van die rode bolletjes, die ik soms in kisten vindquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:26 schreef Aliendrone het volgende:
Hoe verhoog je eigenlijk die Ki van Ryu (Ki is dat balkje waar je vlammetjes hebt staan onder je health balk)? Kzit nu nog steed maar met 1 vlammetje in die Ki balk...

volgens mij vind je zo'n ding in chapter 4.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:35 schreef Aliendrone het volgende:
??? vaag kheb er nog niet 1 in een kist gevonden kheb er ooit 1tje uit een vijand gemept maar niet is verhoogd zover ik weet??

Ik heb heel zwak 2 uur lang vleermuizen lopen hakken, die beesten respawnen toch iedere keer weer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:16 schreef Gamedemon het volgende:
typisch geval van kut....
hoe kan je dan in godsnaam ooit je houten zwaard zo uber vet opgevoerd krijgen?

Niet echt maar als die volledig geupgrade is, is dat wapen ultiemquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huh? Is dat houten zwaard belangrijk?

Daar ga je het zwaar krijgen iddquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:30 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben nu bij de paarse uber bitch! Tering das moeilijk!

Ohhhquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet echt maar als die volledig geupgrade is, is dat wapen ultiem

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!

quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
bij chapter 14/15 ga je vissen haten,,,....echt....kutvissen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die vissen zijn toch ideaal?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
bij chapter 14/15 ga je vissen haten,,,....echt....kutvissen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust

En hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet echt maar als die volledig geupgrade is, is dat wapen ultiem

quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:05 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Die vissen zijn toch ideaal?Vigoorian FlailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Door combos te makenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En hoe doe je dat?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |