Er zit een savepunt net voordat je de trap op gaat richting de eindbaas. Een soort standbeeld met een zwevend draakhoofdquote:Op maandag 10 mei 2004 21:15 schreef kepler het volgende:
uuhm ben volgens mij bij die eindbaas van chapter 1met die stokjes aan een touwtje
maar als je daar doodgaat moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zit een savepunt net voordat je de trap op gaat richting de eindbaas. Een soort standbeeld met een zwevend draakhoofd
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:18 schreef Rodie83 het volgende:
Nee joh Kepler, je hebt savepointsVolgens mij zit er vlak voor de baas nog 1, bij de trap in het huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
Draai continue met de rol move van hem weg en attack hem nadat hij een combo heeft gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:44 schreef kepler het volgende:
kheb hem nog niet eens geraakt![]()
het klinkt zo makkelijkquote:Op maandag 10 mei 2004 22:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Draai continue met de rol move van hem weg en attack hem nadat hij een combo heeft gedaan.
Omdat het spel fucking moeilijk is Gijsquote:Op maandag 10 mei 2004 22:21 schreef kepler het volgende:
[..]
het klinkt zo makkelijk
en waarom saved tie gewoon niet bij de baas, nu moet ik elke keer er weer naar toe lopen...
kheb zijn health nog niet eens onder de helft gekregen, en ik ben al een fucking uur bezigquote:Op maandag 10 mei 2004 22:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Omdat het spel fucking moeilijk is Gijs
quote:Op maandag 10 mei 2004 23:00 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb zijn health nog niet eens onder de helft gekregen, en ik ben al een fucking uur bezig
hmm die amulet dat is waar, ik ga die ff zoekenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:08 schreef Fuxl het volgende:
Het kostte me ook wat moeite maar het is de 3e keer toch gelukt. Ik heb alleen die amulet moeten gebruiken waarmee je weer tot leven komt.. En die verlengde healthbalk is ook wel handig..
Die vijanden er omheen cree(umlaut enzo)ren blauwe spheres.... die heb je daar nodig aangezien die je krachten teruggevenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:05 schreef kepler het volgende:
zo, nu bij eindbaas 2...
Veel rennen wegduiken en springen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:31 schreef Tranqualizer het volgende:
Dam kom niet langs die gast op dat vage paard met die ventjes die van die ballen kunnen schieten
iemand een goede manier????
Een post boven die van jouw staat een tip en wat de eindbaas zelf betreft: Rol veel en hou hem in je visie want hij steekt je en je bent fucked....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:31 schreef Tranqualizer het volgende:
Dam kom niet langs die gast op dat vage paard met die ventjes die van die ballen kunnen schieten
iemand een goede manier????
Verleng je combo door als er geen vijanden meer zijn ze te raken in de verte met een ster ofzo.... je hebt dan 4 seconden om je combos uit te breiden...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:59 schreef pkwarts het volgende:
ging ook overigens verbazend goed die ene combo... niet meer gelukt daarna....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |