet als de zon in geen velden of wegen te bekennen is. Sommige mensen dragen zonnebrillen ook echt te pas en te onpas.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik vergeet altijd een zonnebril mee te nemen, hetgeen vooral met autorijden erg vervelend is.
Ook ben ik ze altijd kwijt.
Wat ik wel lekker vind is om mijn haar naar achter te doen mbv een zonnebril. Maar ja daar is een zonnebril niet voor hé?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |