quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:34 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb hem nu ook, ff me moeder lief aangekekenIk ga nu beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik ook anderhalf uur over gedaanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:25 schreef Mister_T het volgende:
Ik krijg de einbaas van chapter 1 geen eens verslagen
Ik haalde hem nu in 1 keerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:56 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga maar weer eens die einbaas van chapter 1 proberen te halen
vond ik het makkelijkste, veel blokken en dan direct meppen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:01 schreef TC03 het volgende:
Pijl en boog zuigt ook. Gewoon slaan. Veel kijken, veel springen, elixers nemen, dan komt het wel goed.
Is wel een lastig stukje trouwens. Chapter 2 vond ik tot nu toe het lastig (die paarden en de eindbaas...).
ehquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:04 schreef Tim_G het volgende:
snap trouwens niet dat sommige hem zo heeel moeilijk vinden?? Heb nu net die 3e baas gehad...... het werd ff spannend maar de enige baas waar ik meer dan 1 x over gedaan heb is die 1e tot nu toe..... Blocken jullie verder wel?? want ik ga ik niet dood van die ventjes die je tegenkomt.........
Ik heb daar die vuurattack een paar keer gedaanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:29 schreef kepler het volgende:
dit is echt niet leuk meer....
eerst moet ik 5 minuten lopen, om binnen 1 minuut afgeslacht te worden door die dude
ik moet dichtbij blijven om niet geraakt te worden door die schoten, maar als ik te lang dichtbij blijf pakt tie beet.
morgen maar weer proberen
Ik merk zelf wel dat hoe langer je het speelt hoe makkelijker het wordt. Je groeit echt in het spelquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb 'm nu eindelijk ook... Het is zeer zeker een goed spel, maar allemachtig, wat is 't lastig... Heb de eindbaas van het eerste level na een keer of 15 verslagen en zit nu bij die paarden in het dorp...
Ik moet dit spel niet langer dan een half uur achter elkaar spelen, anders kost me dat binnenkort m'n TV (en misschien een controller)....
Maar het is wel de moeite waard, da's een ding wat zeker is
Hoe ver ben jij dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik merk zelf wel dat hoe langer je het speelt hoe makkelijker het wordt. Je groeit echt in het spel
Ga richting chapter 6quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij dan?
Schiet lekker op zit nog in 4.quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga richting chapter 6
Die vond ik pittig,.. klote ninja'squote:Op woensdag 12 mei 2004 07:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Schiet lekker op zit nog in 4.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb daar die vuurattack een paar keer gedaanVerder kan je als die aanvalt met dat schot rondjes om hem heen gaan rennen. Zo wordt je niet geraakt. Langzamerhand maak je de cirkel om hem heen kleiner en kleiner maar laat je in godsnaam niet raken door zijn grab move
![]()
Ontwijk die en combo hem,... dan weer afstand nemen...
Vaak werkt de sprong techniek ook.... X en A tegelijk en je springt richting de vijand... slash hem en spring weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |