Onzin, kanker is typisch een westerse ziekte. Komt door al die chemische troep in ons systeem.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:35 schreef P-Style het volgende:
In een derde wereldland bijv. gaan véél meer mensen met diabetes, nieraandoeningen, kanker, cara, enz. vroeg dood en blijven letterlijk de sterksten in leven.
Nee... dit is onzin! Kanker komt overal voor en bestaat al sinds de mens bestaat! (en daarvoor ook al trouwens) Deze "onderzoeken" doen je graag geloven dat het komt door chemische troep in ons systeem.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:38 schreef Luukzor het volgende:
Onzin, kanker is typisch een westerse ziekte. Komt door al die chemische troep in ons systeem.
Was een inschatting, heb ik geen bron voor. Maar ik tel dan dus in de gevallen van kanker die in mijn familie zijn geteld ook de (80%) overledenen mee.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:38 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Onzin, kanker is typisch een westerse ziekte. Komt door al die chemische troep in ons systeem.
TS: Hoe kom je d'r bij dat er in Nederland miljoenen gevallen van kanker zijn?
Nee, het zal er helemaal niets mee te maken hebben.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:43 schreef P-Style het volgende:
Deze "onderzoeken" doen je graag geloven dat het komt door chemische troep in ons systeem.
Tuurlijk komt het overal voor, maar relatief vaker in westerse landen. Het komt door een aantasting van het dna in een cel. Kan dus ook door ze zon komen en daar hebben afrikanen geen gebrek aan. Maar ook door vet eten, roken alcohol en al die dingen waar wij westerlingen geen genoeg van kunnen krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:43 schreef P-Style het volgende:
Nee... dit is onzin! Kanker komt overal voor en bestaat al sinds de mens bestaat! (en daarvoor ook al trouwens) Deze "onderzoeken" doen je graag geloven dat het komt door chemische troep in ons systeem.
Dat komt omdat het hier vaker de diagnose wordt gesteld en het hier vaker geregistreerd wordt.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:49 schreef Luukzor het volgende:
Tuurlijk komt het overal voor, maar relatief vaker in westerse landen.
Dit valt reuze mee!quote:Het komt door een aantasting van het dna in een cel. Kan dus ook door ze zon komen en daar hebben afrikanen geen gebrek aan.
quote:Maar ook door vet eten,
dat dan weer wel...quote:roken
Oh?quote:alcohol
Zoals?quote:en al die dingen waar wij westerlingen geen genoeg van kunnen krijgen.
Lol p-style, alcohol is chemische troep (wel lekker) daar kun je kanker van krijgen. Vet (ook lekker) vervuilt je lichaam, lever en bloed daar kun je kanker van krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:54 schreef P-Style het volgende:
blablablabla
OVERMATIG vetgebruik is verkeerd ja, het blijft een essentiele stof voor ons lichaam hoor..quote:Op maandag 10 mei 2004 10:58 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Lol p-style, alcohol is chemische troep (wel lekker) daar kun je kanker van krijgen. Vet (ook lekker) vervuilt je lichaam, lever en bloed daar kun je kanker van krijgen.
Niet praten als je onwetend bent.
En daarnaast is het zo dat mensen lin het westen langer leven en dus meer kans hebben om kanker te ontwikkelen.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:49 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het overal voor, maar relatief vaker in westerse landen. Het komt door een aantasting van het dna in een cel. Kan dus ook door ze zon komen en daar hebben afrikanen geen gebrek aan. Maar ook door vet eten, roken alcohol en al die dingen waar wij westerlingen geen genoeg van kunnen krijgen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:58 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Lol p-style, alcohol is chemische troep
Man, dat is de grootste onzin die je nu verkondigd.quote:Niet praten als je onwetend bent.
Ik neem aan dat je bedoelt een laag verzadigd vet gehalte en een relatief hoog onverzadigde vetzuren gehalte.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:07 schreef Luukzor het volgende:
één is met een laag vet- en
dat en men overleeft ziekte. Ziekte is niet meer terminaal, maar wordt chronischquote:Op maandag 10 mei 2004 11:16 schreef Aventura het volgende:
Hm ,ik ken niemand in mijn nabije omgeving met een ziekte.
Ik heb misschien wel een theorie die dit verschijnsel kan verklaren: misschien zijn de manieren waarop een diagnose kan worden gesteld, wel gewoon verbeterd en komen aandoeningen gewoonweg vaker aan het licht?
Tuurlijk is alcohol een natuurproduct. Toch is het een feit dat overmatig gebruik ervan kankerverwekkend is. Eigenlijk is dat met alles als je er te veel van gebruikt. De meeste gevallen van slokdarmkanker word veroorzaakt door roken en te veel alcoholquote:Op maandag 10 mei 2004 11:14 schreef mvt het volgende:
Man, dat is de grootste onzin die je nu verkondigd.
Je hebt 2 soorten energieverbranding in je lichaam. Met en zonder zuurstof.
De anaerobe (zonder zuurstof) "verbranding" van glucose kan met als eindproduct melkzuur OF alcohol. puur natuur dus.
overmatig gebruik van water is ook slecht voor jequote:Op maandag 10 mei 2004 11:23 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Tuurlijk is alcohol een natuurproduct. Toch is het een feit dat overmatig gebruik ervan kankerverwekkend is. Eigenlijk is dat met alles als je er te veel van gebruikt. De meeste gevallen van slokdarmkanker word veroorzaakt door roken en te veel alcohol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |