abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 mei 2004 @ 18:10:52 #1
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19024639

Ik vraag me wat af. Een paar mensen die ik ken vertelden mij dat ze amper een zonnebril dragen omdat anderen dat te 'patserig' over vinden komen. Ik draag zelf ook nooit een zonnebril. De vrouwen die ik ken zeggen echter dat ze de zonnebril wel vaak dragen als extraatje, omdat het mooi staat. Bij vrouwen staat het sowieso mooi (zie hierboven)

Hoe zit dat bij jou? Draag je vaak een zonnebril? En als de zon niet schijnt dan ook? Of vind je het te patserig? En denk je als je een man ziet met een zonnebril ook 'wat is dat een uitslover' ?
pi_19027043
IK draag een zonnebril als ik lang buiten loop en er een felle zon is, beetje irritant die zon in je ogen. Naar school ofzo doe ik geen zonnebril op.
pi_19027284
Ik draag nooit zonnebrillen, ik weet eigenlijk niet waarom, gewoon geen behoefte aan. En wat is er patserig aan een zonnebril? Er zijn wel patserige zonnebrillen, maar een simpele zonnebril komt toch niet patserig over?
'It isn't the vote that counts, it's who counts the votes'
  maandag 10 mei 2004 @ 20:01:39 #4
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19027331
quote:
Op maandag 10 mei 2004 20:00 schreef aatje88 het volgende:
Ik draag nooit zonnebrillen, ik weet eigenlijk niet waarom, gewoon geen behoefte aan. En wat is er patserig aan een zonnebril? Er zijn wel patserige zonnebrillen, maar een simpele zonnebril komt toch niet patserig over?
nee maar veel mensen doen dat wel. En dan is het toch op de een of andere manier irritant
  maandag 10 mei 2004 @ 20:03:17 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_19027379
--> LIF
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 10 mei 2004 @ 20:04:59 #6
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_19027441
Ik draag zelf vrij vaak een zonnebril. Sowieso omdat mijn ogen zo nu en dan nogal gevoelig zijn voor wind met als gevolg dat ik traanogen krijg, en verder regelmatig voor de zon/fel licht.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_19028112
kdraag af en toe een zonnebril, kheb er pas nog eentje gekocht..
  maandag 10 mei 2004 @ 22:06:18 #8
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_19031647
Ben mijn net verloren *snik*
Ik heb al een boek.
pi_19031764
quote:
Op maandag 10 mei 2004 20:04 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik draag zelf vrij vaak een zonnebril. Sowieso omdat mijn ogen zo nu en dan nogal gevoelig zijn voor wind met als gevolg dat ik traanogen krijg, en verder regelmatig voor de zon/fel licht.
ook om die reden ja, maar ik heb een "gewone" zonnebril.
Niet een patserige ofzo, zou niet echt bij me passen
pi_19032244
Ik draag weleens een zonnebril op m'n hoofd (dus niet gebruikend als bril) en wanneer de zon echt fel wordt zet ik hem natuurlijk wel op. Dit doe ik natuurlijk niet als het geen mooi weer is. De bril is dus inderdaad soms wel een extra accessoire.
pi_19032247
Hangt er idd vanaf wat voor zonnebril, zijn zat "nette" zonnebrillen. Ben zelf ook nog op zoek naar een , een nette dus
pi_19032475
Ik vergeet altijd een zonnebril mee te nemen, hetgeen vooral met autorijden erg vervelend is.
Ook ben ik ze altijd kwijt.
Wat ik wel lekker vind is om mijn haar naar achter te doen mbv een zonnebril. Maar ja daar is een zonnebril niet voor hé?
#geen
pi_19033036
quote:
Op maandag 10 mei 2004 22:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik vergeet altijd een zonnebril mee te nemen, hetgeen vooral met autorijden erg vervelend is.
Ook ben ik ze altijd kwijt.
Wat ik wel lekker vind is om mijn haar naar achter te doen mbv een zonnebril. Maar ja daar is een zonnebril niet voor hé?
Op z'n tijd moet het kunnen. Zolang je het maar niet doet als de zon in geen velden of wegen te bekennen is. Sommige mensen dragen zonnebrillen ook echt te pas en te onpas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')