abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19006372
Gisterenavond voor de eerste keer geblowed en ik was daarna enorm duizelig.
Als ik gewoon rustig zat ging het wel maar toen ik opstond om te gaan lopen was ik enorm
duizelig. Is dit normaal als je de eerste keer blowed of kan ik simpelweg niet tegen de wiet ofzo?
pi_19006417
rook je wel?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_19006441
nee nog nooit gerookt, dus voor roken en blowen eerste keer
  zondag 9 mei 2004 @ 22:44:53 #4
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_19006469
Niet meer doen gekkie
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_19006495
Als je niet rookt en je neemt 'n flinke "teug" aan 'n sigaret ben je ook flink dizzy... Als je dan al niet over je nek gaat.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_19006521
oke, dus volgende keer wat rustiger aan en dan zou er geen probleem moeten zijn? Keb wel flinke " teugen" genomen ja...
  zondag 9 mei 2004 @ 22:47:42 #7
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_19006553
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:44 schreef Scandalous het volgende:
Niet meer doen gekkie
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zondag 9 mei 2004 @ 22:48:46 #8
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_19006579
Het komt gewoon omdat je niet rookt.
Na een tijdje ga je er wel aan wennen.
Gewoon wat rustiger aan doen in het begin.
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
pi_19006587
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:46 schreef bart1986 het volgende:
oke, dus volgende keer wat rustiger aan en dan zou er geen probleem moeten zijn? Keb wel flinke " teugen" genomen ja...
Je moet natuurlijk niet je uiteindelijke doel uit 't oog verliezen, hè...
pi_19006592
Dat is de normale reactie van je hersenen als je het zwaar giftige koolmono-oxide wat bij de verbranding van tabak vrijkomt inademt.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_19006609
nee maar mijn uiteindelijke doel is toch echt om relaxed te worden maar niet om hartstike duizelig te worden, dan kan ik net zo goed twee minuten rondjes gaan draaien ofzo
pi_19006639
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
Dat is de normale reactie van je hersenen als je het zwaar giftige koolmono-oxide wat bij de verbranding van tabak vrijkomt inademt.
Maar daar raak je op den duur wel gewend aan ofzo?
pi_19006653
en zorg dat je gegeten hebt
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_19006675
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik dacht dat de de reactie is van je hersenen op de veranderde zuurstof/CO2-verhouding van de lucht die je binnenkrijgt.
pi_19006697
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:51 schreef bart1986 het volgende:

[..]

Maar daar raak je op den duur wel gewend aan ofzo?
Dat kun je beter aan iemand vragen die rookt, maar ik geloof van wel.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_19006776
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik dacht dat de de reactie is van je hersenen op de veranderde zuurstof/CO2-verhouding van de lucht die je binnenkrijgt.
Ongeveer...minder zuurstof en CO2, meer giftige rommel.
pi_19006806
dat word volgende keer dus een half jointje, zouden ze die ook verkopen in de shop, ben bang van niet...
  zondag 9 mei 2004 @ 22:59:27 #18
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_19006848
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:53 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Dat kun je beter aan iemand vragen die rookt, maar ik geloof van wel.
Je bent niet elke keer duizelig als je een sigaret opsteekt hoor. Alleen als je heel weinig gegeten hebt of als je je heel erg ingespannen heb.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_19006892
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:57 schreef bart1986 het volgende:
dat word volgende keer dus een half jointje, zouden ze die ook verkopen in de shop, ben bang van niet...
Het heet toch niet voor niets een 'joint'...gezellig delen met iemand en zelf wat minder diep inhaleren.
pi_19007495
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:56 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Ongeveer...minder zuurstof en CO2, meer giftige rommel.
De verhouding O2/CO2... Meer CO2, minder zuurstof, dacht ik...

Als je op internet zoekt, "blijkt" er geeneens CO2 in sigarettenrook te zitten! Enkel nog koolstofmonoöxide en 'n paar duizend giftige stoffen...

Zou de wereld wel snel van de verstokte rokers afhelpen, als dat zo zou zijn...
  zondag 9 mei 2004 @ 23:38:56 #21
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_19007785
GC >> Lif
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_19008878
Hmm, haal je voorgedraaide?
Het was je eerste keer?
Je was alleen maar duizelig?

Bij antwoord "ja" op alle vragen; je hebt alleen wat van de tabak gevoeld, weinig tot niets van de wiet dan. Draai voortaan zelf, met je eigen verhouding(en). En rook voor het roken van de joint gewoon een normale sigaret, om even aan een sigaret te wennen.

Veel plezier verder.
3, 5, 8, the therms of life!
pi_19011418
Was het hasj of wiet? Van wiet voel ik namelijk geen klooi, maar als ik hasj rook word ik duizelig en ga ik op en neer zitten wippen waardoor het voor andere mensen het vast lijkt of ik gespoten heb
pi_19011435
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:44 schreef Scandalous het volgende:
Niet meer doen gekkie
Zeg dat je ook tegen iemand die voor de eerste een biertje drinkt
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_19011485
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:35 schreef Schum1 het volgende:
Hmm, haal je voorgedraaide?
Het was je eerste keer?
Je was alleen maar duizelig?

Bij antwoord "ja" op alle vragen; je hebt alleen wat van de tabak gevoeld, weinig tot niets van de wiet dan. Draai voortaan zelf, met je eigen verhouding(en). En rook voor het roken van de joint gewoon een normale sigaret, om even aan een sigaret te wennen.

Veel plezier verder.
Hij kan best de wiet gevoeld hebben, maar door het feit dat het de eerste keer was een dergelijke reactie teweeg brengen.. (Als in eerste keer roken & eerste keer blowen).. Dan IS duizeligheid (en soms misselijkheid) de reactie op wiet.. De spanning van de eerste keer kan hier ook mee te maken hebben.. (gevoelsmodus versterkend.. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')