Akkkersloot wannabeequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
Ja, ik ben dus gisteravond een moslimfamilie tegengekomen in de snackbar. De moeder had een hoofddoekje, de man een ongetrimde baard, en de dochter had geen hoofddoek en een korte broek.
Goed, de man bestelt (was zijn vrouw soms te min om dat te doen?), dus. Hij begon met ehhhuh, en zei daarna "patatje oorlog". Hij wilde gewoon een patatje Jihad, maar wist het nog net in te slikken.
En zulke mensen lopen vrij rond in Nederland, en we blijven deze terroristen gewoon importeren.Links.
precies, de dochter verwesteren zodat ze zichzelf onverwacht kan opblazen in de bus. Laat dat mens gewoon een hoofddoek dragen, dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
Ja, ik ben dus gisteravond een moslimfamilie tegengekomen in de snackbar. De moeder had een hoofddoekje, de man een ongetrimde baard, en de dochter had geen hoofddoek en een korte broek.
Goed, de man bestelt (was zijn vrouw soms te min om dat te doen?), dus. Hij begon met ehhhuh, en zei daarna "patatje oorlog". Hij wilde gewoon een patatje Jihad, maar wist het nog net in te slikken.
En zulke mensen lopen vrij rond in Nederland, en we blijven deze terroristen gewoon importeren.Links.
Iedereen hier kan beamen dat ik geen kloon ben. Ik heb daar geen enkele reden toe, ik snap alleen niet wat je beaamt met over-de-top ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......
Die moslim greep ook naar zijn binnenzak, en ik dacht dat ik er geweest was. Hij pakte gelukkig alleen zijn beurs (die hij wrs al had gezakkerolt).quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
precies, de dochter verwesteren zodat ze zichzelf onverwacht kan opblazen in de bus. Laat dat mens gewoon een hoofddoek dragen, dan weet je waar je aan toe bent.
Die zin klopt niet babe .quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
ik snap alleen niet wat je beaamt met over-de-top ?
Je hebt het nu wel steeds over moslims enzo, maar die Bush is ook geen lievertje hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:20 schreef Sidekick het volgende:
Die moslim greep ook naar zijn binnenzak, en ik dacht dat ik er geweest was.
Saddam was erger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:28 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel steeds over moslims enzo, maar die Bush is ook geen lievertje hoor.![]()
Je maakt deze thread alvast geschikt voor POL zodat ik 'm strax een zetje die kant op kan geven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb het akkersloot-virus onder de leden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:34 schreef Dagonet het volgende:
Kutcookies Sidekick?
Hey Sil.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:18 schreef Silmarwen het volgende:
Hey de slowchat leeft weer.
Maar goed er is ook niet zo bijster veel nieuws in dit seizoen
Yup yup. Veel koeler sinds de regenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hey Sil.
Alles kewl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |