quote:Op zondag 9 mei 2004 22:44 schreef Scandalous het volgende:
Niet meer doen gekkie
Je moet natuurlijk niet je uiteindelijke doel uit 't oog verliezen, hè...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:46 schreef bart1986 het volgende:
oke, dus volgende keer wat rustiger aan en dan zou er geen probleem moeten zijn? Keb wel flinke " teugen" genomen ja...
Maar daar raak je op den duur wel gewend aan ofzo?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
Dat is de normale reactie van je hersenen als je het zwaar giftige koolmono-oxide wat bij de verbranding van tabak vrijkomt inademt.
Ik dacht dat de de reactie is van je hersenen op de veranderde zuurstof/CO2-verhouding van de lucht die je binnenkrijgt.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
Dat is de normale reactie van je hersenen als je het zwaar giftige koolmono-oxide wat bij de verbranding van tabak vrijkomt inademt.
Dat kun je beter aan iemand vragen die rookt, maar ik geloof van wel.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:51 schreef bart1986 het volgende:
[..]
Maar daar raak je op den duur wel gewend aan ofzo?
Ongeveer...minder zuurstof en CO2, meer giftige rommel.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik dacht dat de de reactie is van je hersenen op de veranderde zuurstof/CO2-verhouding van de lucht die je binnenkrijgt.
Je bent niet elke keer duizelig als je een sigaret opsteekt hoor. Alleen als je heel weinig gegeten hebt of als je je heel erg ingespannen heb.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan iemand vragen die rookt, maar ik geloof van wel.
Het heet toch niet voor niets een 'joint'...gezellig delen met iemand en zelf wat minder diep inhaleren.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:57 schreef bart1986 het volgende:
dat word volgende keer dus een half jointje, zouden ze die ook verkopen in de shop, ben bang van niet...
De verhouding O2/CO2... Meer CO2, minder zuurstof, dacht ik...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:56 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ongeveer...minder zuurstof en CO2, meer giftige rommel.
Zeg dat je ook tegen iemand die voor de eerste een biertje drinktquote:Op zondag 9 mei 2004 22:44 schreef Scandalous het volgende:
Niet meer doen gekkie
Hij kan best de wiet gevoeld hebben, maar door het feit dat het de eerste keer was een dergelijke reactie teweeg brengen.. (Als in eerste keer roken & eerste keer blowen).. Dan IS duizeligheid (en soms misselijkheid) de reactie op wiet.. De spanning van de eerste keer kan hier ook mee te maken hebben.. (gevoelsmodus versterkend.. )quote:Op maandag 10 mei 2004 00:35 schreef Schum1 het volgende:
Hmm, haal je voorgedraaide?
Het was je eerste keer?
Je was alleen maar duizelig?
Bij antwoord "ja" op alle vragen; je hebt alleen wat van de tabak gevoeld, weinig tot niets van de wiet dan. Draai voortaan zelf, met je eigen verhouding(en). En rook voor het roken van de joint gewoon een normale sigaret, om even aan een sigaret te wennen.
Veel plezier verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |