RSI (repetitive stront injury) vanwege het veelvuldig afvegen van uw bipsquote:Op maandag 10 mei 2004 14:30 schreef kastanova het volgende:
Ik ben ook al een aantal dagen snotverkouden, heb keelpijn en ben aan de slingerschijt, misschien dat het 1 met het ander te maken heeft...
Dat of RSI.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:35 schreef yvonne het volgende:
Peesschede ontsteking.
Ego is te groot voor het lichaam, zal niet de eerste zijnquote:Op maandag 10 mei 2004 14:43 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk denk ik dat je dood gaat kasta
Het zou tijd worden, dan heb ik na mijn wederopstanding eindelijk bewijs dat ik de nieuwe Messias benquote:Op maandag 10 mei 2004 14:43 schreef yvonne het volgende:
RSI is eigenlijk ook maar een verzamelnaam die ooit eens bedacht is voor allerlei klachten, waaronder ontstekingsverschijnselen.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:43 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat of RSI.
(Eerder RSI)
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het zou tijd worden, dan heb ik na mijn wederopstanding eindelijk bewijs dat ik de nieuwe Messias ben.
Hij heeft toch geen trauma gehad, behoudens overmatig rukken...quote:Op maandag 10 mei 2004 14:33 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Posttraumatische dystrofie
Zou zomaar kunnen.
Ik denk dat ik het rukken toch maar liever aan m'n vriendin overlaat, die doet het gratis, but thanx anywayquote:Op maandag 10 mei 2004 15:22 schreef KonnieKipke het volgende:
ohw, consultje kost bij mij overigens 34 euro
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:43 schreef yvonne het volgende:
hehehquote:Op maandag 10 mei 2004 15:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het rukken toch maar liever aan m'n vriendin overlaat, die doet het gratis, but thanx anyway.
Wel aan de hand van symptomen, waarna ik weer weet hoe "ernstig" het is, zodat ik kan gaan nadenken over een bezoek aan de dokter...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:39 schreef blublub het volgende:
jahen wat dacht je van een bezoek aan de dokter? die kan een goed (neurologisch) onderzoek doen. niemand kan een diagnose stellen met zulke klachten vanachter zn computer
je kan het bijvoorbeeld ook van klarinet spelen krijgen....volgens mij gitaar spelen ookquote:Op maandag 10 mei 2004 16:48 schreef yF het volgende:
Ik denk ook wel RSI, RSI hoeft ook niet per sé aan de computer verbonden te zijn toch? Is dat niet gewoon een algemene term voor pijn door een verkeerde aangewende beweging?
Ah fuck, dat is nu net 1 van de hobbies die ik niet op wil gevenquote:Op maandag 10 mei 2004 16:50 schreef Famas het volgende:
je kan het bijvoorbeeld ook van klarinet spelen krijgen....
Het is meer een luxeprobleem, ARBO-wet enzo, hij is te zwaar om door heen persoon getild te worden...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:55 schreef KonnieKipke het volgende:
MENSEN, meerdere mensen? Dus niet alleen vrouwen?
OMG, wat een openbaring
maar er is nu niemand die dat tegen je kan zeggen. er zijn zo veel dingen die je niet alleen aan symptomen kunt afleiden, er is vrijwel altijd een aanvullend onderzoek nodig. zoals ik het nu hoor zou het zowel iets onschuldigs als iets totaal niet onschuldigs kunnen zijn. maar de enige die daar wat zinnigs over kan zeggen is je arts, want die kan onderzoek bij jou verrichten en zowiezo je arm zien, wat wij hier allemaal niet kunnen. ik zou gewoon maar even gaanquote:Op maandag 10 mei 2004 16:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wel aan de hand van symptomen, waarna ik weer weet hoe "ernstig" het is, zodat ik kan gaan nadenken over een bezoek aan de dokter...
Stel dat iedereen zou zeggen "Het is een bloedprop in je armader, je arm sterft af!" dan zou ik er een beetje vaart achter zetten qua doktersbezoek, als ze echter zeggen dat het waarschijnlijk RSI is, dan kijk ik wel hoe het loopt.
M'n 6e ruggewervel is op m'n 14e verschoven en ben op een gegeven moment uit laksheid niet meer naar de huisarts gegaan, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:49 schreef prupke het volgende:
ik denk dat er een zenuw een beetje klem zit (dan krijg je ook tintelingen in je arm) Het kan zijn dat er een werveltje verkeerd zit wat die pijn kan veroorzaken.
Een keer laten kraken doet wonderen.
Waarschijnlijk wel...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n 6e ruggewervel is op m'n 14e verschoven en ben op een gegeven moment uit laksheid niet meer naar de huisarts gegaan, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Ah, die had ik nog niet!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:14 schreef jaspah het volgende:
ik denk aids
Tja, die vent beweerde ook dat als ik m'n zithouding niet aan zou passen, ik vanaf m'n 20e met een korset zou lopen, dus ik heb hem nooit echt serieus genomen...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:17 schreef prupke het volgende:
Waarschijnlijk wel...
IK moet elke dag mijn rug en nek kraken om er voor te zorgen dat ik geen tintelingen krijg.
Och, mijn lichaam is ondrtussen zo verneukt dat ik vrijwel altijd wel ergens een pijntje heb (rug, buik, keel) dus alleen het lichaamsdeel dat het meest pijnlijk is merk ik nog op...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:36 schreef Shirley het volgende:
Maar Kasta, ik weet wat voor een kutgevoel het is.
Ik moet m'n arm gaan aaien en kusjes gevenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:43 schreef navvy het volgende:
Beetje liefde en tederheid kan wonderen verrichten.
Ja, opgelost...........!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moet m'n arm gaan aaien en kusjes geven
zeg doe eens even stttt straks ga je hem nog vertellen dat massages van levensbelang zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:43 schreef navvy het volgende:
Beetje liefde en tederheid kan wonderen verrichten.
Helpt niks maar is erg lekker!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
zeg doe eens even stttt straks ga je hem nog vertellen dat massages van levensbelang zijn
Krijg ik dan geen RSI in m'n aaiarm?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Ja, opgelost...........!!
dat is van latere zorg, zorg eerst maar dat je die massage krijgt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Krijg ik dan geen RSI in m'n aaiarm?.
jij zei dat het niks helpt dus ik waag me er niet aanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:52 schreef navvy het volgende:
[..]
dat is van latere zorg, zorg eerst maar dat je die massage krijgt.
En jij neemt mijn mening serieus?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
jij zei dat het niks helpt dus ik waag me er niet aan
wel als het mij uitkomtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:55 schreef navvy het volgende:
[..]
En jij neemt mijn mening serieus?![]()
Gelijk heb je! En nu masserenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
wel als het mij uitkomt
Geef het maar op, ik ken rotsblokken waar beter mee te praten isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Gelijk heb je! En nu masseren![]()
Weer meer gaan computeren?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:41 schreef kastanova het volgende:
Ah, nee toch...
Ik computer al zo'n 6 jaar onwijs fanatiek en net nu ik minder ga computeren krijg ik RSI
Iemand ideeen om het op te lossen ofzo?
ik durf niet, straks beschadig ik iets en ik wil hem geen pijn doenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Gelijk heb je! En nu masseren![]()
Zodra je me pijn doet merk je het wel aan je dichtgeslagen oog, dus dat is geen excuusquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik durf niet, straks beschadig ik iets en ik wil hem geen pijn doen![]()
Van ogen dicht slaan kan je ook RSI krijgen, als je het maar met regelmaat en dezelfde armbeweging doet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra je me pijn doet merk je het wel aan je dichtgeslagen oog, dus dat is geen excuus.
ik ben niet bang voor mijn eigen pijn, tenslotte kastanova slaat noooit vrouwen ook niet uit zelfverdediging. Nee ik stel jouw belang vooropquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra je me pijn doet merk je het wel aan je dichtgeslagen oog, dus dat is geen excuus.
Over schoppen hebben we het nog nooit gehad, dus een knietje op je neus is toegestaanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:10 schreef Xennia het volgende:
ik ben niet bang voor mijn eigen pijn, tenslotte kastanova slaat noooit vrouwen ook niet uit
je had het over mijn oog dichtslaan, nou moet je wel consequent blijven he? Of gewoon zeggen wat je bedoeltquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Over schoppen hebben we het nog nooit gehad, dus een knietje op je neus is toegestaan.
Ik wil een Twix Icecreamquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:13 schreef Xennia het volgende:
je had het over mijn oog dichtslaan, nou moet je wel consequent blijven he? Of gewoon zeggen wat je bedoelt
je weet de weg naar de koelkastquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wil een Twix Icecream.
Je bent een verpleegster van niksquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
je weet de weg naar de koelkast
als ik jou met al je kwaaltjes moet verplegen mag ik wel ontslag nemen, want dat is een fulltimebaan!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent een verpleegster van niks.
En nu weer ontopic!
maar dan wel by proxyquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:26 schreef Finchy het volgende:
Reuma - waarschijnlijk artrose.
Anders het syndroom van Munchhausen.
Door jou waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
maar dan wel by proxy![]()
well duhquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:38 schreef Finchy het volgende:
[..]
Door jou waarschijnlijk.![]()
Ja ontopic allemaalquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent een verpleegster van niks.
En nu weer ontopic!
Ik denk ook dat het een beklemde zenuw is. Fysiotherapie en ibuprofen. Helaas moet je je arm ook rust geven. Wordt het erger door computeren?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n 6e ruggewervel is op m'n 14e verschoven en ben op een gegeven moment uit laksheid niet meer naar de huisarts gegaan, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Neuuuh, valt mee, heb er nu vrijwel geen last meer van, alleen af en toe als ik níet computer en gewoon op de bank lig ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:07 schreef ra-chel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een beklemde zenuw is. Fysiotherapie en ibuprofen. Helaas moet je je arm ook rust geven. Wordt het erger door computeren?
Hij is dood?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:54 schreef method21 het volgende:
Ik ken de iemand die dat ook had ... en die heeft t nu niet meer
Of gewoon even goed opletten HOE je zit te muizen, dan isser niks aan het handje.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:34 schreef Rnej het volgende:
rsi is alleen op te lossen door vet veel pauzes tussen computeruren in te lassen.. 45 minuten werken, 15 minuten pauze.. maar zowieso pas weer met de compu aan de gang als de pijn voorbij is, anders wordt t alleen maar erger...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |