pindakaasquote:Op zondag 9 mei 2004 21:15 schreef Ogrefish het volgende:
Zijn er manieren om gezichtshaar te stimuleren om te groeien?
op je bek smeren dusquote:Op zondag 9 mei 2004 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pindakaas
Serieus?quote:Op zondag 9 mei 2004 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pindakaas
En wel een foto van maken en hier postenquote:Op zondag 9 mei 2004 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
op je bek smeren dus
Yep, laat het een week zitten en je hebt een bek vol met (groenig) haar.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:16 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Serieus?
Gast... Tuurlijk niet!~quote:Op zondag 9 mei 2004 21:16 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Serieus?
Let eens op de post smiliequote:Op zondag 9 mei 2004 21:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gast... Tuurlijk niet!~![]()
Die wordt zelden gebruikt... iedereen zet 't gewoon in z'n tekstquote:Op zondag 9 mei 2004 21:21 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Let eens op de post smilie
Volgens mij is dat een fabeltje. Ik kan me niet voorstellen dat dat werkt.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:22 schreef Duiveltja het volgende:
meer scheren
nee, bij mij werkt het ook nietquote:Op zondag 9 mei 2004 21:24 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een fabeltje. Ik kan me niet voorstellen dat dat werkt.
Geen idee, maar daarom ben ik dit topic ook begonnen.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
Dat is het enige wat zou moeten werken. Wat wil je dan voor tips?? Een magische drankje ofzo ??
En ik weiger ook je te stimuleren. Man, elke ochtend scheren zuigt !quote:Op zondag 9 mei 2004 21:46 schreef heiden6 het volgende:
Wees maar blij, ik ben net 18 en als ik me een dagje niet scheer heb ik een ontzettende stoppelbaard. Ik weiger je te stimuleren dat bij jezelf te veroorzaken!
Dat slaat nergens op, ik heb overal aardig wat haarquote:Op zondag 9 mei 2004 21:48 schreef Killer_Mom het volgende:
bofkomt, mannen met weinig lichaamshaar zijn goede minnaars, niet klagen
Wat een leed.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:46 schreef heiden6 het volgende:
Wees maar blij, ik ben net 18 en als ik me een dagje niet scheer heb ik een ontzettende stoppelbaard.
WTF? We hebben het over een baard en dat hoort gewoon bij een man.quote:Ik weiger je te stimuleren dat bij jezelf te veroorzaken!
Het was niet zo serieus bedoeld hoor, mocht dat bij jou niet duidelijk zijn. En uiteraard hoort het bij een man, dat wil nog niet zeggen dat je er wat aan hebt of dat het prettig is.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:50 schreef Kebab het volgende:
[..]
Wat een leed.
[..]
WTF? We hebben het over een baard en dat hoort gewoon bij een man.
Nee, ik ben blank. Ik snap sommige reacties hier wel, het lijkt me ook wel vervelend om me constant te moeten scheren. Maar het zou wel lekker zijn als ik gewoon de vrijheid had om eens een bakkebaardje te laten groeien wanneer ik dat zou willen. Wat ik heb heeft z'n voordelen natuurlijk, maar ik had het liever anders gewild.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:49 schreef 8op het volgende:
Indianen hadden volgens mij ook geen echte baardgroei (ben je er toevallige een?), dus je staat niet alleen.
jah! We moeten het niet over sourcy hebben, heaur!!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:21 schreef BaggerUser het volgende:
daar heeft sourcy ook last van
tis moeilijk bij zo'n topicquote:Op zondag 9 mei 2004 22:23 schreef bugeye het volgende:
[..]
jah! We moeten het niet over sourcy hebben, heaur!!!!
ja doe maar een pakje.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:37 schreef WorstKaas het volgende:
Testosteron?
Ga naar een sportschool.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:46 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ja doe maar een pakje.![]()
-Edit-quote:Op zondag 9 mei 2004 22:33 schreef SEX het volgende:
Typisch, meestal is het wel normaal dat je voldoende gezichtshaar hebt om iedergeval een sikje
of bakkenbaarden te laten staan, tot mijn 19e had ik zeer beperkt gezichtshaar maar na mijn 20ste :
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je een beperkte hoeveelheid gezichtshaar hebt kun je je daar beter bij neerleggen, en wees
ergens blij want gezichtshaar bijhouden of scheren is een zeer vermoeiend karweitje elke dag.
Deels geloof ik wel. Maar ik sport me de kolere (waardoor testosteron niveau verhoogd wordt) maar het mag niet baten. Dit is trouwens niet de reden dat ik sport hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 08:48 schreef Ogrefish het volgende:
Heeft het misschien met testosteron te maken dan?
misschien wel met een overschot daaraan. ze zeggen dat kale (hoofd) mannen goede minnaars zijn.quote:Op maandag 10 mei 2004 08:48 schreef Ogrefish het volgende:
Heeft het misschien met testosteron te maken dan?
Genoeg haar op m'n hoofd hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 08:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien wel met een overschot daaraan. ze zeggen dat kale (hoofd) mannen goede minnaars zijn.
ik heb ook een volle bos. maar ze zeggen het...quote:Op maandag 10 mei 2004 09:04 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Genoeg haar op m'n hoofd hoor
Echt heel bizar, maar nu ik dit lees besef ik me ineens dat ik gedroomd heb dat ik zo'n onwijs kale plek op de achterkant van m'n hoofd had. Dat was wel even slikken kan ik je vertellen. Gelukkig heeft de spiegel me vanochtend weer gerustgesteldquote:Op maandag 10 mei 2004 09:04 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Genoeg haar op m'n hoofd hoor
dat is volgens mij hetzelfde als je droomt dat je een tand verliest.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Echt heel bizar, maar nu ik dit lees besef ik me ineens dat ik gedroomd heb dat ik zo'n onwijs kale plek op de achterkant van m'n hoofd had. Dat was wel even slikken kan ik je vertellen. Gelukkig heeft de spiegel me vanochtend weer gerustgesteld
een kale kop heeft niks te maken met een kaal gezicht.quote:Op maandag 10 mei 2004 08:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien wel met een overschot daaraan. ze zeggen dat kale (hoofd) mannen goede minnaars zijn.
Je lijkt op Ifyafeelme, die heeft ook zo'n Italiaanse kop + grote fok.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:33 schreef SEX het volgende:
Typisch, meestal is het wel normaal dat je voldoende gezichtshaar hebt om iedergeval een sikje
of bakkenbaarden te laten staan, tot mijn 19e had ik zeer beperkt gezichtshaar maar na mijn 20ste :
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je een beperkte hoeveelheid gezichtshaar hebt kun je je daar beter bij neerleggen, en wees
ergens blij want gezichtshaar bijhouden of scheren is een zeer vermoeiend karweitje elke dag.
Ik heb foto's gezocht uit een topic waarmee ik mezelf kon identificeren. Ik ben dat zelf niet.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:11 schreef nozem het volgende:
Je lijkt op Ifyafeelme, die heeft ook zo'n Italiaanse kop + grote fok.
Ben je niet toevallig een kloon van 'em?
Dan is het dus wel Ifyafeelme, dat kan haast niet missen. Je zou er ook wel erg jong uit hebben gezien als 30-plusser..quote:Op maandag 10 mei 2004 15:45 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezocht uit een topic waarmee ik mezelf kon identificeren. Ik ben dat zelf niet.
Ik heb geen grote haakneus en Italiaans ben ik niet, tevens heb ik je bevestiging niet nodig om tequote:Op maandag 10 mei 2004 15:49 schreef nozem het volgende:
Dan is het dus wel Ifyafeelme, dat kan haast niet missen. Je zou er ook wel erg jong uit hebben gezien als 30-plusser..
Doei.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik heb geen grote haakneus en Italiaans ben ik niet, tevens heb ik je bevestiging niet nodig om te
weten wie ik wel of niet ben. Die foto's heb ik met toestemming van de eigenaar gebruikt om aan
te geven wat voor type baardgroei ik had na mijn 20ste levensjaar. Hierbij mijn uitleg. Doei.
Wat betreft baardgroei dus...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:20 schreef nozem het volgende:
Ik ben zojuist weer een dik kwartier kwijt geweest met scheren, af en toe scheer ik me een paar dagen niet, maar dan zie ik er wel meteen uit als een zwerver uit de 70's..
Ik zou op zich af en toe best wel met TS willen ruilen.
Ja, maargoed, stoppels zijn natuurlijk ook weer erg mannelijk, als je geen baardgroei hebt dan valt het wel meteen op, en of dat nu zo aantrekkelijk is..quote:Op maandag 10 mei 2004 16:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat betreft baardgroei dus...
Ja ik heb dan toch liever de 'stoppelgang' dan de kale wangetjesquote:Op maandag 10 mei 2004 16:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, maargoed, stoppels zijn natuurlijk ook weer erg mannelijk, als je geen baardgroei hebt dan valt het wel meteen op, en of dat nu zo aantrekkelijk is..
flinke baard na drie dagen, maar geen borsthaar...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja ik heb dan toch liever de 'stoppelgang' dan de kale wangetjes...
ik ben juist blij dat ik geen borsthaar hebtquote:Op maandag 10 mei 2004 16:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
flinke baard na drie dagen, maar geen borsthaar...
ik zou best een sophisticated toefje borsthaar willen hebben gehad, maar ja....geen borsthaargenquote:Op maandag 10 mei 2004 19:42 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat ik geen borsthaar hebt![]()
*ruilen?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou best een sophisticated toefje borsthaar willen hebben gehad, maar ja....geen borsthaargen
hahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:35 schreef Fixxxer het volgende:
misschien kun je het beter op het vrouwelijk AEL forum vragen.
Kollere, met die neus kun je een konijn doodpikkenquote:
whehehe, een olifant in een porseleinkast is er niks bijquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kollere, met die neus kun je een konijn doodpikken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:57 schreef De_Baazz het volgende:
[..]
whehehe, een olifant in een porcelijnkast is er niks bij![]()
tja, ik was zo in de war door die grote neus op die foto!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:01 schreef kastanova het volgende:
[..], moeilijk... Ik houd me in....
Pak snel je grammaticacontrole erbij!
Dudequote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:08 schreef De_Baazz het volgende:
[..]
tja, ik was zo in de war door die grote neus op die foto!!
tering, daar kun je een betonnen bunker mee afbreken man![]()
porselijn, fontijnquote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:01 schreef kastanova het volgende:
[..], moeilijk... Ik houd me in....
Pak snel je grammaticacontrole erbij!
Godzijdank ben ik er om jullie te helpen over de duistere paden in de Nederlandse taalquote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:12 schreef bugeye het volgende:
porselijn, fontijn
porselein, fontein
ik kom in de war
het was idd wel een kutfout van mequote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Godzijdank ben ik er om jullie te helpen over de duistere paden in de Nederlandse taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |