Oeh!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:33 schreef SpoilerMan het volgende:
Gestemd
bij 10k al stoppen?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]PPiaanse actie zou dat zijn
STEM DAN!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:36 schreef SuperWeber het volgende:
Ik wil geen verandering![]()
![]()
![]()
Vasthouden aan de standaard... Juist anders zijn dan de rest!!!
FEL TEGENSTANDER IS!!!!
Ga dan maar samen met PP in een hoekje staan huilen, want de verandering komt eraan...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:36 schreef SuperWeber het volgende:
Ik wil geen verandering![]()
![]()
![]()
Vasthouden aan de standaard... Juist anders zijn dan de rest!!!
FEL TEGENSTANDER IS!!!!
niet zolang wij de meeste topics openen!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:37 schreef Tierce het volgende:
[..]
Ga dan maar samen met PP in een hoekje staan huilen, want de verandering komt eraan...
NEEN!!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:37 schreef Tierce het volgende:
[..]
Ga dan maar samen met PP in een hoekje staan huilen, want de verandering komt eraan...
De PP-topic [1] - Geen GPDer meer...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:36 schreef Tierce het volgende:
Oeh!
Zal PP zich van ons afsplitsen omdat we de TT-structuur gaan veranderen??
Das dus niet zolang...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
niet zolang wij de meeste topics openen!
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:38 schreef Tierce het volgende:
[..]
De PP-topic [1] - Geen GPDer meer...
dat is 9999quote:Op maandag 10 mei 2004 13:38 schreef Cynic het volgende:
Hm, inderdaad, ik sta op 9998 posts, misschien is het dan inderdaad tijd om te stoppen oid....
Maargoed, ik ga dan ook maar eens stemmen....
Ik dacht alleen dat iedereen dezelfde optie ging kiezen, da's dus blijkbaar niet zo...
je vergeet kanker !quote:Op maandag 10 mei 2004 13:40 schreef SuperWeber het volgende:
Wat is dit GODVERDOMME nou weer voor waardeloze zooi!!!
Beetje veranderen. Waar is onze GPD mening van de oude stempel nou gebleven, waarom moeten we GODVERDOMME nou weer op die gallige KANKER gijsjes lijken. Waarom moeten wij ons nou weer zonodig aanpassen omdat er GODVERDOMME 1 zo'n GODVERDOMDE kutsub niet in de TT past!!
Waarom!!!!
Omdat wij dat zo hebben besloten...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:40 schreef SuperWeber het volgende:
Wat is dit GODVERDOMME nou weer voor waardeloze zooi!!!
Beetje veranderen. Waar is onze GPD mening van de oude stempel nou gebleven, waarom moeten we GODVERDOMME nou weer op die gallige KANKER gijsjes lijken. Waarom moeten wij ons nou weer zonodig aanpassen omdat er GODVERDOMME 1 zo'n GODVERDOMDE kutsub niet in de TT past!!
Waarom!!!!
jammer van die reeksen stop!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:38 schreef Tierce het volgende:
[..]
De PP-topic [1] - Geen GPDer meer...
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:41 schreef Dragman het volgende:
Goed man![]()
We halen alleen alle overbodige woorden weg...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:41 schreef Bosbeetle het volgende:
hey we houden wel krampachtig vast aan romeinse telling haken en een streepje
P2B2alliance !!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jammer van die reeksen stop!
for fucks sake!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:41 schreef Dragman het volgende:
Goed man![]()
Nou en...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je vergeet kanker !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |