Mja maarja probeer dat maar eens te krijgen in Zwolle op zondagavond:quote:Op zondag 9 mei 2004 22:07 schreef blublub het volgende:
Waxje, ibuprofen kun je al jaaaaren gewoon bij de drogist krijgen hoor.
paracetamol werkt bij mij ook niet zo goed meer, dus ik gebruik al superlang ibuprofen 400 (alhoewel er wel het een en ander gezegd kan worden over het gebruik van NSAID's maar goed, ik gebruik ze toch want het is het enige wat echt werkt bij mij)
quote:Elk weekend gaan wij via Harderwijk met de NS in richting Zwolle
En dan kruisen wij de IJssel na de Treisberg in de buurt van Oldeneel
Vanaf daar zien wij hem staan, de Peperbus, die fraaie laat-gotieke bollen
Daar hep ie Zwolle en mijn hart begint te juichen in mijn dikke Haagse keel
Zwolle zonder dolle
Is een einde stad
Want ze houden niet van hollen
Niet van grappen en van grollen
Nergens anders dan in Zwolle gaan ze zo vroeg plat
Als ik moe ben van het dolle
In die leipe boordevolle van de scholle koppe bolle
Haagse binnenstad
Dan ken ik met de trein
In twee uur tijd in Zwolle zijn
Eerst wat kijken bij de mooie winkels in de Dieserstraat, de Promenade
En daarna een stukkie stappen langs de Melkmacht en de oude Sassepoort
's Avonds dansen in de Roos en in de Handschoen nog een sjieke karbonade
Meer valt in Zwolle niet te mollen, want in Zwolle leven ze zoals het hoort
Zwolle zonder dolle
Wat een einde stad
Want ze houden niet van hollen
Niet van grappen en van grollen
Nergens anders dan in Zwolle gaan ze zo vroeg plat
Als ik moe ben van het dollen
Haagse binnenstad
Dan ken ik met de trein
Ik bedoel, vergelijk nou voor de gein 'ns FC De Haag met PEC Zwolle!
Ken je niet vergelijken!
Hè, en hoe je ken rollebollen in Zwolle
Snollen in Zwolle?
Die zitten d'r niet
Parkeercontrole in Zwolle?
Die staan d'r niet
Neem nou eens de hondedrollen in Zwolle?
Die leggen d'r niet
Dus als ik moe ben van het dollen
Haagse binnenstad
Dan ken ik met de trein
Zien wij u binnenkort ook eens in Zwolle?
Zwolle, het De Haag van Overijssel
Het woord Gods kan je toch niet vaak genoeg horen?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:08 schreef Vlarp het volgende:
O my God!
Ik dacht dat ik net van al het kerkelijke af was...
Gezellig he?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:08 schreef Vlarp het volgende:
O my God!
Neehee! Dat mag niet! Gewoon blijven doenquote:Op zondag 9 mei 2004 22:08 schreef Vlarp het volgende:
O my God!
Ik wil ook naar Zwollequote:Op zondag 9 mei 2004 22:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja maarja probeer dat maar eens te krijgen in Zwolle op zondagavond:
[..]
Met ham, kaas en ketchup aub..quote:Op zondag 9 mei 2004 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Jongens, wie wil???
*hosti's uitdeel*
Ik ben er nuquote:Op zondag 9 mei 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Zwolle
Ga je toch.. tis toch heuvelaf.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Zwolle
Neenee, lichaam van ggggristus, puur en reinquote:Op zondag 9 mei 2004 22:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Met ham, kaas en ketchup aub..
Ik ben niet gedoopt.. dan mag het niet toch?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neenee, lichaam van ggggristus, puur en rein
En wegspoelen met wodkaquote:Op zondag 9 mei 2004 22:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neenee, lichaam van ggggristus, puur en rein
ah joh, gewoon slikken, niks aan de handquote:Op zondag 9 mei 2004 22:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben niet gedoopt.. dan mag het niet toch?![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ah joh, gewoon slikken, niks aan de hand
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ah joh, gewoon slikken, niks aan de hand
NEE!!. Heiden!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben niet gedoopt.. dan mag het niet toch?![]()
Heiden? Ik! They don't call me Titatimmah for nothingquote:Op zondag 9 mei 2004 22:24 schreef Cazman het volgende:
[..]
NEE!!. Heiden!!!
rrroooode wijn....!!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En wegspoelen met wodka
*hik*
Ik ook niet. Blij toequote:Op zondag 9 mei 2004 22:27 schreef Idril-2 het volgende:
* Cazman is ook niet gedoopt
Oeh! wijn!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
rrroooode wijn....!!
(waar ik nu niet aan moet denken eigenlijk...)
Beavje natuurlijk wel. Limburg enzo.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:27 schreef Idril-2 het volgende:
* beaverhausen is ook niet gedoopt
*ook doe*quote:Op zondag 9 mei 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! wijn!
*fles open trek*
* water drink *quote:Op zondag 9 mei 2004 22:31 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
*ook doe*![]()
Lucht op he?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:30 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!
Zo, dat moest er ff uit
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:31 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
*ook doe*![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:30 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!
Zo, dat moest er ff uit
Nou, zijn autoradio is uit de auto gejat dus ik denk da ie wel harder schreeuwtquote:Op zondag 9 mei 2004 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]als pup dat leest.........
wat is dat???????quote:Op zondag 9 mei 2004 22:29 schreef Timmah het volgende:
* weer helemaal dubbel ligt *
http://www.pinkystar.com/pds/contents/solo/200401/ttws3.wmv
Ik vind dit filmpje echt geweldig
aaawwww wat klote!!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, zijn autoradio is uit de auto gejat dus ik denk da ie wel harder schreeuwt
Ik heb werkelijk geen idee..quote:Op zondag 9 mei 2004 22:38 schreef blublub het volgende:
[..]
wat is dat???????
wel heel leuk maar wie zijn t wat doen ze waarom enzo???
Ze moeten jullie wel hebben he? Een paar maanden terug alle spullen uit de auto gejat, nu de autoradio..quote:Op zondag 9 mei 2004 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, zijn autoradio is uit de auto gejat dus ik denk da ie wel harder schreeuwt
Niet iedereen woont in Zwolle of Dinxperdinges Waxje.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwww wat klote!!!!ruitje ingetikt en alles???
en hij zegt dan geen gvd, maar gewoon: ,,Aaahh wat jammer! Dat is balen zeg! Autoradio weg!! Tsssss....."
"Potjandikkie, is dat even een tegenvallertje he! Nou moe!"quote:Op zondag 9 mei 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwww wat klote!!!!ruitje ingetikt en alles???
en hij zegt dan geen gvd, maar gewoon: ,,Aaahh wat jammer! Dat is balen zeg! Autoradio weg!! Tsssss....."
Dat krijg je als je goede smaak hebt voor spullen, dan wil iedereen die hebbenquote:Op zondag 9 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze moeten jullie wel hebben he? Een paar maanden terug alle spullen uit de auto gejat, nu de autoradio..![]()
Sjezus zeg .... Wat een Gedoe.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:45 schreef Ang3l het volgende:
heel verhaal
De politie is je beste vriend. Je moet ze alleen niet bellen.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[...]
*walg*
Maar dan laten ze wel Madonna liggen.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat krijg je als je goede smaak hebt voor spullen, dan wil iedereen die hebben![]()
Pcies.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De politie is je beste vriend. Je moet ze alleen niet bellen.
brrr, ik blijf lekker op het platteland wonenquote:Op zondag 9 mei 2004 22:45 schreef Ang3l het volgende:
<horrorverhaal>
En de cd wisselaar in de kofferbak met de hele tori amos collectie... OEF!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dan laten ze wel Madonna liggen.
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:29 schreef Timmah het volgende:
Lekker tussen de koei'n en de achterdeur openlaten enzo.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:55 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
brrr, ik blijf lekker op het platteland wonen
en ga nu slapen.welterusten allemaal!
Pfff... da's boffen. Of Tori doet het niet zo lekker op de illegale markt.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de cd wisselaar in de kofferbak met de hele tori amos collectie... OEF!
Die was in Antwerpen de dans toen ook al ontsprongen... en toen stond de kofferbak nog wel wagenwijd open!
Nou, ik woon ook op een boerderie maar ik laat de achterdeur toch echt niet open! Niet bewust dan...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lekker tussen de koei'n en de achterdeur openlaten enzo.
Dat smeerde je eerst toch in je haar?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
*kalmeer met red valley chocolate tea*
EN wie zegt jou dat ik dat stem? Je glazen bol uit de andere dimensie?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
vooral GroenLinks en PVDA blijven stemmen Ang3l
you've been talking to TwoFlowerquote:Op zondag 9 mei 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN wie zegt jou dat ik dat stem? Je glazen bol uit de andere dimensie?
Volgens mij doebn cd's het tegenwoordig sowieso niet zo goed op de illegale markt, met al die kopies en zo. Tis dat delerium, karma, cd 2 in de cd speler zat, want cd 1 lag in het kastje en die hebben ze laten liggen.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pfff... da's boffen. Of Tori doet het niet zo lekker op de illegale markt..
nee, af en toe volg ik je psychoses op fokquote:Op zondag 9 mei 2004 23:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you've been talking to TwoFlower
Erg Hilarischquote:Op zondag 9 mei 2004 22:29 schreef Timmah het volgende:
Trustequote:Op zondag 9 mei 2004 23:04 schreef Vlarp het volgende:
Nou, ik ga slapen...
Morgen weer werken
Ik heb em vandaag al een keer of 5 gekekenquote:Op zondag 9 mei 2004 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Erg Hilarisch![]()
Ja ach ja, ik raak er bedreven in hequote:Op zondag 9 mei 2004 23:07 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. en Angel: sterkte met al het papierwerk
Wát een leipe wijvies!quote:Op zondag 9 mei 2004 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Erg Hilarisch![]()
jaaaaah?quote:Op zondag 9 mei 2004 23:19 schreef Twaalfje het volgende:
Timmah?
Neuj, nixie hoor. Tis al opgelost.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
jaaaaah?
* snif *quote:Op zondag 9 mei 2004 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
*Moulin Rouge kijk*
Mocha Chocolata ya ya
quote:Op zondag 9 mei 2004 23:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
* snif *
Die heb ik nou nog nooit gezien
quote:Op zondag 9 mei 2004 23:34 schreef Timmah het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Het einde van de vakantie is nabij...
Vaarwel, en Tot Morgen
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op maandag 10 mei 2004 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:.
Heb je ons verder nog iets te vertellen G_E of hou je het bijquote:Op maandag 10 mei 2004 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:.
Ben je met een piercing aan een voorbij rijdende trein blijven haken ofzo?quote:Op maandag 10 mei 2004 00:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
DROEVIG VENTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
BOEGA BOEGA
Ik vroeg me af of hier nog iemand was of dat ik mijn avond (wat daar nog van rest) beter kan verknoeien met het verder kijken van een film.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je ons verder nog iets te vertellen G_E of hou je het bij. ?
en dan ben ik nog het megagave mega-mikado pakket vergeten te vermelden (dat speel je dus mnet stokken van 30 cmquote:Op maandag 10 mei 2004 00:24 schreef Jerruh het volgende:
gaaf bart!!!!!!!.
En? Wat wordt het?quote:Op maandag 10 mei 2004 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of hier nog iemand was of dat ik mijn avond (wat daar nog van rest) beter kan verknoeien met het verder kijken van een film..
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
...Tijdens een concert van Eros Ramazzotti () ...
Ik heb een tekeningetje gemaakt van de poes van m'n Grote Liefde.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En? Wat wordt het?
quote:Op maandag 10 mei 2004 00:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Eros!
![]()
Die ziet er niet enorm schattig uit neequote:Op maandag 10 mei 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een tekeningetje gemaakt van de poes van m'n Grote Liefde..
[afbeelding]
Eng hè..
Ik vertrouw dat beest ook voor geen milimeter als-ie me heel slijmerig kopjes aan het geven is.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die ziet er niet enorm schattig uit nee.
Hallo mensen!quote:Op maandag 10 mei 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een tekeningetje gemaakt van de poes van m'n Grote Liefde..
[afbeelding]
Eng hè..
Neej, die ken ik niet. Ik ken alleen Jiji, de zwarte kat uit de Japanse anime "Kiki's delivery service".quote:Op maandag 10 mei 2004 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hallo mensen!
en G_E, ken jij De zwarte kat, van Edgar Allan Poe? Het zou 'm kunnen zijn...
dan is Poez (de kat van m'n beste vriendin, hij heet eik anders maar ik noem hem Poez) een stuk vriendelijker. Maar die is echt overal bang voor.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat beest ook voor geen milimeter als-ie me heel slijmerig kopjes aan het geven is..
Zo rijd ik altijd mee. Scheelt een treinkaartjequote:Op maandag 10 mei 2004 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je met een piercing aan een voorbij rijdende trein blijven haken ofzo?.
Meneer Buble is er ook weer!quote:Op maandag 10 mei 2004 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hallo mensen!
en G_E, ken jij De zwarte kat, van Edgar Allan Poe? Het zou 'm kunnen zijn...
Dat verhaal gaat dus ook over een heel Enge kat. Ik weet alleen niet of je dat verhaal nou wel zou moeten lezen, als je de kat van je G_L toch al niet vertrouwt.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej, die ken ik niet. Ik ken alleen Jiji, de zwarte kat uit de Japanse anime "Kiki's delivery service"..
Ik snap er ook niks van, die gekke Bublé komt steeds achter me aanquote:Op maandag 10 mei 2004 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Meneer Buble is er ook weer!
Hmmz, hoe lang lurkt u eigenlijk al hier?quote:Op maandag 10 mei 2004 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat verhaal gaat dus ook over een heel Enge kat. Ik weet alleen niet of je dat verhaal nou wel zou moeten lezen, als je de kat van je G_L toch al niet vertrouwd.![]()
Van mij mag ie langs blijven komen hoor. Geen enkel probleemquote:Op maandag 10 mei 2004 00:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van, die gekke Bublé komt steeds achter me aan![]()
maar och, er zijn vast ergere stalkers te bedenken, nietwaar?
Niet zo heul lang hoor.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, hoe lang lurkt u eigenlijk al hier?
Want een nieuw iemand zegt niet snel G_E en G_L.
Ben je een tweede Timmah? Eerst 2 jaar lurken en dan pas iets posten? Wil ik weten wat je allemaal over ons weet?quote:Op maandag 10 mei 2004 00:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niet zo heul lang hoor
En G_E en G_L zijn toch leuke namen? Ze passen ook zo goed bij elkaar![]()
ik hou van leuke namen
Nee, zo'n goede lurker ben ik dan toch niet, want ik wist niet dat Timmah al twee jaar gelurkt had.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ben je een tweede Timmah? Eerst 2 jaar lurken en dan pas iets posten? Wil ik weten wat je allemaal over ons weet?![]()
En G_E en G_L zijn heel![]()
Maar jij hebt wel een Fok Database!quote:Op maandag 10 mei 2004 01:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, zo'n goede lurker ben ik dan toch niet, want ik wist niet dat Timmah al twee jaar gelurkt had.
*notitie maak in Grote-Fok-Lurk-database*![]()
Ik hoop trouwens niet dat G_E nu ergens dat verhaal aan het lezen is. Kweenie of ie daar erg happy van wordt. Katten![]()
Vertel!quote:Op maandag 10 mei 2004 08:20 schreef Cybart het volgende:
goeiemoguh mensen![]()
zeer vaag en eng gedroomd heb![]()
dank uquote:Op maandag 10 mei 2004 08:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vertel!
Congrats nog Bartske!!![]()
Hoe toevallig... ben zaterdagmiddag halsoverkop naar m'n opa gegaan omdat het slecht met hem ging... ma belde in paniek opquote:Op maandag 10 mei 2004 08:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank u
nou ik was gisteren nog even bij mijn opa en oma op bezoek (oma was dus ook jarig)
en mijn opa zag er reteslecht uit eigenlijk. en vorige week was ie nog op en top fit.
dus dat was opzich superschrikken...
maar nu heb ik dus vanacht in mijn dromen eigenlijk afscheid van hem genomen..
niet echt om vrolijk van te worden
ben er trouwens weer meteen vandoor nu. ben er straks wel weer even
Oeiquote:Op maandag 10 mei 2004 09:44 schreef Semisane het volgende:
*GoeieMorgenMeld*![]()
Stiekum even een dikke Knuffel geven aan Wizzard
![]()
Pardon?! Ben je heftig gaan stappen in je slaap dan?quote:Op maandag 10 mei 2004 11:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
whoei!
veilig thuisgekomen, en veilig wakker geworden!
Hoiquote:Op maandag 10 mei 2004 12:40 schreef Waxxer het volgende:
Hai..
ooohhhhh heb jij iets stouts gedaan??quote:Op maandag 10 mei 2004 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoi
Heeeey man!quote:Op maandag 10 mei 2004 12:42 schreef Jerruh het volgende:
wieder in eindhoven!.
feeling good
feeling weird
and feeling hungry!
ik ben niet thuisquote:Op maandag 10 mei 2004 12:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeey man!
Nou, eerst de koelkast maar eens plunderen dan?
ik? Nee hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 12:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooohhhhh heb jij iets stouts gedaan??
ROOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!eeneeneenen!!!!111!!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 12:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben niet thuis.
dus dan maar mijn acht bammetjes opeten!!!
ruzie?quote:Op maandag 10 mei 2004 12:54 schreef Semisane het volgende:
Ik weet natuurlijk wel dat dit het onzin forum is, maar de bovenstaande 2 postings slaan echt helemaal nergens op.![]()
welke?quote:Op maandag 10 mei 2004 12:54 schreef Semisane het volgende:
Ik weet natuurlijk wel dat dit het onzin forum is, maar de bovenstaande 2 postings slaan echt helemaal nergens op.![]()
Het was uit verveling.. ik zit nu met laptop in de coffeebar @ uvt.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:54 schreef Semisane het volgende:
Dom?...misschien. Lelijk?...nooit gezien...jij wel danquote:Op maandag 10 mei 2004 13:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
SCH is dom en lelijk en niemand houd van hem.
ik wel, en hij viel me qua domheid wel mee enzo..quote:Op maandag 10 mei 2004 13:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dom?...misschien. Lelijk?...nooit gezien...jij wel dan?
yeah1!!!!!!! helemaal mee ensch!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:29 schreef Cybart het volgende:
Leki's Breaking Out gaat echt nooit vervelen
ik heb zin om uit te gaanquote:Op maandag 10 mei 2004 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah1!!!!!!! helemaal mee ensch!
hahahaquote:Op maandag 10 mei 2004 13:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb zin om uit te gaan![]()
![]()
kwart voor 2 alweer bijna,....tijd vliegt vandaag !
waarschijnlijk vanwege je internettenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha
ik moet tentamens leren maar het lukt nie
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarschijnlijk vanwege je internetten
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:41 schreef Jerruh het volgende:
[..].
Met jou altijd lieverd!quote:Op maandag 10 mei 2004 12:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ruzie?
Schande!! Een verveelde student!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het was uit verveling.. ik zit nu met laptop in de coffeebar @ uvt.![]()
Nou ik kan ook andere dingen gaan doen, maar dan moet er nog een persoon bijquote:Op maandag 10 mei 2004 14:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Schande!! Een verveelde student!![]()
daar hadden wij een poseter van hangen in ons geschiedenislokkal vroeger op schoolquote:Op maandag 10 mei 2004 13:47 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
![]()
net gevonden: http://smart.tin.it/luccacos/miniatureearth/miniature_earth.htm
best mooi...
wat als er maar 100 mensen op de aarde zouden leven zoals we die nu kennen
Ohw...tja schaken in je eentje is inderdaad lastig en behoorlijk saai, maar ja ik bied al tijden aan om je met je te schaken, maar tja....tot nu toe ben je niet langsgekomen.....dus het ligt geheel aan jou.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ik kan ook andere dingen gaan doen, maar dan moet er nog een persoon bij![]()
Zeg doe een niet zo freudiaans???quote:Op maandag 10 mei 2004 14:20 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh dit is geen datingbox hoor
Oh. Ja ik verwarde het even met rijlessen (pookje, achterwaarts inparkeren, olie peilen enz).quote:Op maandag 10 mei 2004 14:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeg doe een niet zo freudiaans???Ik heb het serieus overschaken hoor.
![]()
Tja...zoals ik al zei....een beetje freudiaans dus.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh. Ja ik verwarde het even met rijlessen (pookje, achterwaarts inparkeren, olie peilen enz).
Wat een communistische propaganda.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:47 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
![]()
net gevonden: http://smart.tin.it/luccacos/miniatureearth/miniature_earth.htm
best mooi...
wat als er maar 100 mensen op de aarde zouden leven zoals we die nu kennen
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat een communistische propaganda.
de achterliggende gedachte van dat hartverscheurende filmpje is natuurlijk dat je je schuldig moet voelen als Christelijke Westerling omdat je alles hebt, en de rest van de wereld helemaal niets heeft. En het komt er allemaal op neer dat we moeten delen.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:55 schreef blublub het volgende:
[..]
Ik geloof dat Kugari zich inbeelde dat dit filmpje suggereerd dat hij zijn stripboeken moet gaan delen met "zielige afrikaantjes"quote:Op maandag 10 mei 2004 14:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
de achterliggende gedachte van dat hartverscheurende filmpje is natuurlijk dat je je schuldig moet voelen als Christelijke Westerling omdat je alles hebt, en de rest van de wereld helemaal niets heeft. En het komt er allemaal op neer dat we moeten delen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:08 schreef Xiance het volgende:
en dat heeft met communisme te maken omdat???quote:Op maandag 10 mei 2004 14:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
de achterliggende gedachte van dat hartverscheurende filmpje is natuurlijk dat je je schuldig moet voelen als Christelijke Westerling omdat je alles hebt, en de rest van de wereld helemaal niets heeft. En het komt er allemaal op neer dat we moeten delen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:08 schreef Xiance het volgende:
inderdaad....quote:Op maandag 10 mei 2004 15:17 schreef blublub het volgende:
[..]
en dat heeft met communisme te maken omdat???
en nee, je hoeft je niet schuldig te voelen, maar het zijn in principe wel interessant feitjes en het is goed er af en toe bij stil te staan dat er ook nog andere mensen op deze wereld rondlopen dan nederlanders in hun 'welvarende' land....
doe je ook serveren?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:05 schreef Jerruh het volgende:
let me in your world
let me in your world for a while
let me in your world
so i can sing to you
broodje poep?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
doe je ook serveren?
en toen deed ie hem meteen weer goedquote:Op maandag 10 mei 2004 16:23 schreef Cybart het volgende:
lay out verneuker
tja, beetje bot van mij om meteen iedereen mee te sleuren in mijn diepe vorm van bwhuh-heidquote:Op maandag 10 mei 2004 16:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
en toen deed ie hem meteen weer goed
dank je jer
ik was al in de veronderstelling dat we deelnamen aan je argh-heidquote:Op maandag 10 mei 2004 16:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, beetje bot van mij om meteen iedereen mee te sleuren in mijn diepe vorm van bwhuh-heid.
ach jah, ik ben al blij da ik geen maanhoofd hebquote:Op maandag 10 mei 2004 16:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik was al in de veronderstelling dat we deelnamen aan je argh-heid
Jerrequote:Op maandag 10 mei 2004 16:22 schreef Jerruh het volgende:
en nu van het diepste van binnen: ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHH.
moet je wat leven van mij hebbenquote:Op maandag 10 mei 2004 16:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jerre
Bart
Wizard
Mn favo fok-homies allemaal tegelijk online
Ik ben moe en braindead
ok, dat mag je verder uitleggenquote:Op maandag 10 mei 2004 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach jah, ik ben al blij da ik geen maanhoofd heb!
wat heb je allemaal uitgevroten (wat is de verleden tijd van uitvreten?) dit weekend?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jerre
Bart
Wizard
Mn favo fok-homies allemaal tegelijk online
Ik ben moe en braindead
iedereen weet wie het mannetje op de maan isquote:Op maandag 10 mei 2004 16:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok, dat mag je verder uitleggen
Vrijdagavond de standaard kroegavondquote:Op maandag 10 mei 2004 16:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat heb je allemaal uitgevroten (wat is de verleden tijd van uitvreten?) dit weekend?
jerre....quote:Op maandag 10 mei 2004 16:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iedereen weet wie het mannetje op de maan is
maar de maan zelf kan er ook wat van
he doesnt shine
he doesnt glow
and his influence on mother earth is irritating
his influence on women too
draw the lines and you know it
maanhoofd.
colaquote:Op maandag 10 mei 2004 16:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
jerre....
wat heb jij gerookt
hmmm...klinkt niet echt positief???quote:Op maandag 10 mei 2004 16:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Vrijdagavond de standaard kroegavond
Zaterdag gegourmet met familie![]()
En tussendoor nog mn coming out gehad![]()
![]()
![]()
haha, dat moet je ook niet roken, maar drinken.... of lerenquote:Op maandag 10 mei 2004 16:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
cola.
tentamens.
!
en mijn oefententamens rookten zo goedquote:Op maandag 10 mei 2004 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, dat moet je ook niet roken, maar drinken.... of leren
Ach de reactie viel nog redelijk mee, maar toch het blijft een klote moment. Het ging ook heel onverwacht, ik zei het gewoon ineens zonder na te denken. Ik begin er sinds gistermiddag eigenlijk pas een beetje goed over na te denkenquote:Op maandag 10 mei 2004 16:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
hmmm...klinkt niet echt positief???
mijn peettante en peetoom en nichtje zijn er nu na gisteren ook wel achter, aangezien er alleen maar homo's binnenzaten
ben je nu niet opzich opgelucht?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:32 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ach de reactie viel nog redelijk mee, maar toch het blijft een klote moment. Het ging ook heel onverwacht, ik zei het gewoon ineens zonder na te denken. Ik begin er sinds gistermiddag eigenlijk pas een beetje goed over na te denken
Wel erg goed van jou. Ik moet m'n officiele coming-out nog doen, alleen m'n broer weet het. Maar ik heb het gevoel dat de helft van m'n familie het eigenlijk al weet, dus vroeg of laat komen m'n ouders ook wel achter.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:32 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ach de reactie viel nog redelijk mee, maar toch het blijft een klote moment. Het ging ook heel onverwacht, ik zei het gewoon ineens zonder na te denken. Ik begin er sinds gistermiddag eigenlijk pas een beetje goed over na te denken
3....2....1....quote:Op maandag 10 mei 2004 16:40 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!! com es online.
i tell you the story of the moon.
haha dank jequote:Op maandag 10 mei 2004 16:46 schreef tech het volgende:
Wel thuis, Bart!
* Cybart zit alweer op zijn luie gat achter de PC thuis...Heerlijk vroeg en zo!
Ach, zo spannend schijnt de zender die opstaat dan toch ook niet te zijn...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha dank je
ja ik mag weer bijna gaan.
maar ik heb vandaag wel veel gewerkt...
en er voor gezorgd dat iedereen hier de radio uit heeft gezet vanmiddag![]()
![]()
was iets minder slim om te bellen bij de ontvanger, zodat overal alles begon te storen
538quote:Op maandag 10 mei 2004 16:51 schreef tech het volgende:
[..]
Ach, zo spannend schijnt de zender die opstaat dan toch ook niet te zijn...
Je hebt je vrienden bekeerdquote:Op maandag 10 mei 2004 16:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
hmmm...klinkt niet echt positief???
mijn peettante en peetoom en nichtje zijn er nu na gisteren ook wel achter, aangezien er alleen maar homo's binnenzaten
nee, de hetero afdeling is zaterdagavond geweestquote:Op maandag 10 mei 2004 16:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je hebt je vrienden bekeerd
Ach so. Have a good tripquote:Op maandag 10 mei 2004 16:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, de hetero afdeling is zaterdagavond geweest
en nu ben ik echt weg
Voor mezelf ben ik nu wel opgelucht ja. Maar er hangt nog wel een gespannen sfeer in huis, na zaterdag is er ook niet meer over gepraat. Ik heb nu gewoon het idee dat ik gedroomd heb dat ik het verteld hebquote:Op maandag 10 mei 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben je nu niet opzich opgelucht?
*ook trots is op markie*
Ooohhh ja wat goed!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 17:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Voor mezelf ben ik nu wel opgelucht ja. Maar er hangt nog wel een gespannen sfeer in huis, na zaterdag is er ook niet meer over gepraat. Ik heb nu gewoon het idee dat ik gedroomd heb dat ik het verteld heb
Dat is vrij normaal. Ga maar eens na hoe lang jij erover hebt gedaan om aan het idee te wennen. Zij hebben pas 2 dagen de tijd gehad om eraan te wennen.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Voor mezelf ben ik nu wel opgelucht ja. Maar er hangt nog wel een gespannen sfeer in huis, na zaterdag is er ook niet meer over gepraat. Ik heb nu gewoon het idee dat ik gedroomd heb dat ik het verteld heb
haha ja ik mag thuis blijven wonen hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 17:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh ja wat goed!!!![]()
Herkenbaar is dat, dat voelt echt heel, heel vreemd.... maar je mag nog thuis blijven wonen enz? Hadden ze het verwacht? En erover praten komt echt wel, zij moeten het natuurlijk ook verwerken, zij moeten er nu nog aan wennnen
het zijn meestal de papa'squote:Op maandag 10 mei 2004 17:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
haha ja ik mag thuis blijven wonen hoorMn moeder was niet heel erg verbaasd, ze wist sowieso dat er iets met me was omdat ik de laatste paar weken heel stil en teruggetrokken was. Mn vader was behoorlijk geschokt, maar dat had ik ook wel verwacht
![]()
Eindelijk thuisquote:Op maandag 10 mei 2004 17:24 schreef Semisane het volgende:
Lekker voor je markie-mark.Tis altijd zo'n moment waar je dan zo tegen op zit te hikken...
Bij mij was mijn moeder ook niet echt verbaast...mijn zus sprong een gat in de lucht van blijdschap geloof ik...en mijn vader...ach ik weet niet of ie het weet...spreek hem nooit, maar ik denk dat hij het moeilijk zal begrijpen....vaders zijn wat dat betreft maar een beetje vermoeiend.
Ja mijn vrienden reageerden echt super relaxed, nog veel beter dan ik ooit had kunnen verwachten daar ben ik ze echt heel dankbaar voorquote:Op maandag 10 mei 2004 18:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eindelijk thuis...
Ik kan voor mezelf alleen maar een prognose doen. M'n vrienden hebben eigenlijk wel relaxed gereageerd. Zij hadden geen moeite mee. M'n broer had er ook geen moeite mee, alleen hij vond wel klote dat ie voor de kindjes mag zorgen. Ik denk dat m'n vader er geen moeite mee heeft. Mijn moeder staat niet echt te springen, want alle hoop is op mij gevestigd, maar uiteindelijk zal ze het wel accepteren. De rest van de familie wordt pas een opgave. De ene helft van de familie zal er geen moeite hebben, waarschijnlijk weten ze het al. De andere helft zal het gewoon niet accepteren.
Ja echt wel. Van je vrienden moet je het hebben. Ik kwam eigenlijk ook achter wie de echte vrienden waren en wie niet.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja mijn vrienden reageerden echt super relaxed, nog veel beter dan ik ooit had kunnen verwachten daar ben ik ze echt heel dankbaar voor
Ja bij mij reageerde dus gewoon iedereen positief, alleen 1 vriend weet het nog niet maar dat is niet een van mn beste vrienden dus die reactie vind ik minder belangrijkquote:Op maandag 10 mei 2004 18:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja echt wel. Van je vrienden moet je het hebben. Ik kwam eigenlijk ook achter wie de echte vrienden waren en wie niet.
Hoi..Kugquote:Op maandag 10 mei 2004 18:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
gefeliciteerd alle uit-de-kast-geklommen mensen.
Ja, van kennissen of wannabe-vriendjes daar lig ik ook niet wakker van.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja bij mij reageerde dus gewoon iedereen positief, alleen 1 vriend weet het nog niet maar dat is niet een van mn beste vrienden dus die reactie vind ik minder belangrijk
Met Twin Peaks kan ik je wel helpen, ik heb seizoen 1 hier liggenquote:Op maandag 10 mei 2004 18:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil vrienden hebben die met mij naar Twin Peaks willen kijken... en Eraserhead
Twin Peaks....nooit gezien, maar op 1 of ander manier weet ik er toch 1 of ander van. Maar ooit wil ik het weleens zien.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil vrienden hebben die met mij naar Twin Peaks willen kijken... en Eraserhead
oeh, ik wilde 'em huren en dan kopieren op dvd... hoeveel heb jij d'er voor betaald?quote:Op maandag 10 mei 2004 18:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Met Twin Peaks kan ik je wel helpen, ik heb seizoen 1 hier liggen
quote:Op maandag 10 mei 2004 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat sikje!
Ik vind 'm zonder leuker.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah. Het staat nogal fout.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind 'm zonder leuker..
.
Ik gok de buurvrouwquote:Op maandag 10 mei 2004 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
over wie hebben jullie het?
buurvrouw, ik heb tijden niet zo genoten,quote:Op maandag 10 mei 2004 18:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik gok de buurvrouw
Help-Kugari-de-zomer-door-aktie?quote:Op maandag 10 mei 2004 18:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oeh, ik wilde 'em huren en dan kopieren op dvd... hoeveel heb jij d'er voor betaald?
En Eraserhead is inderdaad van Lynch, en ik heb die film ook nog steeds niet gezien, ik ben 'em nu aan het downloaden, maar ik wil 'em gewoon legaal hebben zeg maar. net als Twin Peaks...
maar Twin Peaks kost me 69 euro ofzo... en dat doet pijn... heel erg veel pijn.
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:05 schreef error het volgende:
[..]
buurvrouw, ik heb tijden niet zo genoten,
als toen, met je sikje tegen mijn kl*ten
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:05 schreef error het volgende:
[..]
buurvrouw, ik heb tijden niet zo genoten,
als toen, met je sikje tegen mijn kl*ten
Volgens mij over die ene gast in RTL Boulevard.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
over wie hebben jullie het?
Dankzij Markie en El Cheapo doe ik nu alles voor 34.99quote:Op maandag 10 mei 2004 19:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Help-Kugari-de-zomer-door-aktie?
Beau? of Albert? of die Royalty-spotter?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij over die ene gast in RTL Boulevard.
Royalty-spotter jaquote:Op maandag 10 mei 2004 19:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Beau? of Albert? of die Royalty-spotter?
Alles? Echt alles?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dankzij Markie en El Cheapo doe ik nu alles voor 34.99
in dit geval... ja alles. Vooraf betalen.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Alles? Echt alles?
Overschrijving? Cash? Credit? Rembours?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
in dit geval... ja alles. Vooraf betalen.
CASHquote:Op maandag 10 mei 2004 19:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Overschrijving? Cash? Credit? Rembours?
ja ... opzichquote:Op maandag 10 mei 2004 19:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Bartje!!!
Alles goed na een lange vermoeiende stagedag
Jullie ook al. Wij ook deze of volgende week. Dus mijn meubels voor me volgende kamer zijn ook al gereserveerdquote:Op maandag 10 mei 2004 19:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja ... opzich
we hebben bijna geen meubels meer in de kamer nu
gelukkig krijgen we morgen nieuwe
en ik ga zo eens mijn cadeau's opruimen, en wat rotzooi uitzoeken...
ben hier later vanavond weer![]()
Ben je ziekjes?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:04 schreef Waxxer het volgende:
Hoi
Mijn hoooooofdddd.....
* Waxje heeeel voorzichtig over z'n bolletje aai*quote:Op maandag 10 mei 2004 20:04 schreef Waxxer het volgende:
Hoi
Mijn hoooooofdddd.....
Beav? Ben jij al ergens QaF tegen gekomen toevallig?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
* Waxje heeeel voorzichtig over z'n bolletje aai*
Ik heb eik nog nie gekeken. Staat ie niet op suprn..?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Beav? Ben jij al ergens QaF tegen gekomen toevallig?
jaquote:Op maandag 10 mei 2004 20:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ben je ziekjes?
Nee, ik ben hem nog nergens tegen gekomenquote:Op maandag 10 mei 2004 20:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb eik nog nie gekeken. Staat ie niet op suprn..?
Haaai!!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:17 schreef Timmah het volgende:
Hi
Zal vanavond of morgen wel komen. Vorige week was ie ook laat geloof ik.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, ik ben hem nog nergens tegen gekomen
Klopt... Dat heb ik nog in mijn dossier staan.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal vanavond of morgen wel komen. Vorige week was ie ook laat geloof ik.
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Klopt... Dat heb ik nog in mijn dossier staan.
uh jaquote:Op maandag 10 mei 2004 20:38 schreef Semisane het volgende:
Timmah!, Bievvah!, Waxxah! (*Sprientje aangeef*), Andijvah!![]()
Semi!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:38 schreef Semisane het volgende:
usa@hotmail.com?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:36 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, stuur es ff een mailtje naar Amerika? Ze moeten eens opschieten!
Sewisawe!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:38 schreef Semisane het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het eensquote:Op maandag 10 mei 2004 20:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
usa@hotmail.com?
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:38 schreef Semisane het volgende:
Tegenwoordig niet meer, maar ik ken em nog uit mijn tijd bij de SLF ( Secret Lurker Foundation ). We hebben mooie tijden beleefd in het trainingskamp....quote:Op maandag 10 mei 2004 20:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
werk jij soms samen met Nuvole?
T...tr...trainingskamp?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:45 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, maar ik ken em nog uit mijn tijd bij de SLF ( Secret Lurker Foundation ). We hebben mooie tijden beleefd in het trainingskamp....
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
T...tr...trainingskamp?
*stil*quote:Op maandag 10 mei 2004 20:51 schreef Timmah het volgende:
[..], en het was zwaar. Niet normaal .. Maar met mooie woorden wist hij mij er steeds weer bovenop te helpen. Tot het moment kwam dat het echt niet meer ging met me. Ik kon de anonimiteit niet meer aan. Hij hielp me ontsnappen, en ik ben hier in de openbaarheid getreden!
Ik vind het nog steeds moeilijk om er over te praten.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
*Timmah extra knuffel geef*quote:Op maandag 10 mei 2004 20:53 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds moeilijk om er over te praten.En ik ben ook erg benieuwd naar zijn verhaal... hoe hij er uit ontsnapt is..
[lurkermode]quote:Op maandag 10 mei 2004 20:59 schreef Great_Expectations het volgende:
En waarom lurken, waarom niet gewoon posten?.
Meeten is Eng. 't Bölke is Eng. Cazzy is Eng.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[lurkermode]
Posten is Eng..
[/lurkermode]
Herkenbaarquote:Op maandag 10 mei 2004 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[lurkermode]
Posten is Eng..
[/lurkermode]
Het is helemaal niet hecht.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
HerkenbaarAls je dit af en toe leest lijkt het allemaal best wel hecht enzo, dat je niet zo snel zou denken dat je ook zomaaar aan kan komen zetten met je berichtjes. Het valt best mee dus
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Meeten is Eng. 't Bölke is Eng. Cazzy is Eng..
Tis wel hecht... want een hoop mensen gaan hartstikke goed met elkaar om. Maar het is niet op zo'n manier hecht dat er gewoon geen ruimte is voor wat nieuw vlees zo af en toe. Die gaan gewoon op de in die hechte groepquote:Op maandag 10 mei 2004 21:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is helemaal niet hecht..
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is helemaal niet hecht..
Volgens mij is ie ook niet eng. Ik denk dat ie erg liev isquote:Op maandag 10 mei 2004 21:07 schreef Andyvie het volgende:
Cazzy is niet eng!
Timmah! Waarom denk je dat het dequote:Op maandag 10 mei 2004 20:45 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, maar ik ken em nog uit mijn tijd bij de SLF ( Secret Lurker Foundation ). We hebben mooie tijden beleefd in het trainingskamp....
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
Rij-instructeur rijdt veel te hard
Zou rijmeneer een beetje stout zijn geweest?!
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Timmah! Waarom denk je dat het deSECRET
Lurker Foundation heet? Ben je de Erecode een beetje vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |