Is dit die olie mafkees met die MEGA veel auto,squote:Wow:
"There was a white Gamballa Porsche Cayanne being driven by the prince of Saudi Arabia. Evidently he actually called Dan and said he had a private Jet waiting at the airport in Marakesh to fly Lee out of the country if required. HOW FUCKING COOL IS THAT!!!!!!! "
From the Ford Cosworth site.
Mijn bronquote:Op maandag 10 mei 2004 21:59 schreef Sphinx2K het volgende:
die porsche die 206 MPH reedt was niet lonman in zn GT2 maar bassman oid in een RUF turbo...
Lijkt me niet tochquote:Op maandag 10 mei 2004 22:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
De sultan van Brunei bedoel je?
Ja, jij had het over die olie mafkees met MEGA veel auto'squote:Op maandag 10 mei 2004 22:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch
Hij is auto freak nummer 1. Dus ik zal het niet gek vinden.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat hij daar te zoeken heeft weet ik verder ook niet
Het zóu kunnen jaquote:Op maandag 10 mei 2004 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is auto freak nummer 1. Dus ik zal het niet gek vinden.
Prive vliegtuig is ook echt iets voor hem.
Dus wat dat betreft!!!!
kan je hier linkjes neer gooien. Ik heb niet zo veel tijd om alles te zoeken.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:51 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wat is het weer gaaf zeg, ben overal verslagen tot nu toe aan het lezen. Zooooo ruig
ik wil je niet laten huilen. Maar die is kapot geredenquote:Op maandag 10 mei 2004 22:43 schreef Steve-O het volgende:
Kanker die gemballa cayenne
LOLquote:Op maandag 10 mei 2004 23:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil je niet laten huilen. Maar die is kapot gereden
jepquote:Op maandag 10 mei 2004 23:31 schreef ThaFreak het volgende:
damm is de ford gecrashed????
eve reclame voor pta gemaaktquote:Op maandag 10 mei 2004 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jep
'Cannonball Run' op Spaanse snelweg
damm de hele auto hadden ze geprepareerd met speciale endurance motor en liggen ze er nu al uit....quote:Op maandag 10 mei 2004 23:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ja, totaal nix meer van over. De berijders zijn oke, maar 1 van de 2 (Lee) heeft superveel hechtingen enzo. Heb ergens plaatjes gezien en er was nix van over. Weet ff niet meer waar
thread over de crash
zou je zo veel mogelijk info hier willen zetten?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ja, totaal nix meer van over. De berijders zijn oke, maar 1 van de 2 (Lee) heeft superveel hechtingen enzo. Heb ergens plaatjes gezien en er was nix van over. Weet ff niet meer waar
thread over de crash
over de crash, of over alles wat ik kan vinden?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zou je zo veel mogelijk info hier willen zetten?
zo veel mogelijk gumball nieuws.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
nu al uit?? Hij is vandaag afgelopen hoor. De skyline (ook van redline) heeft het wel gered
[..]
over de crash, of over alles wat ik kan vinden?
? vandaag???quote:Op maandag 10 mei 2004 23:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
nu al uit?? Hij is vandaag afgelopen hoor. De skyline (ook van redline) heeft het wel gered
[..]
over de crash, of over alles wat ik kan vinden?
Nee, in de nieuwspost hier op Fok stond iets over het filmfestival in Cannes wat dan begint, maar dat is volgens mij ook al morgen en niet de 12e.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
? vandaag???
ze zouden toch pas de 12de aankomen??
quote:Complete Write Off. Left the road and rolled 4 times. Speed is uncertain but going by the speeds they were travelling at previously I wouldn't be surprised if they were doing 150+. The passanger wasn't wearing his harness . Luckily he will be ok despite being thrown clear of the car. He need over 100 stitches. The driver is fine also.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |