Blokken en slayen, opletten als ze gaan happen. Dan moet blokken en opzij rollen. Die vuurballen helpen ook wel goed trouwens.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:34 schreef Tim_G het volgende:
[..]
eeuuhhmm...... was dat niet dat je met die trap omhoog moest ( als je met je rug naar die deur staat links aan de overkant ) en dat gewoon doorlopen. Dan kom je vanzelf daar uit........
Vraagje level 5. Als je bij die Monastry bent...... kan je 2 kanten op. Links krijg je 4 van die fucking ontploffende dingen werpende ninja's op je nek. Als je dan door rent ( ben bang voor ze! ) kom je op een pleintje. Komen eerst een paar schietende gastjes en dan die 3 draken..... Hoe krijg ik die dood?? ik krijg er geeneens 1 dood....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Livetag: Struikrover | Mijn DVD`s | Forza!!!
Daar zit ik nu ookquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:04 schreef Bananenman het volgende:
De eindbaas van chapter 7 (Alma, nee, dat is geen spoiler vind ik) is écht lastig. Zonder twijfel de lastigste tot nu toe.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:04 schreef Gaaaast het volgende:
Net die eindbaas,Die heb ik serieus in 1x proberen klein gekregen. Wacht maar tot je tegen Alma of die Apache mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. . Maar die vond ik al super moeilijk als ik hier eens lees is dat nog niks![]()
1 andere, ik zeg niet welke, maar toen ik hem zag had ik iets van "O shit!!", en nog een keer die fiend. En dan mag je tegen Alma.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:10 schreef Gaaaast het volgende:
Hoeveel zitten er nog tussen die Fiend en Alma ?
serieusquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:04 schreef Bananenman het volgende:
De eindbaas van chapter 7 (Alma, nee, dat is geen spoiler vind ik) is écht lastig. Zonder twijfel de lastigste tot nu toe.
16 volgens mij.quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:16 schreef Gaaaast het volgende:
Hoeveel levels heeft het spel eigenlijk ?
Bijna goed, 15quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
16 volgens mij.
? Ik dacht ook 16quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bijna goed, 15
Pffft, gaat eigenlijk veel te hard danquote:Op donderdag 13 mei 2004 08:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bijna goed, 15
quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bijna goed, 15
quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bijna goed, 15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had de tweede manier gekozen, omdat ik maar 1 health elixir had.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chillmeister op 13-05-2004 16:33:13 ]
Ben ik ook mee bezig.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:18 schreef Mister_T het volgende:
*gaat maar weer eens aan chapter 5 beginnen
is dat dat grote graanmaaier of die soortgelijke nunchakus? ze heette allebei Vigoorian nogwatquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:30 schreef Tommie84 het volgende:
Ik gebruik nu vooral die Vigoorian Flail, leuke combo's die je daar uit kan toveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |