quote:Op zondag 16 mei 2004 22:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
weet je wat eentonig is?
3 kwart van een spel zeilen dat is eentonig...
jij kan echt noooooit maar dan ook nooooit iets positiefs zeggen of denken(behalve als het van nintendo is)...hoe kan je van 3 minuten ninja gaiden nou het hele spel beoordelen?
koop dat spel maar eerst kijken of je em dan nog eentonig vind en lege omgevingen vind hebben

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.

Heb jij hem ook?quote:Op maandag 17 mei 2004 10:20 schreef kepler het volgende:
wat is een scarab, wat kan je ermee, en waar vind je deze dingen![]()

Tuurlijk heeft Kepler hem Gijsquote:Op maandag 17 mei 2004 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij hem ook?![]()
![]()

Er liggen er in totaal 50 verstopt, ik heb er 3 gemist.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:52 schreef Tranqualizer het volgende:
hehe zit in lvl 6 en heb er nu 12 volgens mij heb ik er dan aardig wat gemst? of er komen er nog heel veel

500 zijn er echt niet hoor ... althans dat lijkt me niet. Dat betekent dat er 32 in 1 level zittenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:39 schreef Aliendrone het volgende:
Als je er 500 hebt gespaart/gevonden, dan open je NG 1 (oldskool). Dus mijn tip: Ga niet als een dwaas zo snel mogelijk alle levels door sprinten maar neem ook ff de tijd om locaties uit te kammen om die scarabs te vinden....

Ja dat heb ik dus ook... ben nu in level 7 en ik zit pas op 13 ofzo... Ik ben bang dat ik dat iets gemist heb...quote:Op maandag 17 mei 2004 10:52 schreef Tranqualizer het volgende:
hehe zit in lvl 6 en heb er nu 12 volgens mij heb ik er dan aardig wat gemst? of er komen er nog heel veel

Heb er nu 32..... zit in stage 12.... heb er vast wel een paar gemistquote:Op maandag 17 mei 2004 11:00 schreef Aliendrone het volgende:
Kheb t ff nagekeken, sorry dat ik 500 zei was een nulletje teveel
Er zijn totaal 50 scarabs door het hele spel heen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.

Nee, daar heb je later in het spel pas wat te zoeken.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:47 schreef Fuxl het volgende:
Is er nog iets in de graveyard te doen net voor de 2e eindbaas?

Hoeveel ?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:39 schreef EmjaY het volgende:
TE KOOP
Ninja Gaiden![]()
Spiksplinternieuw, ik verkoop hem omdat het toch niet mijn soort spel is.
Zeer kort meegespeeld en uiteraard in onbeschadigde staat.
Even via dit topic, zullen vast mensen meelezen die het spel nog niet hebben
Ciao

quote:Op maandag 17 mei 2004 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij hem ook?![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |