http://www.nieuwsblad.be/(...)8KBAG&cat=BUITENLANDquote:Non mag niet met kap op pasfoto - 08/09/2004
Een non met traditionele kap moet op dezelfde manier behandeld worden als een moslimvrouw met hoofddoek en dus kan ze niet met kap op, op haar identiteitskaart staan, zo bepaalt de Italiaanse stad L'Aquila. Even voordien was een moslimvrouw teruggezonden omdat ze een foto met hoofddoek op had aangeboden.
Na protest van de plaatselijke bisschop is er een compromis afgesloten waarbij pasfoto's met hoofddoeken van nonnen en moslimvrouwen aanvaard worden zolang hun gezichten duidelijk zichtbaar zijn. Verder is het wachten op nieuwe richtlijnen vanuit Rome.
Waarom dié smiley?quote:Op woensdag 8 september 2004 09:29 schreef zakjapannertje het volgende:
compromissen
Gelijkheid?quote:Op woensdag 8 september 2004 09:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom dié smiley?
Gelijkheid wilden we toch allemaal?
ja, ik ben daar ook niet op tegen, vandaar mijn PI bij dat berichtquote:Op woensdag 8 september 2004 09:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom dié smiley?
Gelijkheid wilden we toch allemaal?
Je moest het gewoon even uitleggen hequote:Op woensdag 8 september 2004 10:02 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja, ik ben daar ook niet op tegen, vandaar mijn PI bij dat bericht
maar bv. in sommige deelstaten van Duitsland is dit voor leraren op scholen niet het geval voor moslims voor de meeste lessen, voor andere religieuze groepen wel, er is daar dus geen gelijkheid, dus dit komt werkelijk ook voor, helaas
Het is meer een poging tot reanimerenquote:Op woensdag 8 september 2004 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
Slowchat is aliveeeeeeee
Op kleine mannenquote:Op woensdag 8 september 2004 09:58 schreef kLowJow het volgende:
Op wie kan je dan nog neerkijken? :')
Ik ben vrij klein.. wanneer kom je kijken?quote:Op woensdag 8 september 2004 10:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Op kleine mannen
Wanneer schikt het ?quote:Op woensdag 8 september 2004 10:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben vrij klein.. wanneer kom je kijken?
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
Nog nieuws?
Iets voor jou?quote:ZUTPHEN - Van de Zandschulp wil bijna uitgestorven beroep nieuwe impuls geven ,,Boeren, burgers en buitenlui, zegt het voort, zegt het voort.'' Dat wil Hendrik-Jan van de Zandschulp, de 75-jarige stadsomroeper uit Ede: zijn boodschap doorgeven maar ook zijn eeuwenoude beroep uitdragen.
Als het aan hem ligt, krijgt het omroepen ondanks de snelle communicatiemedia een nieuwe impuls. Op 3 en 4 september organiseerde zijn gilde de internationale kampioenschappen in Zutphen.
Bron
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
'Een stadsomroeper is onmisbaar'
[..]
Iets voor jou?
Kennelijk kun je van een paar opdachten per maand levenquote:Op woensdag 8 september 2004 10:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat schuift dat?
quote:Bij Van de Zandschulp heeft het omroepen een speciale plek in zijn hart gekregen. ,,Ik heb in mijn leven verschillende beroepen uitgeoefend, heb bij de post gewerkt, ben boswachter geweest. Deze maand ben ik precies twintig jaar omroeper.'' Hij krijgt een aantal opdrachten per maand. Zo is hij eens in de twee tot vier weken op Paleis Het Loo om mensen attent te maken op de bezienswaardigheden aldaar. ,,Wat ik zo mooi vind aan het beroep? Het avontuur en dat ik mensen van allerlei leeftijden uit alle lagen van de bevolking ontmoet. Ik loop door arbeidswijken, door luxe stadsdelen. De contacten die je opdoet met mensen - dat vind ik mooi. Een keer vroor het behoorlijk. Mijn handen deden pijn van de kou. Opgeven? Dat wilde ik niet. Een vrouw kwam toen naar mij toe en bood mij haar rode handschoenen aan.''
Kijk je wel uitquote:Op woensdag 8 september 2004 15:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
* strooit met one-liners
Dit is deel 5!quote:Op woensdag 8 september 2004 18:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kijk je wel uit
Het is niet de bedoeling dat het deze maand nog komt tot een deel II
quote:Op woensdag 8 september 2004 18:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kijk je wel uit
Het is niet de bedoeling dat het deze maand nog komt tot een deel II
Bemoei je er niet mee of ik wis gewoon al je postings in deze threadquote:Op woensdag 8 september 2004 18:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is deel 5!
Pas op hoor, of ik ga met je pm-en!quote:Op woensdag 8 september 2004 18:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee of ik wis gewoon al je postings in deze thread
Het is half 7quote:NOVA:Uitzending woensdag 8 september
De onderwerpen van vanavond verschijnen rond 18:00u op dit scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |