Waarom ben je niet meer op POL te zien?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yup yup. Veel koeler sinds de regen
Met jou?
Aanwezig op de achtergrondquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:51 schreef Sidekick het volgende:
Hey klojo, long time no see. Waar was je?
Sidekickquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:49 schreef Flumina het volgende:
[..]
Waarom ben je niet meer op POL te zien?
Hey jij leeft ook nogquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:45 schreef kLowJow het volgende:
Zullen we er eens een paar achter elkaar doorheen jagen?![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey jij leeft ook nog
Nog spannende dingen te meldenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]Stiekem toch nog in leven
Die string heb ik al op je site gezien...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nog spannende dingen te melden
Wat vinden jullie overigens van de nieuwe string
[afbeelding]
Kijk, de vraag was dan wel niet aan mij gericht, maar ik antwoord toch even. Je kunt beter in het progressieve niets lopen dan in deze verspilling van stof en energie.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:30 schreef Silmarwen het volgende:
Wat vinden jullie overigens van de nieuwe string
[afbeelding]
Wij zijn het geheel met elkaar eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kijk, de vraag was dan wel niet aan mij gericht, maar ik antwoord toch even. Je kunt beter in het progressieve niets lopen dan in deze verspilling van stof en energie.
Het lapje stof met 2 touwtjes heet dan ook "mode". Als het functioneel was, dan droeg het de naam: "kleding".quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:07 schreef Silmarwen het volgende:
Wij zijn het geheel met elkaar eens.
Ten eerste lijkt het mij dat dit constant afzakt. Ten tweede lijkt het mij niet fijn zitten, en ten derd zal het wel sterves duur zijn voor een lapje stof met 2 touwtjes onder je kont
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het lapje stof met 2 touwtjes heet dan ook "mode". Als het functioneel was, dan droeg het de naam: "kleding".
En het was niet eens grappig bedoelt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Goed punt!![]()
Vage dingen met XML die niemand begrijpt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:40 schreef niet_links het volgende:
Wat doen computernerds altijd ?
Gezellig toch? Dat is een toename van 50%. Dus als we solidair zijn, moeten we toch in 2050 24 miljoen mensen huisvesten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:59 schreef Sidekick het volgende:
De komende 45 jaar komen er 3 miljard mensen bij op deze planeet, volgens een Amerikaans onderzoek.
De VVD was gisteren nadrukkelijk aanwezig in NOVA, zijn die links tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 september 2004 07:07 schreef Sidekick het volgende:
Ah, kijk, een programma van het Linkse Bolwerk aka Zionistisch complot wordt gepropageerd dmv het stickyen van dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |