LOLquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Doorgaans is het met één L, dat terzijde
De Vanquish is zeker weten geen DB7 GT. En al helemaal niet familie van de DB7 serie. Het is een alleen op zich staand project. Stel dat het wel een DB7 model was. Had die naam er in gestaan.quote:Op donderdag 13 mei 2004 02:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
\Db7 GT
Klopt, je hebt de DB7 Vantage, DB7 GT/GTA, DB9 en V12 Vanquish.quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De Vanquish is zeker weten geen DB7 GT. En al helemaal niet familie van de DB7 serie. Het is een alleen op zich staand project. Stel dat het wel een DB7 model was. Had die naam er in gestaan.
Ik heb het nog even gevraagt aan een grote AM freak. En tevens bezitter van een DB7. En die vertelde ook dat het TOTAAL geen model is uit de DB7 serie.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef ook_gek het volgende:
=knip=
Veel plezier![]()
Als je nou even leest dan zal je zien dat hij nog mee doet. En ook weer dit jaar.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:25 schreef Rio het volgende:
http://www.kimble.org/
Doet deze gast ook nog mee? Doet hij uberhaupt nog iets?
Toch jammer eigenlijk dat 'ie in een Turkentaxi rijdtquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je nou even leest dan zal je zien dat hij nog mee doet. En ook weer dit jaar.
Nieuw filmpje
http://stefansrestaurante.hypermart.net/pics/M3/PayToll_Exit.wmv
hier heb je kimble
[afbeelding]
En wie is dan Ali Gquote:Yeah, it's one of my favourite movies. The guy in the Koenigsegg is Arthur Chirkinian. Obviously he has a great personality, and plenty of money. And he doesn't like the cops. 240 mph is one heck of a speed on public roads. I think Mr. lonman and Arthur have something in common.
The fellow in the Lambo is "Dr. E" aka Eyhab Jumean. He is a secretive businessman from Jordania. He has nice gadgets in his car: a GPS speedo, a radar detector, a jammer...
die dude met de gadgets was toch die ene met z'n spikey muts en enorme zonnebril? Die toen ook wat banden aan gort had geredenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:35 schreef ook_gek het volgende:
Kimble kan niet in een andere Ferrari BV rijden. Past hij niet in
Hij heeft ook nog een super strakke audi A8 me echt alles er in.
Effe iets leuks over de race vorigjaar. Speciaal voor Ultimora.
[..]
En wie is dan Ali G
HEt gaat om het stukje van de Lambo ultimora![]()
Jep dat is die gast in die lambo die effe wat banden aan gort rijdquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
die dude met de gadgets was toch die ene met z'n spikey muts en enorme zonnebril? Die toen ook wat banden aan gort had gereden
overigens is 240 mp/h wel absurd snel: 384 km/h!
Whehe, die ja, redelijk voorspelbaar, doch grappigquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jep dat is die gast in die lambo die effe wat banden aan gort rijd
En met die banden spanning dan? 2,3 bar voor onder de 280. En 3,2 bar voor 280 en er boven. Mooi doe dan maar 3,2 bar zou ik zo zeggen
Volgens mij niet hoor, zijn wel allemaal slicke glibberjongens + ze komen uit london, miss bedoelde Ulti dat ze erop leken?quote:En Ultimora had het er over dat die gasten in die koeningscc ding. 1 er van ali G is. Ik herken hem niet
Ik heb ook nooit gezegd dat ik die lambo dude niet top vond, ik vond hem een van de betere 'acteurs' in de film zeg maar. Hoe hij met die moeie oogjes uit z'n machine staptequote:Op donderdag 13 mei 2004 21:50 schreef ook_gek het volgende:
Je kan zeggen wat je wil. MAar ik vind die gast in die lambo een top gozer.
Gewoon aardig en normaal
En dat grietje in die lambo dan. Lekker door rijden Haalt die koeningsbla bla bla in effe terug schakelen naar z,n 2 en VOL dat gas er op
En die gasten bij gast van jack ass dan![]()
Ik wil naar een gay bar. Maar m,n vrouw mag het niet weten![]()
BTW, ik heb die film dus vanmiddag pas gezien, echt geweldigquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:59 schreef ook_gek het volgende:
Ryann Dunn met Dimitri zijn meesterlijk. Met dat bellen. GEWELDIG gewoon.
Die dimitri kan zo goed lullen. Mag ik je tel nummer
Nee totaal anders. Dat is meer rijden en rijden.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
BTW, ik heb die film dus vanmiddag pas gezien, echt geweldigBen nu bezig met MIschief 3000 aan het downloaden, is dat ook zoiets?
Mooi, het gaat in the end natuurlijk om het rijdenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee totaal anders. Dat is meer rijden en rijden.
Veel meer actie. En echt super om naar te kijken.
Ze rijden in die film hard. ECHT hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |