RSI (repetitive stront injury) vanwege het veelvuldig afvegen van uw bipsquote:Op maandag 10 mei 2004 14:30 schreef kastanova het volgende:
Ik ben ook al een aantal dagen snotverkouden, heb keelpijn en ben aan de slingerschijt, misschien dat het 1 met het ander te maken heeft...
Dat of RSI.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:35 schreef yvonne het volgende:
Peesschede ontsteking.
Ego is te groot voor het lichaam, zal niet de eerste zijnquote:Op maandag 10 mei 2004 14:43 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk denk ik dat je dood gaat kasta
Het zou tijd worden, dan heb ik na mijn wederopstanding eindelijk bewijs dat ik de nieuwe Messias benquote:Op maandag 10 mei 2004 14:43 schreef yvonne het volgende:
RSI is eigenlijk ook maar een verzamelnaam die ooit eens bedacht is voor allerlei klachten, waaronder ontstekingsverschijnselen.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:43 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat of RSI.
(Eerder RSI)
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het zou tijd worden, dan heb ik na mijn wederopstanding eindelijk bewijs dat ik de nieuwe Messias ben.
Hij heeft toch geen trauma gehad, behoudens overmatig rukken...quote:Op maandag 10 mei 2004 14:33 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Posttraumatische dystrofie
Zou zomaar kunnen.
Ik denk dat ik het rukken toch maar liever aan m'n vriendin overlaat, die doet het gratis, but thanx anywayquote:Op maandag 10 mei 2004 15:22 schreef KonnieKipke het volgende:
ohw, consultje kost bij mij overigens 34 euro
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:43 schreef yvonne het volgende:
hehehquote:Op maandag 10 mei 2004 15:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het rukken toch maar liever aan m'n vriendin overlaat, die doet het gratis, but thanx anyway.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |