Van zoveel rampen, aanslagen, oorlogen enz. Het "grootse" van de gebeurtenis zit hem imo vooral in dat het "in the greatest country on earth" gebeurde en het de hele wereld media overspoelde.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:47 schreef Sidekick het volgende:
Relatief ten opzichte van wat?
A, kijk, daar hebben we dat standaard onzin verhaaltje weer.quote:Op zondag 12 september 2004 03:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van zoveel rampen, aanslagen, oorlogen enz. Het "grootse" van de gebeurtenis zit hem imo vooral in dat het "in the greatest country on earth" gebeurde en het de hele wereld media overspoelde.
Dat het voor de Amerikanen, die nog nooit op eigen bodem zijn aangevallen, schokkend was is wel duidelijk, maar persoonlijk ga ik daar iig niet in mee. Alsof er elders niks gebeurd en of we zelf niet genoeg in ons collectief geheugen hebben zitten.
Welk onzinverhaaltje en wat zit wel diep?quote:Op zondag 12 september 2004 13:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
A, kijk, daar hebben we dat standaard onzin verhaaltje weer.
p.s. het zit wel diep hé
Kwalitatief is dat niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:40 schreef Flumina het volgende:
Ik vind het een beetje flauw om de SC van NWS bovenaan te zetten.
proberen ooit POL te overtreffen.. ooit![]()
Verneuk jij de emo-smilie evenquote:
Ja.. het origineel gaf mijn gevoel niet helemaal juist weer...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Verneuk jij de emo-smilie even
Dr.Claw heeft ook geen gezichtquote:Op woensdag 15 september 2004 12:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hoe ziet die schurk in de gadget tekenfilm er nou uit? Ik zie altijd alleen maar de arm
Tsja, dat heb je nou eenmaal met die schurk...Dr Mad heet 'ie toch?quote:Op woensdag 15 september 2004 12:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hoe ziet die schurk in de gadget tekenfilm er nou uit? Ik zie altijd alleen maar de arm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |