Het land opzich heb ik overigens helemaal niets tegen hoor. Maar als voetbalnatie...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:43 schreef ultra het volgende:
Mee eens. In alle opzichten een net-niet land en ze kijken met veel afgunst tegen Nederland aan. Daarom ook zo lekker dat ze er niet bij zijn!
Als ze daar nou enige zelfvertrouwen uit putten of een beetje meer pit zouden krijgen, maar niets daarvan. Geen enkele trots hebben die gasten met dat gekruip in de Underdog rol.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:07 schreef DIGGER het volgende:
Soms waren die Belgen zo gek nog niet hoor, 1980, 1986.
Preciesquote:Op maandag 10 mei 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
placebeau bevestigt precies waarom ik ze niet mot.
Wat een kutmentaliteit.
Op basis van het daarvoor vertoonde spel hadden we alle recht om ons al finalist te wanenquote:Op maandag 10 mei 2004 18:26 schreef placebeau het volgende:
en stop eens met zagen over die underdog rol, wij zijn gewoon slecht, en wij beseffen het.
Liever dat dan jezelf al europees kampioen noemen terwijl je de halve finale nog moet spelen.
Nou het gaat België in ieder geval niet lukken, maar dat is natuurlijk niet erg want daar ging niemand van uitquote:Op maandag 10 mei 2004 19:00 schreef Cart_man het volgende:
Ga toch.
Je hebt pas recht van spreken wanneer je de finale wint.
Daarom is Engeland ook een matig voetballand.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:00 schreef Cart_man het volgende:
Ga toch.
Je hebt pas recht van spreken wanneer je de finale wint.
Nee, jij bent niet arrogant door te beweren dat Rotterdam de mooiste stad isquote:Op maandag 10 mei 2004 18:19 schreef Cart_man het volgende:
In Nederland wonen te veel arrogante lui, die denken heel wat te zijn en in België is dat minder. Daar leren ze ook 'mindere' resultaten te waarderen.
Dat is gewoon zo.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet arrogant door te beweren dat Rotterdam de mooiste stad is
Rome, Parijs, NewYork, San Fransisco, Florence, ...quote:Op maandag 10 mei 2004 19:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo.
ik zie jullie ook graag hoor.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
placebeau bevestigt precies waarom ik ze niet mot.
Wat een kutmentaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |