Ik denk dat Veissière er is vanwege zijn franse achtergrond. Maar die zal dus niet lang mee gaan aangezien frankrijk wel door zal gaan naar de volgende rondes.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jammer van Veissière, de rest zijn goede scheidsrechters, zelfs Merk en Meier als ze hun ego's niet de bovenhand laten voeren
Als Italie niet de finale haalt gun ik het hem zeker. Ik denk dat dit de beste scheids is die we ooit gehad hebben in het Internationaal voetbal.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik vrees dat je gelijk hebt mbt Veissière, ik zou Collina een finale als afscheid gunnen, maar eerlijk gezegd wil ik ook wel dat Italië de finale haalt, lastig
ja, domme regel van die leeftijdgrensquote:Op maandag 10 mei 2004 12:35 schreef Glatze het volgende:
Wat echt heel triest blijft is dat goede scheidsen door de leefdtijdsgrens moeten kappen. Colina kan nog jaren mee.
Ik mis inderdaad Wegereef.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:20 schreef tong80 het volgende:
Idd vreemd dat er geen Nederlander tussen zit.
Ivanov, Veissiere, Gonzalez, Nielsenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:30 schreef Doc het volgende:
Ik haal deze even naarVBL.
Wie zijn er tot dusver belabberd?
Collina, Merk, Michel en ook Frisk valt me mee.quote:Wie zijn er goed?
die Gonzalez beweert nog dat hij goed gefloten heeft ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
Mejuta,die scheids van Italie-Denemarken en Nederland-Tsjechie is vervroegd naar huis gestuurd,nu Meier nog.....
quote:Via persbureau Efe liet Mejuto weten erg teleurgesteld te zijn. 'Ik ben verdrietig, want volgens mij heb ik goed genoeg gepresteerd om door te gaan.'
Goed genoeg gepresteerd laat me niet lachen. In de meest onnozele kaarten geven(of in het geval van Totti niet) en het niet geven van penals daarin heeft die gepresteerdquote:Via persbureau Efe liet Mejuto weten erg teleurgesteld te zijn. 'Ik ben verdrietig, want volgens mij heb ik goed genoeg gepresteerd om door te gaan.'
Er zijn meer dan 13 wedstrijden gespeeld hoor... Het is tussen de 4 en de 5 gemiddeld....quote:Op zondag 27 juni 2004 20:24 schreef Dos37 het volgende:
De scheidsrechters van dit toernooi hebben al 133 gele kaarten en 6 rooie kaarten uitgedeeld een record. komt neer op een gemiddelde van bijna 10 per wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |