quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:29 schreef Webdevel het volgende:
De vorige pagina is er dus getuige van waarom ik niet tientallen foto's in één post zette... Die pagina is een absolute no-go voor mijn computer geworden.
Eén van de mederijders in de Reyland Cosworth had meer dan 100 hechtingen nodig.
[..]
Hij was hacker, hij heeft destijds een bedrijf op gezet waarmee hij grote bedrijven hielp met computerbeveiligingen , daar heeft hij gruwlijk veel geld mee verdiendquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:31 schreef -Muse- het volgende:
Die kimle is dus een hacker? Of waarom is ie nou zo "beroemd" en rijd ie elke dag een andere dikke mercedes??
Hij heeft het grootste en duurste prive jacht ter wereldquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:57 schreef bbrother het volgende:
Haha vandaar die big fat ass vliegtuigen van hem, megacar's en whatever
Maargoed, het raakt een keer op .. of hij moet dat bedrijf nog hebben
denk je er wel aan dat hij een periode strontarm is geweest door de vele rechtzaken die die aan de broek heeft gehad na zijn hack periode.....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:48 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Hij was hacker, hij heeft destijds een bedrijf op gezet waarmee hij grote bedrijven hielp met computerbeveiligingen , daar heeft hij gruwlijk veel geld mee verdiend
Hij heeft ook een auto dealer. Waar hij de top van de top auto,s verkooptquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk je er wel aan dat hij een periode strontarm is geweest door de vele rechtzaken die die aan de broek heeft gehad na zijn hack periode.....
de laatste tijd stroomt het geld weer binnen door al zijn projecten....
En hij heeft een gepatenteerd phone-banking systeem ogpestart.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:48 schreef RicXDesign het volgende:
Hij was hacker, hij heeft destijds een bedrijf op gezet waarmee hij grote bedrijven hielp met computerbeveiligingen , daar heeft hij gruwlijk veel geld mee verdiend
Dat sowieso niet, want die is van een Sheik.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij heeft het grootste en duurste prive jacht ter wereld![]()
Download die reisjes maar eens van hem naar monaco op z,n site.
Daar doet hij een prive gumball met z,n vrienden
bij mij gaat ie op 7,5 kb/secquote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:03 schreef bbrother het volgende:
[..]
http://www.womble.co.nz/gumball/playersrun.mpg
100 MB @ 25 kb/sec hier
En eentje die niet herkenbaar wil zijn...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:01 schreef Scat-man het volgende:
Deze Gumballer hoeft z'n boetes niet te betalen, hij is diplomaat (CD).
[afbeelding]
Rebecca Loos is toch ook dochter van een diplomaatquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:48 schreef itsontoday het volgende:
[..]
En eentje die niet herkenbaar wil zijn...
Anders lees je het topic even door. Het antwoord staat er al een keer of 24quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:56 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Rebecca Loos is toch ook dochter van een diplomaat
Maar ff over die Kimble.org als ik die site moet geloven zwemt die gast in het geldmaar weet ook iemand wat nu dan zoal doet
hij zal blijkbaar best veel geld hebben
![]()
Goh weer zo'n bekende domme Fok opmerking, denk jij nou echt dat ik dat nie gelezen hebquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even door. Het antwoord staat er al een keer of 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |